דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סימנטק ורד האט מכריזות על פתרונות משותפים עבור אמינות, התאוששות מאסונות וביצועים מוגברים 

מאת    [ 14/08/2012 ]

מילים במאמר: 702   [ נצפה 1954 פעמים ]

החברות סימנטק (Symantec) ורד האט (Red Hat), הכריזו על שיתוף פעולה מורחב, שנועד לספק פתרונות העוזרים ללקוחות לפרוס עננים פרטיים והיברידיים, וליצור מרכזי נתונים (Datacenters) עתירי שרידות. הקשרים המורחבים מקיפים קבוצות הנדסה, שיווק, תמיכה ומכירות בשתי החברות.

 הפתרונות המוצעים, המבוססים על הטמעות קיימות, ירתמו את העוצמה של Red Hat Enterprise Linux ופתרונות אחסון וזמינות של סימנטק, כדי לספק זמינות גבוהה וגמישות מוגברות, תוך עזרה לארגונים לפרוס יישומים עסקיים קריטיים בבטחה.

 ארגונים רבים הנמצאים תחת צמצום מתמיד בתקציבי ה- IT, מאמצים לינוקס כפלטפורמה המועדפת שלהם כאשר הם מחפשים דרכים חדשות להישאר תחרותיים. בעוד האופי הגמיש של Red Hat Enterprise Linux הוביל להפיכת הפתרון לפלטפורמה האסטרטגית המועדפת עבור פריסות עננים ארגוניים פרטיים, הרי הצורך להבטיח שרידות מנקודת מבט של רמת שירות הופך ליותר ויותר חשוב.

Red Hat Enterprise Linux מוטמעת ביותר מ- 80 אחוז מחברות ה- Fortune 500, בעוד סימנטק, כמובילת התעשייה בהגנה על יישומים עסקיים קריטיים, מביאה מערך מוצק של פתרונות ניהול אחסון וזמינות. פתרונות ניהול אחסון וזמינות של סימנטק משרתים 99 אחוז מחברות Fortune 500.

 ביחד, סימנטק ורד האט מציעות ללקוחות הזדמנות ייחודית בעזרה בניהול פתרונות ארגוניים קריטיים המיושמים בענן ופריסות מרכזי נתונים. הפתרונות המשותפים נותנים סביבה גמישה יותר ופתוחה במונחי חומרה, תוכנה ומערכות הפעלה. פתרונות אילו יספקו התאוששות אוטומטית מאסון מחוץ לאתר (DR); ניהול אחסן משופר עבור מרכזי נתונים מרובי מערכות הפעלה ומרובי מערכי אחסון; והתגברות יעילה וחסכונית על תקלות עבור מסדי נתונים אורקל.

 "אנו רואים גדילה משמעותית בפתרונות ניהול האחסון והזמינות שלנו עבור פלטפורמת Red Hat Enterprise Linux, כאשר מספר הולך וגדל של לקוחות מטמיעים לינוקס להגברת זריזות, גמישות וכדי להישאר תחרותיים", אומר ראם מגן, מנהל ערוצי הפצה והשותפים בסימנטק ישראל. "אנו מחזקים את שותפותנו עם רד האט כדי להבטיח שחברות יהיו בטוחות שהמידע שלהן מוגן כאשר הן מחדשות את מרכזי הנתונים שלהן, ובונות עננים פרטיים עתירי שרידות."

 "בעבודה צמודה יחד, רד האט וסימנטק מציעות ללקוחות משותפים ערך עצום עם נתיב מאובטח בקוד פתוח, כדי לחדש את ארכיטקטורות ה- IT  המיושנות שלהם", אומר יניב ליבוביץ, מנהל אזורי ומנהל פעילות רד האט בישראל, יוון וקפריסין. "אנו שמחים להרחיב את שיתוף הפעולה ארוך השנים שלנו עם סימנטק, כדי לצרף יחד את פלטפורמות ההפעלה המובילה שלנו Red Hat Enterprise Linux והטכנולוגיות המתקדמות של סימנטק, במטרה לאפשר ללקוחותינו המשותפים בחירה וגמישות מוגברת עבור תשתיות ה-IT  שלהם."

 הפעילות המשותפת של סימנטק ורד האט בישראל מתבצעת באמצעות חברת אמת מיחשוב, שהנה שותפה עסקית של שתי החברות ברמת ההסמכה הגבוהה ביותר.

להלן פירוט קצר לפתרונות המוצעים:

  • התאוששות אוטומטית מאסונות מחוץ לאתר (DR)

VERITAS Cluster Server הרץ על Red Hat Enterprise Linux, מספק התאוששות מאסונות מחוץ לאתר עבור ארגונים הפועלים במרחקים גדולים בין אתריהם, ומיכון אל-כשל גלובלי של יישומים רב-שכבתיים בין האתרים.

בנוסף, מנהל  Cluster Server את שכבת רפליקציית הנתונים ומספק חוויית DR  בקליק-יחיד, המאפשרת ללקוחות לפשט את תהליכי ה- DR  שלהם. הפתרון מספק בחינת אל כשל ללא הפרעה לעבודה השוטפת (Fire Drill), כדי להבטיח שההתאוששות ערוכה כאשר היא נדרשת – בין אם ההשבתה היא מתקלת חשמל, אסונות טבע, או סיבות אחרות.

  • ניהול אחסון משופר עבור מרכזי נתונים מרובי מערכות הפעלה ומרובי מערכי אחסון

כאשר ארגונים רוכשים ומטמיעים פתרונות אחסון מיצרנים מרובים, כל פתרון נקודתי מכניס מורכבות תפעולית לתוך סביבת האחסון, מה שלעתים קרובות בא לידי ביטוי בחוסר זמינות של נתונים קריטיים ברחבי סביבות הטרוגניות.

VERITAS Dynamic Multi-Pathing הרץ על RHEL Red Hat Enterprise Linux, מספק פתרון פלטפורמה אחיד, המקל על ניהול קישורים מרובים למערכות אחסון, בכל מערכת הפעלה וכל פלטפורמות אחסון.

עם פתרון זה, לארגונים אפשרות בחירה של אחסון יעיל וחסכוני, והיכולת להתמקח על מחירים טובים יותר של החומרה. בנוסף, ניתן להחליף חומרה ללא הפרעה ובלי התקנה של כלים נקודתיים חדשים, דרך פלטפורמת ניהול נתונים מאוחדת.

  • אל-כשל יעיל וחסכוני עבור מסדי נתונים אורקל

ארגונים רבים מסתמכים על מסדי נתונים אורקל להגברת פרודוקטיביות. עם זאת, בגלל התלות העסקית הגבוהה במסדי נתונים אלה, השבתות גורמות לאובדן הכנסות, נזקים למוניטין המותג, ולעיתים נזקים כספיים בגין אי עמידה ברמות שירות.

Storage Foundation Cluster File System ו- Cluster Server הרצים על Red Hat Enterprise Linux, מספקים התאוששות מהירה מאוד של מסד נתונים אורקל, המאפשר לארגונים לפרוס מסדי נתונים אורקל single-instance זולים יותר.

בנוסף, Cluster Server יכול לנהל התאוששות יישומים רב-שכבתיים, לפישוט הניהול של סביבות יישומים מורכבים (Multi-Tier) ולהשגת שרידות אמיתית של שירותים עסקיים.

 

סימנטק היא מובילה עולמית באספקת פתרונות אבטחה, אחסון וניהול מערכות, שנועדו לסייע לצרכנים ולארגונים לאבטח ולנהל את עולם המידע של ימנו. המוצרים והשירותים של סימנטק, מגנים כנגד סיכונים רבים הנמצאים בנקודות רבות באופן שלם ויעיל, ומקנים ביטחון בכל מקום בו משתמשים או מאחסנים מידע. מידע נוסף זמין בכתובת:  www.symantec.com.


רד האט (Red Hat) היא הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח ומשתייכת למדד חברות ה-  S&P 500. מטה החברה שוכן בראליי, צפון קרוליינה בארה"ב, ויש לה 66 משרדים ברחבי העולם. מנמ"רים (CIOs) מדרגים מזה שבע שנים ברציפות את רד האט כאחת  ממובילי  היצרנים המספקים ערך בתוכנה ארגונית, בסקר ה- CIO Insight Magazine Vendor Value. רד האט מספקת טכנולוגיה באיכות גבוהה וזמינה עם פלטפורמת מערכת ההפעלה שלה Red Hat Enterprise Linux, ביחד עם פתרונות וירטואליזציה, יישומים, ניהול וארכיטקטורה מכוונת שירותים (SOA) כולל Red Hat Enterprise Virtualization ו- JBoss Enterprise Middleware. רד האט גם מספקת ללקוחותיה ברחבי העולם שירותי תמיכה, הדרכה וייעוץ. רד האט ישראל שוכנת ברעננה ומונה כ- 100 עובדים. פעילות החברה בישראל כוללת את ניהול הפעילות העסקית לאגן הים התיכון וישראל, ואת מרכז הפיתוח המשמש כמרכז הפיתוח העולמי של  רד האט לטכנולוגיות הוירטואליזציה. מטריקס הינה מפיצתה הרשמית של רד האט בישראל. כדי לדעת יותר: www.redhat.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב