דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קייט סרפינג ענף בצמיחה 

מאת    [ 15/07/2012 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 2880 פעמים ]

הספורט הימי הינו אחד הפופולריים ביותר במדינה חמה כמו שלנו שכן, מזג האוויר הנוח הפך את הים למקום המועדף ביותר לפעילות גופנית וספורטיבית כאחד וכך, ענף הקייט סרפינג קיבל בשנים האחרונות תנופה רצינית ובכל יום מצטרפים עוד ועוד מבוגרים וצעירים ללימוד הספורט הימי הזה.

קייט סרפינג הינו ספורט המתאים מגיל שלוש עשרה ומעלה, כאשר אין צורך בידע קודם כדי להתחיל ולגלוש על הגלים, צריך לדעת לשחות שכן, מדובר בפעילות אינטנסיבית בים שלא תמיד מצליחים להישאר בה יציבים לאורך זמן ולכן מי שאינו יודע שחיה לא יוכל לקחת חלק בלימוד של תחום זה לפני שידע לשחות.

היתרון בספורט הקייט ספרינג הוא בכך שגם מי שמעולם לא עשה ספורט ימי יכול תוך כמה שיעורים להצליח לגלוש לבד, כאשר יש רמות שונות של קורסים ללימוד קייט סרפינג ממתחילים ועד למקצועניים של ממש אשר לוקחים חלק בתחרויות בארץ ובעולם.

גלישה מקצועית

באם רוצים לפתח קריירה של ממש בתחום קייט ספרינג, צריך להשקיע בכך את מלוא הרצינות והזמן שכן, מדובר בענף שיש בו תחרויות אולימפיות ומי שמתחיל בגיל צעיר ומקדיש לכך שעות של גלישה יכול להיות מוביל בתחום ולהגיע לשיאים ולרמות יוצאות דופן.

בדומה לענפי ספורט אחרים קייט סרפינג, הינו ספורט ימי המשלב פעילות גופנית וחוויה מיוחדת שכן, השהייה בים תוך כדי הגלישה מרגשת במיוחד ומעניקה לגולש הזדמנות יוצאת דופן ליהנות תוך כדי העלאת הכושר הגופני ושמירה על גוף בריא לאורך זמן.

בחירת מקום הלימוד

ישנן מספר חברות המציעות לימוד גלישת עפיפונים, כאשר הבחירה ביניהם צריכה להיעשות בקפידה שכן קובר בקורס יקר מעט הדורש השקעה ולכן, רצוי כי הלימוד יהיה איכותי ובטרם נרשמים יש לעשות סקר שוק בין החברות השונות ואף לקבל המלצות מחברים אשר מכירים את רמת הלימודים באותו מקום.

ניתן תמיד לבקש להגיע לשיעור ניסיון וכך להתרשם באופן ישיר באיכות החברה והשיעורים בה רוצים ללמוד, כמו גם לוודא כי היא פועלת בהתאם לתקנות ולנהלים ויש לה את כל האישורים והביטוחים הנדרשים שכן, בסוג פעילות כזה עשויים לעתים להיפצע ולהגיע למצבים לא נעימים ואף מסוכנים, לכן חשוב לבדוק שיש את כל התנאים הנדרשים, טרם הלמידה.

לא כל חברה המציעה כיום את שירותיה באמצעות גולש ידוע ומפורסם נחשבת הטובה ביותר, לעתים הגולש משמש פרנזטור בלבד ולא מלמד את האנשים בפועל ולכן יש לבדוק זאת היטב כדי שתהיה התאמה בין הפרסום לבין המציאות בפועל.

סרף האוס - קייט סרפינג וגלשני עמידה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב