דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב הגינה ובחירת ריהוט גן 

מאת    [ 07/08/2012 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 2180 פעמים ]

כשאנחנו מתכננים את בית החלומות שלנו אנו חושבים על המון דברים אך עיקרם הוא המטבח שבו נוכל לבשל או לארח אורחים ומשפחה בפינת האוכל, בטח שחושבים על הסלון, בעיצוב צבעוני מודרני או עיצוב יוקרתי בגווני לבן, ואיך לא נחשוב על חדרי השינה,שלנו ושל הילדים?!
אך אסור לשכוח כי ישנם ימי קיץ חמים בהם נרצה לקבל את האורחים שלנו בגינה, ואת הימים בהם הילדים ירצו לשחק בכדור עם חברים או להשתולל, לא תרצו שיעשו זאת בסלון נכון?
לכן חשוב בעת תכנון הבית לדאוג גם לעיצוב הגינה, ואם אין גינה, כנראה מדובר במרפסת, גם אותה אפשר לנצל באמצעות פרגולה וריהוט גן להפוך אותה לפינת נוי נעימה.
אז אם בעיצוב גינה עסקנו, תחילה כדאי להבין מה הצרכים שלכם, האם תרצו פינות ישיבה ונוי או שמא תהיה זו גינה בה יוכלו ילדי השכונה לשחק כדורגל.
ולכן כדאי לשים לב למרחב הגינה ולעצב בהתאם, יש להתחיל מהתקנת דשא סינטטי, למה סינטטי? עלויות המים במדינה גבוהות, דשא טבעי בחורף מצהיב ודורש טיפול מיוחד, לעומת זאת דשא סינטטי חוסך המון דאגות, אם משקיעים ובוחרים בדשא איכותי אפשר לשמר אותו לאורך שנים וכמובן הוא עמיד בפני מזג אוויר.
לאחר שבחרנו היכן יהיו משטחי הדשא חשוב למצוא גם פינות נוי ואם נרצה ויש מקום גם פינות לעצי ירק ופרי, כי אין כמו לקטוף פירות בחצר הבית, יש להם טעם אחר..
ומה שווה כל הגינה אם אין בה מקום להנות מהאויר והנוף? השקענו בעיצוב לא בשביל התמונה, אלא בכדי להנות בגינה ולכן חשוב לעשות פינות ישיבה, פינת ישיבה ניתן להניח על הדשא אך מומלץ גם מבחינה אסתטית וגם בטיחותית לעשות במה באמצעות דק עץ ועליה להניח ריהוט גן מעץ מלא, אפשר לבחור מתוך מגוון עצום של עיצובים למשל שולחנות קקל, פינת ישיבה בעיצוב כפרי, פינת ישיבה מחביות יין ועוד.
אך אל תשכחו, את המשטח הזה מומלץ לכסות לימי החורף הגשומים או בקיץ כשקרני השמש והחום בשיאם וזאת באמצעות פרגולה מעץ, ניתן לשלב ולעצב את כל הגינה באמצעות חומרי עץ ובכך להעניק אווירה מיוחדת של יוקרה ונוחות בלי לפגוע בטבע, בלי לפגוע בקסם הנוף וכמובן לנצל את הגינה בצורה הטובה ביותר.

אם יש לכם רעיונות מיוחדים לעיצוב גינה, שולחן קקל עם פרגולה בשילוב ספסלים, פינת ישיבה מעץ מלא עם פופים וכריות, או כל רעיון אחר, תוכלו לפנות למעצב המתמחה בריהוט גן מעץ מלא ובקלות ניתן לעשות זאת, עץ הינו אחד החומרים הנוחים לעבודה, חיתוכים, עיבוד וכמובן אל תתפשרו על איכות כך שהרהיט יהיה אמיד לאורך שנים.

רוצים לפרסם את העסק שלכם באינטרנט?! לקדם את העסק שלכם באינטרנט?! כל שתצטרכו, בבלוג שלנו...תהנו!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב