דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדור חדש באתר המוסד לבטיחות ולגיהות: הפקת לקחים מתאונות עבודה 

מאת    [ 31/07/2012 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 3245 פעמים ]

תאונות עבודה נגרמות, לצערנו, כל יום. במקרים מסוימים הן עלולות להסתיים בפגיעה משמעותית בעובד ואף, לא עלינו, במקרי מוות. פעמים רבות עולה השאלה: האם נעשה מספיק כדי שהמקרים הללו לא יחזרו על עצמם? המוסד לבטיחות ולגיהות, אשר מוביל את נושא הבטיחות  והבריאות בתעסוקה בישראל, החליט לתת דגש רב יותר לנושא הפקת הלקחים מתאונות עבודה ועולה עם מדור חדש באתר האינטרנט שלו המיועד כולו לנושא הזה.

 המיזם החדש, אשר נולד כשיתוף פעולה של המוסד לבטיחות ולגיהות ושל המנהל לבטיחות ובריאות בתעסוקה במשרד התמ"ת, מפרסם לראשונה מסמכי הפקות לקחים מתאונות עבודה.

כמו בכל פעילות של המוסד לבטיחות ולגיהות, המדור החדש הינו לשימוש חופשי ומיועד עבור ממוני הבטיחות ועבור כל העוסקים בבטיחות ובבריאות בעבודה, על מנת ללמוד מתאונות שהתרחשו ולהימנע מכך שתאונות בעלות מרכיבים או אופי דומה יחזרו על עצמן.

 על הכנת החומר אמון מנהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית מתוך תאונות עבודה שנחקרו על ידו, והוא מוצג לראשונה לציבור באופן מרוכז זאת כדי לסייע למקומות העבודה במסגרת שיפור הדרכת העובדים וכמו כן לצורך הכנת הוראות, הנחיות ונוהלי עבודה פנימיים.

 ישראל שרייבמן, מ"מ מנהל המוסד לבטיחות ולגיהות , מברך על המהלך ומוסיף כי "זהו צעד חשוב נוסף בפעילות המוסד לקידום נושא הבטיחות בתעסוקה בישראל ולמניעת תאונות עבודה ומחלות תעסוקתיות. אנו במוסד לבטיחות ולגיהות שמחים על שיתוף הפעולה עם המנהל לבטיחות ובריאות בתעסוקה, ומקווים כי המדור החדש שהוקם יאפשר לעובדים, מנהלים וממוני בטיחות ללמוד מטעויות העבר ולמנוע תאונות בעתיד. אני מקווה שממוני בטיחות וגיהות יכנסו לאתר ויעשו שימוש במידע החשוב "

בנוסף, בעתיד מתכוון המוסד לבטיחות ולגיהות אף להביא לידיעת הציבור מסמכי הפקת לקחים מתאונות עבודה, אשר הוכנו על ידי אנשי בטיחות במשק, על פי מתכונת המסמכים המוצגת במדור החדש. לכן, לצורך העניין, מזמין המוסד לבטיחות ולגיהות את הציבור לשלוח מסמכים בנושא לכתובת: internet@osh.org.il.

המוסד לבטיחות ולגיהות הינו תאגיד ציבורי המוביל את נושא הבטיחות והבריאות בעבודה בישראל, ומשמש כתובת מרכזית למידע, הדרכה וייעוץ בנושאים הקשורים לתחומים אלה. תפקידיו של המוסד לבטיחות ולגהות הן לנהל פעולות הסברה והדרכה במקומות עבודה  באמצעות מחוזותיו הפרושים בכל רחבי  הארץ; לערוך ולפרסם מחקרים וסקרי סיכונים במקומות עבודה; לסייע לבחירת נאמני בטיחות ולהקמתן של ועדות בטיחות במקומות עבודה, להדריכם ולעודדם בפעולתם; לייעץ ולקדם פעולות לסילוק מפגעי בטיחות ומפגעים בריאותיים.

 לכניסה למדור :

http://osh.org.il/info_inner_ar.asp?cat100=100&srchstr=ar&subject=0&searchType=1&categories=100,&CurrentPage=1

לפרטים נוספים הפקת לקחים מתאונות עבודה ולכל שאלה בנושאי בטיחות ובריאות בעבודה פנו למרכז המידע של המוסד לבטיחות ולגיהות 9394* ותיענו בהקדם. הפניה היא אנונימית כי המוסד לבטיחות ולגיהות מחוייב לשמור על סודיות הפניה. ניתן לפניות למרכז המידע של המוסד לבטיחות ולגיהות גם דרך המייל:href="mailto:info@osh.org.ilinfo@osh.org.il">">info@osh.org.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב