דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


SQLink רכשה את חברת Yside תמורת מיליון שקלים 

מאת    [ 01/08/2012 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 2278 פעמים ]

 Yside מתמקדת ומתמחה במוצרי ובטכנולוגיות מיקרוסופט ושמה דגש על משפחת System Center על כל מוצריה. בנוסף מספקת החברה שירותי יעוץ, ניהול וליווי פרויקטים הנוגעים לתשתיות הארגון. Yside הוקמה בשנת 2005 ומעסיקה כ- 30 מומחים, והינה שותף ותיק של חברת מיקרוסופט.

עם לקוחותיה של Yside נמנים: מיקרוסופט, בנק יהב, לאומי קארד, פרטנר, פלאפון, אפריקה מלונות, מכבי, משרד הרווחה, JDC, מפעלי נייר אמריקאים ועוד.

תמיר גורן, מנכ"ל SQLink: "SQLink נמצאת בתנופה של מיזוגים ורכישות, אשר מהווה חלק מאסטרטגיה שלמה של התרחבות לכל תחומי ה- IT, במטרה להעניק ללקוחותינו מענה מקצה לקצה, תחת קורת גג אחת. Yside, כחברה מובילה המתמחה בתשתיות וטכנולוגיות מיקרוסופט עונה במדוייק על צורך הזה שלנו, ומשתלבת באופן סינרגטי עם שאר החברות בקבוצה.  התרשמנו מאד מן הקשר של Yside עם מיקרוסופט ויחסי הגומלין עימה, המקנים לה וללקוחותיה ערך מוסף משמעותי".  

"כחלק מן האסטרטגיה שלנו, Yside תמשיך להתנהל באופן עצמאי על ידי אלון כחלון שניהל אותה בתקופה האחרונה, בדגש של שמירה על המותג החזק, היכולת להנות  מן הגב הכלכלי שמספקת SQLink והקשר ההדוק וההדדי עם שאר החברות בקבוצה" הוסיף גורן.

אלון כחלון מנכ"ל Yside: "הלקוחות היום מחפשים שותף שיוכל להביא איתו ערך מוסף ופתרונות יצירתיים לאתגרים העסקיים והטכנולוגים העומדים בפניהם -  ההצטרפות לקבוצת SQLink תספק לנו את התמיכה והיכולות של קבוצה גדולה כמו גם את האפשרות לספק לכלל לקוחות הקבוצה ערך מוסף בדמות סל פתרונות רחב, מתקדם ומקיף לכל מערך ה-IT בארגון".  

 

 

אודות SQLink

קבוצת SQLink, המעסיקה כ- 1,000 מומחי IT, מספקת שירותי IT, מקצה לקצה, תחת קורת גג אחת. הקבוצה מבצעת פרוייקטי אינטגרציה ומתמחה בכל מגוון שירותי ה- IT, לרבות: תשתיות, תקשורת, אבטחת מידע, בסיסי נתונים, פיתוח, אבטחת איכות, בניית ממשקים, ניהול מידע וידע ועוד.

הקבוצה מונה היום 6 חברות: SQLink עצמה, זרוע ה-IT  של הקבוצה הפעילה משנת 1994, DataSec המתמחה במתן שירותי יעוץ ופרויקטים בתחום אבטחת המידע, Yside המתמחה בתחום של תשתיות מיקרוסופט לארגונים גדולים, ובמיוחד בתחום ה- System Center, תבונה מילניום המתמחה בעולמות של ניהול מידע וידע,  Wintex המעניקה שירותי תמיכת IT  למגזר ה- SMB ו- חברת GotFriends המתמחה בשירותי השמה למקצועות ההייטק ומהווה את זרוע הגיוס של הקבוצה כולה.

חטיבת המוצרים של SQLink מייצגת בישראל חברות תוכנה בינלאומיות ומעניקה ללקוחות בארץ שירותי שיווק, יישום ותמיכה. בין המוצרים שמייצגת החטיבה: מוצרים לאבטחת בסיסי נתונים כמו  Sentrigo של מקאפי, מוצרים לניטור אירועי אבטחת מידע כמו  SIEM-SOC של חברת LogRyhthemd, מוצרים לניהול זהויות (IDM) של אורקל, מוצריBI   ועוד.

SQLink הוקמה בשנת 1994 ובין לקוחותיה נמנים בנק לאומי, בנק דיסקונט, בנק הפועלים, מגדל, הפניקס, אינטל, אמדוקס, מיקרוסופט, קומברס, סיסקו, צה"ל, משרד המשפטים, משרד האוצר, בזק, חברת חשמל, טבע ועוד. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב