דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אגם גרדה - חופשה חלומית לכל המשפחה 

מאת    [ 26/08/2012 ]

מילים במאמר: 517   [ נצפה 2746 פעמים ]

אין ספק שאיטליה היא אחת ממדינות התיירות המבוקשות ביותר בעולם. הנופים המקסימים, איזורי הכפר האותנטים, הרי האלפים וכל אחת מערי איטליה המפורסמות, כל אלה מזמינים מליוני תיירים בשנה לארץ מיוחדת זו. בנוסף לכל אלה גם מזג האוויר הנוח באיטליה רוב ימות השנה הופך אותה ליעד מועדף להרבה מטיילים, משפחות וזוגות. העונות המומלצות לטיול באיטליה תלויות באישור שאליו נוסעים וכמובן שטיול לאלפים לא יהיה מומלץ בחודשי החורף הקרים מאד שם. אחד המקומות היפים ביותר באיטליה הוא אגם גרדה הממוקם בצפון איטליה. לאוהבי הטיולים בטבע מומלץ להגיע לאיזור בעונות האביב והסתיו למרות שגם בקיץ ניתן ליהנות מנופש מקסים באיזור, אך תמצאו בו יותר תיירים מעונות אחרות. בכל מקרה של טיול באיזור זה מומלץ לשכור רכב כדי להגיע לכל המקומות בסביבה.


אגם גרדה – מידע למטייל


למי שעוד לא מכיר את אגם גרדה האגם ממוקם בחלקה הצפוני של איטליה וסביבו עיירות דייגים, כפרים ציוריים, המון טבע ואפשרות לטיולים, פארקים גדולים וכפרי נופש רבים. באיזור אגם גרדה תמצאו מגרשי גולף, ספורט אתגרי כמו מצנחי רחיפה, גלישה, צלילה, מסלולים מיוחדים לטיפוס הרים, שבילי אופניים לטיולים בטבע וכדומה. למרות שיש באיזור מערכת תחבורה ציבורית מומלץ לשכור רכב שיקל עליכם את המעבר ממקום למקום ובמיוחד עם אתם מגיעים עם כל המשפחה. בנוסף לכל הפעילויות המחכות לכם באיזור אגם תוכלו לקחת סיור מודרך באיזור ליום שלם שכולל גם את ההרים מסביב. לסיור יש להגיע עם נעלי הליכה ולבוש חם.


אגם גרדה – אטרקציות סביב האגם


אגם גרדה הוא אתר תיירות ויש בו אטרקציות רבות לילדים ולמבוגרים. אגם גרדה יכול להיות נופש מדהים לכל המשפחה ותמיד תמצאו מה לעשות סביב האגם. פארק גארדלנד הוא פארק שעשועים ענק לילדים בו יש מתקנים רבים בסגנון לונה פארק עם רכבות הרים, מכוניות מתנגשות, מקפצות ענקיות וכדומה. בנוסף קיים באגם גם פארק מים גדול הכולל עולם שעשועים שלם לילדים – מגלשות מים ענקיות, בריכות שחייה, מקפצות וכדומה. ליד פארק המים יש גם עיר סרטים שהיא אטרקציה נהדרת גם לילדים וגם למבוגרים. בסביבת אגם גרדה ניתן למצוא גם מסלולי טיולים רגליים רבים. מסלול הקניונינג הוא הידוע מבינהם וניתן לערוך בו טיולים בין מפלים טבעיים, לעשות סנפלינג ואף לשחות במהלך המסלול. גם פארק חיות יש בסביבות אגם גרדה. פארק החיות נטורה ויוה מציע לכם גן זואולוגי גדול ועשיר, אך ההגעה למקום ברכב בלבד.


לחובבי העבר והארכיאולוגיה מחכים בסביבות אגם גרדה ביקור בעיירה ברדולינו שבה ישנן כמה כנסיות מן המאה התשיעית וגם ביקור בעיר ארקו היפה מומלץ לכל חובבי ההיסטוריה. בארקו ניצב מבצר וטירה גדולה מימי הביניים שמאד מומלץ לבקר בהם. בארקו תוכלו למצוא גם מקומות לספורט אתגרי כמו רכיבה על סוסים, טיפוס הרים, רכיבה על אופניים בהרים וכדומה. העיירה הדרומית של אגם גרדה היא דסנזאו שבה יש מוזיאון לארכיאולוגיה מקומית ומבצר מרשים.


אגם גרדה הוא מקום אידיאלי לחופשה עם כל המשפחה. גם זוגות וגם קבוצות מגיעים לאיזור זה שהנופים שבו מיוחדים במינם והכל טבול באווירה פסטוראלית של איזור כפרי. את היציאה לאיזור ניתן לרכוש בצורת חבילת נופש לאחד מכפרי הנופש שמסביב לאגם או בחבילת נופש לאחד מהמלונות הרבים שבאיזור. יש גם טיולים מאורגנים לאיזור האגמים בצפון איטליה שאגם גרדה כלול במסלול הטיול שלהם. חופשה באגם גרדה היא חופשה שמשלבת אטרקציות תיירותיות נהדרות עם תחושה חזקה של טבע וסביבה מקסימה, תרבות עתיקה ואווירה כפרית.

 

 

משה אלון 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב