דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גלישה בטוחה בגלשני עמידה 

מאת    [ 16/08/2012 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 3020 פעמים ]

גלשני עמידה הם ספורט ימי אתגרי מן המעלה הראשונה. גלשן עמידה (סאפ) מאפשר שילוב של כושר גופני מצוין ים הנאה מרבית. המהנה והמועיל כרוכים זה בזה. "רק אני והגלשן שלי" שר דני סנדרסון. אכן, מי שיש לו ים וגלשן יש לו כל מה שנדרש כדי להיות רגוע ומאושר.

כמו בכל תחום, זהירות ובטיחות כרוכים זו בזו. מאחר שמדובר בקרקע לא יציבה, מעצם היותכם ניצבים על גלשן שניצב  על מי הים הגליים, הופכת היכולת לשמור על יציבות למרכיב קריטי. אבל לימוד שמירת שיווי משקל על גלשני עמידה אינו בבחינת תורה מסיני. באמצעות לימוד פרטי או קבוצתי תוכלו לרכוש את היסודות ההכרחיים לגלישה בטוחה.

המדריכים מודעים להכרח להקפיד על כל כללי הבטיחות. הם לא יאפשרו אף לא לאחד מכם לצאת לים קודם שיוודאו שכל כללי הבטיחות נהירים לכם עד תומם. הקפדה מרבית על כללי הזהירות והבטיחות נדרשת גם כדי למנוע פציעות!

הים כזירה דינאמית

הים הוא זירה שחלים בה שינויים בכל רגע. התנאים המשתנים-  הרוח, והחושך והמים -  מחייבים יכולת תגובה מהירה, קבלת החלטות על פי שקלול נתונים ועוד. אבל לבטיחות יש היבט נוסף , חשוב  ביותר, והוא הציוד הנדרש לגלישה באמצעות  גלשני עמידה.

ראשית ועיקר - חשוב שהגלשן יהיה בנפח המתאים הן למשקל הגוף שלכם והן לרמת גלישתכם.האמצעי שבו משיטים את הגלשן הוא המשוט (אשר אמור להיות גבוה מכם לפחות ב -20 ס"מ); על מנת להבטיח גלישה נכונה ומהנה יש לוודא כי המשוט תקין וכי אתם אוחזים בו בדיוק כפי שלמדתם; חשוב לוודא כי בגלשן יש משטח המונע החלקה (גריפ); חולצת לייקרה, כובע גלישה,קרם הגנה ומים בכמות מספיקה למשך הגלישה (יש מכלים ניידים של שני ליטר).

הקשיבו לכל מלה

בשל ייחודה של הזירה בכלל והסכנות האורבות בה בפרט, יש חשיבות עליונה לשמירה  על כל כללי הזהירות והבטיחות. גלשני עמידה הם ספורט חווייתי מהנה ומענג, אבל על מנת שתוכלו להפיק ולמצות את מלוא הפוטנציאל החווייתי הגלום בגלשן עליכם ללמוד בקפידה וביסודיות את כל מה שנדרש ללמוד ולדעת על אודותיו כתנאי הכרחי לגלישה.

לבתי ספר לגלישה ישנם מדריכים ותיקים ומנוסים, "שועלי ים" עומדים לרשותכם, נכונים להשיב בסבלנות לכל שאלה, להסביר שוב ושוב את חיוניותו של כל מרכיב בציוד, את ההכרח להישמר דרוך וערני בכל משך הגלישה. הים הוא קסום ובאמצעות גלשן רוח ניתן להתנסות וליהנות מקסמו ביתר שאת . בילוי נעים,זהיר ובטיחותי!

סרף האוס - קייט סרפינג וגלשני עמידה. בסרף האוס המטרה העיקרית העומדת לנגד עינינו, היא לפתוח דלת ים לכל אחד ואחת הרוצים לקחת בו חלק. הידע הרב, הנסיון והמקצועיות של אנשי סרף האוס חברו יחד כדי להגשים מטרה זו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב