דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גירושין: היוזמה הקשה מכל 

מאת    [ 26/08/2012 ]

מילים במאמר: 407   [ נצפה 2317 פעמים ]

לעיתים, למרות כל הכוונות הטובות והמאמצים, מערכת היחסים שלך עלולה להסתיים בגירושין. לא תמיד אפשר לפתור את הבעיות, גם לא בייעוץ זוגי. ערוצי התקשורת בינך לבעלך כל כך לקויים וסתומים, עד שנדמה שאין עם מי לדבר. לעיתים, מדובר בקיבעון של אחד משניכם, שמסרב להתפשר. במקרים אחרים, מדובר בהפרה של האמון ההדדי ביניכם (לדוגמה, ברומן מהצד), כאשר אי אפשר להשיב את האמון שהיה. במקרים אחרים, מדובר בכך שבחרת להינשא לאדם הלא נכון, שלא מתאים לאופייך וסגנון חייך. כל אחת מהסיטואציות האלו יכולה להוביל לגירושין.

עו"ד גירושין מסביר, כי למרות שגירושין הם עניין שקשה להתמודד איתו, לעיתים הם עדיפים על פני נישואין, בהם את וילדיך אומללים. האומללות הזו משפיעה עליכם לא רק ברמה הנפשית, אלא גם ברמה הפיזית. אתם חלשים יותר, פגיעים יותר, חסרי אנרגיות וחשופים למחלות.

עורך דין גירושין מספר, כי במקרי גירושין רבים, האישה לוקחת לידיה את היוזמה ומסיימת את הגירושין. אין ספק, שזוהי ההחלטה הקשה ביותר שתיאלצי לעשות: לוותר על נישואייך או להילחם עליהם?

נדמה שאת נמצאת במלכוד, שכן כל בחירה שתעשי עלולה לייסר אותך ואת מצפונך. אם תחליטי על גירושין, כולם מסביב יראו בך אם איומה ואנוכית, שבוחרת את רעת ילדיה. אם תבחרי להמשיך את נישואייך, הרי את בוחרת להעלים מבט מכל הבעיות עם בעלך ולהמשיך בדרך הקשה. בחירה בדרך חיים כזו עלולה לדון אותך לחיים אומללים.

עורך דין גירושים ממליץ, שלא תהיי מושפעת מלחצים חיצוניים. אם ריבים, האשמות הדדיות ומתחים הפכו להיות שגרת יומך, יתכן שגירושין הם הפתרון הטוב עבורך. החברה שלנו שמרנית למדי. היא תעשה הכל כדי לשמר אותך בתוך נישואייך האומללים. אם נדמה לך שאינך יכולה יותר, פשוט בחרי לסיים את נישואייך. אם תהיי מחושבת וזהירה, תוכלי לשרוד כלכלית ולאט לאט לפתח חיים עצמאיים משלך. כן, חיים טובים יותר.

לכן, הדבר החשוב ביותר שעלייך להצטייד בו, הוא מידה הגונה של אמון בעצמך, אומר עורך דין גירושין. אל תצפי לקבל תמיכה מההורים המזועזעים שלך, מהחברים הנרתעים, גם לא מעמיתים שמרניים בעבודה. כמובן, אם בורכת בסביבה תומכת, שמעניקה לך חיזוקים חיוביים, הרי שיש לך מזל רב.

גירושים לא חייבים להיות עניין מלוכלך, שבהם כל אחד מבני הזוג משלח את עורך דין גירושין שלו בצד השני. למרבה הצער, רוב מקרי הגירושין מסתיימים לא בטוב. כנראה שלא תישארו ידידים. כמעט תמיד, לפחות אחד מבני הזוג אוגר זעם ותסכול רב כלפי הצד השני ולא יוכל להרפות.

 

המאמר נכתב בחסות עו"ד גירושים יעקב בלס - משרד עורכי דין לענייני משפחה וגירושים.


עו"ד גירושים יעקב בלס




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב