דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עצות שימושיות לשימוש במסור שולחני 

מאת    [ 05/09/2012 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 4375 פעמים ]

מבין המסורים המוצעים היום לקבל הרחב ולנגרים בכלל המשוכלל והמעניין שבהם הוא המסור השולחני.

המסור השולחני מאפשר חיתוך מדוייק של משטחים, פלאטות ממגוון רחב של אלמנטים כגון עץ, אלומיניום ועוד. מהירותו של להב הדיסק גבוהה יחסית מה שמאפשר לו להתמודד בייעילות ובדייקנות עם המשטחים שמציבים לו. מסור דיסק עם מתקן קבוע או מתקן נייד, בדרך כלל קבוע על שולחן ואיתו מנסרים.  בעבודה עם כלי עבודה בכלל ובפרט עם מסור שולחני, הנסיון הוא המנצח יחד עם זאת חשוב לדעת כמה כללי אצבע לפני שמתחילים להתעסק עם כלי עבודה שאמור לשמש אתכם לעבודה או כתחביב.

זהירות-

בהתעסקות עם מסור שולחני יש לנהוג בזהירות, את הוראות הבטיחות הטובות ביותר בנוגע למסור השולחני שלכם תוכלו למצוא בחוברת ההדרכה הנמצאת בתוך האריזה. כמו כלי עבודה אחר, יש לדאוג שהכל מחובר כפי שצריך ושהמסור מתאים לסוג העבודה אותה רוצים לבצע. הזהרו מרתע של המשטח עליו אתם עובדים בזמן העבודה- רתע (Kickback) של האלמנט או המשטח יכול לגרום לנזק גם לכם וגם למסור וכמובן, להרוס את כל העבודה שהשקעתם.

 בחירת להב-

אחרי שקיבענו את המסור לשולחן העבודה, אנחנו כמובן רוצים להתחיל לעבוד. למי שזה פעם ראשונה שלו ברכישת מסור שולחני רצוי לשים לב ללהב המסור. רוב המסורים השלוחניים מגיעים עם להב דיסק אך גם מסורי סרט יכולים להחשב כמסורים שולחניים למרות שהחיתוך שלהם יהיה פחות מדוייק.  בבחירת הלהב יש לשים לב לשני דברים- גודל הלהב והחומר ממנו הוא מורכב. אם אתם עם תקציב מוגבל, או שזה המסור הראשון שלכם- מסור בעל להב בעל שילוב של חומרים הוא הדבר בשבילכם ויבצע כמעט כל פעולת חיתוך.

שימו לב- שימוש בלהב שהוא גס מדי ובחזיתות יכול להביא להעפה של שבבים בעת החיתוך, לעומת זאת שימוש בלהב דק מדי לעץ יכול לגרום לשריפה של העץ ופגיעה במסור

 למה בעצם להשתמש בכלל במסור שולחני לעומת מסורים אחרים?

מסור שולחני מאפשר חיתוך ישר מאוד מדוייק ומשמש בעיקר נגרים וקבלנים לחיתוך קורות עץ, משטחי אלומיניום, צינורות ועוד. המטרה במסור השולחני הוא שבגלל המהירות הגבוהה שהלהב מסתובב בה בשילוב של הקיבוע לשולחן, יש כאלו מגיעים עם מתקן קבוע ויש כאלו שניתן לקבע ולפרק, החיתוך שמתאפשר הוא מהמדוייקים שיש מאחר ואיך צורך בלחץ או במאמץ של יד אדם לכוון את המסור.

 

בסופו של דבר כמו כל כלי עבודה, הפעולה יכולה להיות מאוד נוחה, יש הרבה מאוד חברות שמתמחות בייצור של מסורים שולחניים, אם מתקן קבוע או נייד, כל עוד אתם לוקחים מסור של חברה מוכרת ע"י בעלי מקצוע, והם רק משפצרים את היכולות והאיכות של המסורים שמוצעים היום לשוק כולל מתקנים לאיסוף שבבים או מחברים לשואבים וסרגלי סימון. אל תסונוורו על ידי הצעה זולה של חברה שאינה מוכרת ומציעה שלל פטנטים- לכו על החברות האיכותיות, בסופו של דבר על איכות זולה משלמים יותר. 

 


שיהיה בהצלחה! 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב