דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יום גיבוש בתל אביב - פעילות במימד אחר 

מאת    [ 01/08/2012 ]

מילים במאמר: 519   [ נצפה 2503 פעמים ]

הסצנה התל אביבית עברה טוויסט מאז הסרט על בוקי נאה והפעילות שמתרחשת באזורי הדמדומים. העיר תל אביב יכולה לספק אין ספור אטרקציות לעובדים/ות החל מפעילות אתגרית במימדיון שבגני יהושע דרך בית התפוצות ועד טיול מהנה ומיוחד בנחלת בנימין. אם יהיה לכם זמן תוכלו "לקנח" ברחובות העתיקים של העיר יפו.

איזה סגנון יש לעובדים שלכם ?

יש עובדים אשר צעירים ברוחם ובנפשם ולכן אפשר לקחת אותם לטיול על גדות הירקון ושם לערוך להם תחרויות "מחברות" במיוחד. אם העובדים/ות הם "עירונים" ניתן לערוך סיור בנווה צדק ולעצור במוזיאון נחום גוטמן ולאחריו הם ייקחו דף ועט לסדנת גרפולוגיה מרתקת. אם העובדים/ות הם בקטע "שאנטי" הזמינו להם בית מלון עם ספא מפנק (בתי המלון פזורים לאורך הטיילת שעל רחוב הירקון). אם העובדים/ות בעלי מרץ מיוחד אפשר לקחת אותם לחוף הים בירושלים או בגורדון לסדנת יוגה צחוק מקפיצה במיוחד. כיוון שהעיר תל אביב קרובה ליפו ניתן לסיים את יום גיבוש במדרכות עיר העתיקה.

איך יודעים מהו הקונספט המתאים

באופן כללי יום גיבוש הוא יום שצריך להיות "מגבש וחוויתי" ועדין בכל צוות או קבוצה יש דינאמיקה שונה. אבחון מוקדם של צרכים מטרות וציפיות ועלויות יקבע את הקונספט המתאים. מנהלי משאבי אנוש ורווחה מתייעצים עם ראשי הצוותים והמנהלים/ות לגבי הצרכים והמטרות שלהם מיום גיבוש. על המנהלים/ות לברר מה הציפיות של העובדים/ות. מיזוג בין שניהם ותאום מול התקציב יכול לתת את הקונספט הנכון. ישנם חברות שהתרבות הארגונית שלהם שמה דגש על יום גיבוש לעובדים אחת לשנה ולכן חשוב לבדוק מה נערך קודם מה עבד יותר ומה עבד פחות. במידה ואין לכם זמן אפשר להתייעץ עם חברת הפקות ויחד איתם לגבש את הקונספט.

אטרקציות מאסט בתל אביב לחובבי היסטוריה אומנות ומנהיגות

לחובבי היסטוריה צבאית. בית העצמות ברחוב רוטשילד 16 הינו המקום בו הכרזה הקמת מדינת ישראל. ניתן לקבל הרצאות במרכז רבין בצפון תל אביב או בבית הפלמ"ח הקרוב עליו. מוזיאון האצ"ל, הלח"י, ז'בוטינסקי נמצאים במרכז ובדרום תל אביב. אם העובדים/ות חובבי "פרה היסטוריה" אפשר להגיע למוזיאון ארץ ישראל. לאוהבי הספרות אפשר לבוא לספריית בית אריאלה, ליהנות מהמתחם החדש ישן של הקאמרי ולראות את בית המשפט.

אירועים לחברות בתל אביב

כיוון שהעיר ת"א עשירה במקומות בילוי ופנאי, אירועים לחברות בתל אביב הפכו בשנים האחרונות "לקלט". ישנם שני מוקדי בילוי עיקריים. צפון תל הישן שזה מתחם הנמל הכולל מועדונים ואולמות אירועים עד בואכם לגני יהושע. מתחם הרכבת המחודש מספק מסעדות לצד הבניינים המשוחזרים כשישנם בתי מלון כמו האינטרקונטיננטל לכנסים וימי עיון.

עצות לבחירת פעילות

כמנהלים/ות עליכם להציב מטרה לפעילות תוך הדגשת מילוי הצרכים החשובים לכם ולעובדים/ות. לפניכם מספר אטרקציות.

פעילות בפארק - אם המטרה היא לערוך בברביקיו ולעשות את ההפעלה בטבע אפשר ללכת לפארק בגין בדרום העיר, או לפארק הירקון בצפון. שם ניתן לערוך תחרויות, משחקי ילדות, הפעלות לגיבוש וחיזוק עבודת הצוות והתקשורת הבין אישית.

פעילות על חוף הים ? מחוף מציצים ועד חוף המתופפים. אפשר לערוך הפעלות בסגנון יוגה צחוק, מדיטציה, דמיון מודרך על חוף המים אל מול השקיעה.

פעילות בחדרי  VIPבמסעדות ? הפעילות המומלצת היא סדנת גרפולוגיה שבה ניתן לערוך את הפעילות בישיבה.

פעילות באולמות אירועים ? ניתן לערוך הופעות כגון : חשיבות ההומור בחיים, שפת הגוף ואומנות הפיתוי, אימפרוביזציה, לחץ ושחיקה ועוד. עצות נוספות תוכלו לקבל אם תקישו על המשפט יום גיבוש בתל אביב

יובל בן בסט - מנחה קבוצות וגרפולוג. עורך סדנאות בתחום גרפולוגיה, אינטליגנציה רגשית, אסרטיביות, גרפולוגיה, צחוק והומור, לחץ ושחיקה, ניהול זמן, עבודת צוות, שפת גוף בין גברים לנשים. כתובת האתר  http://www.graphologia.net טלפון 050-5711160




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב