דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ערוץ יוטיוב - כיצד מיצוב עיצוב וקידום שלו עוזר לבעלי עסקים בכל התחומים 

מאת    [ 17/07/2012 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 2290 פעמים ]

בתקופה האחרונה ניתן לראות כיצד ערוצי יוטיוב הפכו להיות מנוע צמיחה לעסקים רבים וכיצד רבים בתחום קידום אתרים משתמשים ביוטיוב כדי ליצור קידום טוב יותר ואפקטיבי יותר, כדי להגדיל את התנועה לאתר ובכדי להגדיל את חשיפה לבית העסק בצורה הטובה ביותר. יוטיוב, ערוץ בו גולשים מיליוני אנשים מרחבי העולם בכל יום, הינו אחד מהפלטפורמות הטובות ביותר לפרסום ושיווק באינטרנט וכיום מקדמי האתרים הטובים באמת לא מוותרים על שילוב של קידום בעזרת ערוצי יוטיוב כדי להגיע לתוצאה סופית הרבה יותר טובה ובכדי להעלות את העסק במנועי החיפוש ובכלל, להעלות אותו מעלה מעלה.

יתרונות העצומים של היוטיוב למקדמי אתרים

מלבד העובדה שיוטיוב הוא כלי אשר אליו נכנסים מיליוני אנשים בכל יום, יוטיוב הוא כלי זורם מאוד. מספיק שאדם חיפש מילת חיפוש אחת בתחום המבוקש ויתכן כי הסרטון יעלה, גם אם לא בפעם הראשונה אז בפעמים שלאחר מכן. כך, ישנם סיכויים גדולים מאוד שהגולש יצפה בסרטון שלך וייתכן אפילו שהוא יאהב אותו. בנוסף, כיום ניתן לשלב על גבי הסרטונים קישורים לאתר שלך ולדפים המבוקשים כך שאם הגולש אוהב את הסרטון ישם סיכויים גבוהים מאוד שהוא ילחץ על הקישור, יגיע לאתר ואולי אפילו יצטרף כאחד מהלקוחות שלך. בצורה זו ניתן להגדיל את התנועה באתר בצורה משמעותית מאוד, ניתן למשוך כמות הרבה יותר גדולה של לקוחות וניתן בסופו של דבר להגדיל את החשיפה אל בית העסק ואל השירותים או המוצרים שלו בצורה משמעותית מאוד. 

הקישור הבלתי נמנע עם גוגל

אין ספק כי אחת מבין מנועי החיפוש בהם מבצעים כמה שיותר פעולות של  קידום אתרים הוא גוגל. גוגל כיום הוא מנוע החיפוש השולט, במיוחד ישראל, ולכן קידום של אתרים במנוע חיפוש זה הוא שמביא כמה שיותר תנועה לאתר וכמה שיותר לקוחות חדשים. יחד עם זאת, יוטיוב הוא למעשה כלי השייך לגוגל ומבחינת כלי שיווק והוא מתנהג כמותו ויודע כיצד לגרום לרובוטים של גוגל לסרוק אותו בעדיפות שונה בשל היותו חלק מאותה מערכת . הקישורים אשר נמצאים על גבי הסרטונים ביוטיוב, כמות הסימנים של "אהבתי" על הסרטונים שלכם והפופולאריות שלהם מסייעים לגוגל לדרג אתכם. כך, אתם יכולים להגדיל את האפקטיביות של אותו קידום אתרים שאתם מבצעים, להפוך אותו להרבה יותר איכותי ולהגדיל את כמות הלקוחות שלכם בצורה משמעותית מאוד וכל זאת ללא עבודה כל כך קשה. מה שאתם צריכים זה רק מצלמת וידאו, תכנת עריכה ואיש קידום ואתם מסודרים.

 קידום אתרים , קידום אורגני, קידום ממומן - PPC,  שיווק ברשתות חברתיות, ניהול ועריכת דפים עסקיים בפייסבוק, ערוצי יוטיוב - הקמה וניהול . להזמנות - didi@seolink.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב