דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פתרון האחסון עתיר הביצועים K2 של קמינריו הישראלית קובע שיא עולם במבחן ביצועים: יותר מ 1.2 מיליון IOPS במבחן SPC-1 

מאת    [ 15/08/2012 ]

מילים במאמר: 564   [ נצפה 2053 פעמים ]

קמינריו הישראלית, ספקית מובילה של פתרונות אחסון SAN עתירי ביצועים מבוססי SSD, הכריזה על התוצאות הראשונות שלה במבחן של מועצת ביצועי האחסון. לפי התוצאות  פתרון אחסון  ה-SAN K2 של קמינריו הציג ביצועים של  1,219,973.91 IOPS,במבחן SPC-1 הקובעים שיא עולם חדש לביצועי אחסון. ה- K2 קבע גם שיא עולם עבור מחיר לביצועים ברמה של 0.4 דולר ל- SPC-1 IOPS. קמינריו משווקת בישראל על ידי מטריקס.

 

מבחן הבנצ'מרק SPC-1 הוא אמצעי ההערכה האמיתי היחיד עבור ביצועי אחסון ארגוני, והוא מודד IOPS (פעולות קלט/פלט בשניה) על פי מחיר לרמת ביצועים, ועלות אחזקה כוללת על בסיס שלוש שנות תמיכה. תוצאות מבחן ה- K2 הציגו ממוצע של תעבורה בקצב של 10  גיגה בייט לשניה, ש- 60 אחוז מתוכם היו "כתיבה" מול "קריאה". זאת לצד הצגת ביצועים קבועים של 1.2M SPC-1 IOPS מול השהייה (latency) נמוכה במיוחד של 3.44ms בעומס מירבי. K2 של קמינריו גם הציג את הביצועים הטובים ביותר של מחיר לביצועים מול כל פתרון SSD SAN אחר בשוק, כשהוא מוכיח כי אחסון מבוסס SSD הוא גם יעיל מבחינה כלכלית. K2  הציג את הביצועים במחיר של 40 סנט ל- SPC-1 IOPS.

 

בנוסף, מבחן הביצועים כולל מבחן עמידות של 24 שעות, בהשוואה למינימום השכיח של 8 שעות. הפתרון הציג ממוצע של 1,215,892.58 SPC-1 IOPS עם זמן תגובה ממוצע של 3.11ms וממוצע תעבורה של 9,978.31 גיגה בייט לשניה. מבחן עמידות זה מציג את היכולת של ה- K2 לספק רמה קבועה של ביצועים מירביים לאורך זמן רב.

 

"מועצת ביצועי האחסון מברכת את קמינריו על תוצאות מרשימות במבחן SPC-1, המהוות  ציון דרך משמעותי בביצועי אחסון ארגוני", אמר וולטר בייקר, מנהל מועצת ביצועי האחסון. "זוהי ההתוצאה הראשונה במבחן החוצה את רף המיליון SPC-1 IOPS, הישג קשה יותר תחת השימוש בעומסי העבודה המורכבים של SPC-1 בהשוואה לעומסי עבודה סטנדרטיים ופשוטים יותר. בנוסף, מבחן העמידות של 24 שעות עונה ישירות על דאגות בנושא עמידה רציפה בעומסי שיא".

 

"קמינריו מציגה את תוצאות השיא בגלל ארכיטקטורת ה- SPEAR החדשנית של K2 המספקת את היכולת שלה להתרחב ולשמור על ביצועים אחידים לאורך זמן. היכולת של SPEAR לאזן בצורה חכמה עומסי עבודה מגוונים, לאורך שרשור מבוזר של אחסון מבוסס מוליכים למחצה, מספקת תשתית יציבה לצורך שימור ביצועים גבוהים והשהייה (Latency) נמוכה. כתוצאה, יישומים מציגים ביצועים וזמני תגובה ללא תחרות".

 

את הדוח המלא ניתן להוריד כאן:

 

http://www.storageperformance.org/results/benchmark_results_spc1#a00118.

 

אודות קמינריו

קמינריו היא ספקית מובילה של מערכת אחסון SAN solid-state, בעלת ביצועים גבוהים. מוצרי קמינריו ממשפחת K2 של מערכות אחסון SAN מבטלים צווארי בקבוק אשר ב- I/O ומפחיתים, באופן דרמטי, זמני-השהיה להאצת אפליקציות עסקיות קריטיות, במחיר נמוך באופן משמעותי וטביעת רגל קטנה יותר, בהשוואה למערכות SAN מבוססות HDD. קמינריו משתמשת בשרתי להב מן-המדף, OS אחסון SPEAR  מהפכני ואחסון מבוסס solid-state, כדי ליצור מערכת אחסון SAN מהירה, בעלת זמינות גבוהה וקלה לשימוש. ה- K2 היא מערכת אחסון SAN solid-state הראשונה, בעלת יכולת ריפוי עצמי וזמינות גבוהה, הנותנת למשתמשים את החופש לבחירת מדיה (DRAM ו/או Flash) עבור עומסי-עבודה ותקציבי האפליקציות הייחודיים להם. בהיותו מונע על ידי ה-Scale-out performance ArchitectureTM (SPEAR) החדשנית של קמינריו, ה- K2 תומך במיליוני IOPS, תפוקה של עשרות GB/s וזמני השהיה נמוכים במיוחד – וכל זאת מבלי לפגוע באמינות  ברמת-אנטרפרייז או בקלות השימוש. קמינריו היא דרך טובה יותר מהותית לאחסון ואחזור נתונים רגישי-ביצועים. קמינריו פשוט מהירה יותר.

 

קמינריו הממוקמת ביקנעם-ישראל ובניוטון-מסצ'וסטס, בנתה רשת עולמית של שותפים עסקיים, לרבות חברת Dell Inc., אשר משווקת את מערכת אחסון SAN solid-state. למידע נוסף בקרו באתר: www.kaminario.com .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב