דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימוד גלישה בגלשני SUP 

מאת    [ 16/07/2012 ]

מילים במאמר: 355   [ נצפה 3004 פעמים ]

אין כל ספק בכך שהים הוא אחד המקומות היותר אהובים על רוב האנשים, בין אם הם אוהבים להיכנס אליו ובין אם לא. הרבה מאוד אנשים בוחרים לגור ליד הים, כי כך הם יכולים ליהנות ממנו יותר, וכמו כן, אנשים שאינם גרים בקרבת הים, נוסעים לחופשות במיוחד באזור שבו יש ים. אחד הדברים הנפלאים ביותר שהים יכול להציע לנו, הוא ספורט ימי נפלא כמו גלשני SUP. לימוד גלישה בגלשני SUP זה עניין שהולך ונהיה הרבה יותר מקובל, כי גלשני עמידה זה כיף חיים ואנשים מאוד אוהבים את זה. אנשים שאינם מכירים את הסוגים השונים של גלישה אינם מבינים ואינם מכירים את ההבדל שבין גלשני עמידה ובין גלשנים אחרים, אך בפועל, מדובר על מיומנות שונה לחלוטין, אשר צריך ללמוד אם רוצים לעסוק באחד מענפי הספורט האלה.

למי זה מתאים

האמת היא שכל אדם שאוהב את הים, וכל אדם שמחפש לעצמו תחביב חדש או ספורט שהוא יכול לעסוק בו, יכול לבחור ללמוד כיצד לגלוש בגלשני SUP, כי אלה הם גלשנים נפלאים. גלשני עמידה מהווים אתגר מעולה, כי מצד אחד מדובר על ספורט לכל דבר, ומצד שני, יש בגלישה עניין של התמודדות עם איתני הטבע, ולכן ברור שגלישה היא עניין שמתאים לאנשים אחראיים. גלשני עמידה דורשים פיתוח של יציבות ושליטה, וכדי להגיע למצב שאנחנו יכולים באמת לשלוט בסוגי הגלשנים השונים, מוטב לעשות קורס מקצועי בעניין.

 איפה לומדים גלישה

במדינת ישראל יש מספר מקומות שבהם אפשר ללמוד גלישה, וטוב יעשה כל אדם אם הוא ישקיע בבחירה של בית הספר לגלישה שבו הוא ילמד. גלישה זה עניין שכדאי ללמוד אותו בצורה מקצועית, ולכן יש לבחור בית ספר אשר בו המורים הם רציניים ובעלי ניסיון רציני בתחום. גלישה אפשר ללמוד בקבוצות קטנות או בשיעורים פרטיים, כך שכל אחד יוכל לבחור את מה שמתאים לו, וכמו כן, כמעט לכל אזור בישראל יש בית לגלישה או סניף של אותו בית ספר. כאשר תגיעו לבית הספר לגלישה, תוכלו להתרשם מהאופציות של הקורסים השונים, וכך תוכלו לבחור איזו גלישה אתם רוצים ללמוד. גם בתחום התחום של גלשני העמידה יש לא מעט סוגים, כך שחלק מהאנשים מעדיפים לנסות את הסוגים השונים לפני שהם מתחייבים. מוטב לכם לעשות השוואת מחירים בין בתי הספר השונים, כדי לוודא שאתם לא משלמים מחיר מופקע על הקורס. 

סרף האוס - קייט סרפינג וגלשני עמידה. בסרף האוס המטרה העיקרית העומדת לנגד עינינו, היא לפתוח דלת ים לכל אחד ואחת הרוצים לקחת בו חלק. הידע הרב, הנסיון והמקצועיות של אנשי סרף האוס חברו יחד כדי להגשים מטרה זו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב