דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גרפולוג למורים - מסיבת סיום יום הערכות לחנוכה ופורים 

מאת    [ 08/08/2012 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 2413 פעמים ]

הרפורמה לאחר דו"ח טרכטנברג הפכה את שנת הלימודים תשע"ג למאתגרת הן למורים והן לגננות. כיוון שזאת הולכת להיות שנה מלאה בעשייה ופעילות החלקים הלו פחות חשובים יהיו בתקופת שבהן וועד המורים יצטרך להפיק אירועים כגון מסיבת פורים, חנוכה ואת מסיבת הסיום השנתית. לפחות את יום המחנך יצטרכו להפיק ההורים בעצמם.

 

גרפולוג למורים ליום הערכות

הזמנת גרפולוג למורים ליום המחנך הינה צעד חשוב שבו דרך כתב היד המורים/ות החדשים והוותיקים יוכלו להכיר האחד את השני. כמנחה קבוצות חשוב לי לשלב משחקי תקשורת בין אישית בכדי להעצים את שיתוף הפעולה בין כלל העובדים/ות בבית הספר. ניתן לשלב ביום ההערכות גם כתבי יד שונים כדי לחזק את האינטואיציה לגבי סגנונות של כתבי יד. היכולת להביע רגשות דרך כתב יד לפעמים קלה יותר מאשר להגיד אותה. לא כל המורים/ות ניחנו ביכולת כתיבה מעולה אולם לעיתים מילה טובה, ברכה מהלב יכולה לפתוח את השנה בצורה טובה יותר. אחד מהדברים החשובים שצריך לזכור בתחום הגרפולוגיה שאין בה עתידות. דרך הגרפולוגיה ניתן להבחין באופי, באישיות ובהתנהגות של הכותב/ת.

 

גרפולוג ליום הערכות בגני ילדים

אחת מהדרכים שבהם ניתן להכיר את הילדים/ות היא דרך ציורים. גרפולוג ליום הערכות בגני ילדים יוכל לתת לכם הדגשים שונים באשר לציורי ילדים. הגננות והסיעות יחתמו על גבי הדף ויוכלו להבחין מיד מי אוהבת לעשות רושם ומי חייה בעולם של לה לה לנד. החתימות הינן הרושם הראשוני שהמטפלות והסייעות עושות בדיוק כמו לבישת הבגדים. כדי לחזק את הקשר נערוך את משחק הפינג פונג בו כל אחת צריכה לרשום ברכה לזאת שיושבת לידה ולאחר מכן יערך פענוח גרפולוגי ראשוני של האותיות. נמשיך בכתיבת שירים והקדשתם לשאר הגננות. בסופו של יום הדבר החשוב ליצור תחושה של שיתוף פעולה ואנרגיה חדשה לקראת שנת תשע"ג שמתחילה.

 

גרפולוג למורים למסיבת חנוכה

מסיבת חנוכה הופכת לסיכום ראשוני של השנה. גרפולוג שיוזמן לאירוע יוכל להראות כיצד ניתן להבחין במורים שבהחלט ניתן למנות אותם להיות בוועד המורים. נזהה איך בכתב יד אופטימיות ומנהיגות. נצייר סופגנייה ונבדוק מי אוהבת במיוחד את "הריבה". נרשום משפטי ברכה על הלוח. נבדוק את מצב האנרגיה דרך הלחץ בכתב היד ואם תרצו נוכל לבדוק את מצב היצרים באותיות ובמילים.

 

גרפולוג למורים למסיבת פורים

במסיבת פורים אנחנו הולכים להפשיט את המסכות מהאותיות. נבדוק מי "אמן הרשע" על פי כתב היד. מי מייצגת בכתב את ואשתי, וכיצד התמימות מתגלה בין השורות ואיך מתבטא הטוב לב של אסתר המלכה. ניגע בפירושים המדליקים ביותר, נראה איזה מורה הוא אומן התחפושות גם ביום יום. מי הישירה שבין המורות ומי הולך מסביב. מי שיזכה בתחרות התחפושות ייהנה מאבחון ראשוני של כתב היד. גרפולוג יכול בהחלט להשתלב בשמחה הכללית אם טיפים מאתגרים ומעניינים.

 

גרפולוג למורים למסיבת סיום

סוף סוף השנה הסתיימה ועכשיו זה הזמן לתיאטרון האותיות. המורים/ות יסכמו את השנה עם פירושים לבדיקת מצב האנרגיה. נערוך משחקים בשרבוטים לבדיקת היצרים. נעבור לתחרות לכתיבה ה"תמה" ויצירתית ונסיים בתחרות שתבדוק מי המורה הסבלנית ביותר. ולסיום ברכות ואיחולים ופירוש האותיות והמילים. להמשך לחצו על המילה גרפולוג למורים.

יובל בן בסט - מנחה קבוצות וגרפולוג. עורך סדנאות בתחום גרפולוגיה, אינטליגנציה רגשית, אסרטיביות, גרפולוגיה, צחוק והומור, לחץ ושחיקה, ניהול זמן, עבודת צוות, שפת גוף בין גברים לנשים. כתובת האתר  http://www.graphologia.net טלפון 050-5711160




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב