דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיתוף הפעולה האסטרטגי העולמי בין BMC ל-Salesforce.com מתרחב לישראל 

מאת    [ 29/07/2012 ]

מילים במאמר: 358   [ נצפה 1839 פעמים ]

שיתוף הפעולה האסטרטגי העולמי בין חברת BMC ל-Salesforce.com מתרחב לישראל. בלאט לפידות חתמה על הסכם עם BMC ומטריקס לשיווק והטמעה בשוק המקומי של ה-  Remedyforce , שהינו כלי שפותח על ידי חברת BMC על גבי הפלטפורמה של חברת Salesforce.com ומיועד לארגוני SMB. 

 Remedyforce הינו פתרון "Help-Desk" מבוסס SaaS המאפשר לארגוני SMB לנהל את שרותי ה-IT שלהם בענן, זאת לאחר שעבר לפלטפורמת Force.com, פלטפורמת הפיתוח בענן מבית Salesforce.com. הכלי מאפשר שימוש במתודולוגיות מובנות של תהליכי ITIL מרכזיים, כולל ניהול קריאות, ניהול בעיות ושינויים וניהול בקשות לשירות. הפתרון הושק בעולם לפני כשנה והוא כבר מותקן בלמעלה ממאתיים וחמישים ארגונים בשש עשרה מדינות בעולם.

 יורם אלול, מנהל איזור ישראל ותורכיה ב-BMC מוסר: "BMC מחזיקה ב-40% משוק ה-ITSM העולמי עם פתרונות ה- Remedy on premise ו- Remedy on demand  שלה.

על מנת להמשיך ולהרחיב את ההובלה הזאת גם לשוק ה-SMB , חברה BMC ל- Salesforce.com ופיתחה פתרון לשוק זה המבוסס על פלטפורמת ה-SaaS  שלה. החיבור יוצר פתרון רחב שמאפשר לארגוני SMB לרכוש מנוי חודשי קבוע ולהעביר את האחריות לרכש החומרה וההתקנה מארגון ה-IT לספק, כשהיתרון המשמעותי הינו במהירות היישום וההטמעה. אין ספק כי בשוק המקומי  מטריקס, כנציגה המשווקת והמטמיעה של BMC  בארץ בשיתוף עם בלאט לפידות כנציגה המשווקת SALESFORCE יעמיקו את נתח השוק שלנו גם כאן."

 יגאל שחק מנהל אגף BMC במטריקס מציין כי שיתוף הפעולה בין BMC, מטריקס ובלאט לפידות נועד לתת אפשרות לארגוני SMB שמעוניינים לקבל את חבילת ה- ITSM המובילה בעולם על פלטפורמת SaaS המובילה בעולם Sale Force ב- Time to Value מהיר ומבלי לוותר על התמיכה של גוף ה- BSM/ITSM המוביל בישראל, וכן על יכולות אינטגרציה עם יתר הפתרונות של BMC בתחום השליטה ובקרה, האוטומציה של מרכזי נתונים והענן.

  לדברי מאיה קומרוב, מנכ"ל בלאט לפידות יישומים ארגוניים: "BMC היא דוגמה לחברה מובילה שבחרה לפתח את פתרון הענן למערכת קיימת שלה דווקא על פלטפורמת Force.com של Salesforce.com – מתוך אמונה בכך שזהו הבסיס החזק ביותר הקיים היום לפיתוח אפליקציות בענן.  כחברה שמתמחה בשוק הענן בכלל וביישום על פלטפורמת Salesforce.com בפרט מזה שש שנים, אנו מברכים על  שיתוף הפעולה שיביא למתן פתרון כולל ללקוחות המשלב Best Practices בצד העסקי והטכנולוגי. 

 

בלאט לפידות יישומים ארגוניים היא נציגתה הבכירה ושותפת הזהב היחידה של Salesforce.com בישראל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב