דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאיזה גיל להתחיל גלשני עמידה 

מאת    [ 06/08/2012 ]

מילים במאמר: 360   [ נצפה 3146 פעמים ]

אנשים שאוהבים את הים מחפשים תמיד להיות בקרבתו, ורוצים ללמוד לעשות בו פעילויות שונות. אומנם זה נכון שיש המון אנשים שרק הולכים לים כדי לעשות הליכה או לשכב בשמש, אך יש גם לא מעט אנשים אשר רוצים לבלות שעות רבות יותר בים, בין אם מדובר על דייג אשר מאפשר להם לשבת בים שעות, ובין אם מדובר על סוגים שונים של ספורט ימי. ספורט ימי הוא תענוג שאין שני לו, גלשני עמידה יכולים לתת לכל אחד מאיתנו כל כך הרבה, ובדרך מאוד שונה מאשר מה שיעניק לנו כל ספורט מים אחר. גלשני עמידה הם ספורט נפלא כי הוא מפתח לנו שרירים אשר ללא ספורט זה כלל לא הינו משתמשים בהם, וכמו כן, הוא מפתח מיומנויות של שליטה וקורדינאציה אשר יכולים לעזור מאוד להתפתחות של כל אחד מאיתנו.

מתי מתחילים

יש לא מעט חילוקי דעות לגבי השאלה של מתי להתחיל ללמוד ספורט כזה או אחר של גלשני עמידה. מצד אחד, לגלשני עמידה יש באמת יכולות נפלאות שאפשר לפתח, ולכן רצוי לעשות את זה בגיל צעיר, אך מצד שני, בכל זאת יש צורך לעשות את זה כאשר אנחנו מבינים את האחריות שבעניין. יש סוגים שונים של גלשני עמידה או SUP בשם המקצועי, אשר מותאמים לרמות שונות ולכלים שונים, ולכן בגיל צעיר יותר כדאי להתחיל עם כלים יותר פשוטים ושפחות מסכנים את הגולש, ולאט לאט אפשר לעלות בדרגה. מה שכן, חשוב מאוד ללמוד כיצד לגלוש בצורה רצינית ומקצועית, כי רק כך אפשר ללמוד טכניקות טובות ואפשר להימנע מתאונות. תאונות בים הן מאוד לא נעימות, ויש להתכונן ולדעת כיצד להתמודד איתן, ורק לימוד מקצועי יכול לעזור לנו ברגעים כאלה.

איפה ללמוד?

יש לא מעט מקומות שמציעים לקהל הרחב קורסים שונים, כך שכל אדם, או כל הורה של ילד שרוצה ללמוד לגלוש, צריך לבחור את המקום שהכי מתאים לו. יש בתי ספר שונים בארץ שבהם אפשר לעשות קורסים כאלה ואחרים בתחומי הגלישה השונים, כך שכל אדם יוכל למצוא את מה שמתאים לו. לפני שאתם מחליטים להירשם לקורס מסוים בבית ספר כזה או אחר כדאי לכם לעשות סקר שוק, כי בכל בית ספר לגלישה ייקחו מכם מחירים שונים. אין כל טעם לשלם יותר עבור קורס של גלישה, כי בסך הכל מדובר על תענוג, ולכן כדאי להשוות מחירים ולבחור בית ספר מקצועי וטוב.

סרף האוס - קייט סרפינג וגלשני עמידה. בסרף האוס המטרה העיקרית העומדת לנגד עינינו, היא לפתוח דלת ים לכל אחד ואחת הרוצים לקחת בו חלק. הידע הרב, הנסיון והמקצועיות של אנשי סרף האוס חברו יחד כדי להגשים מטרה זו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב