דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יום גיבוש למנהלים - לשים X על הבנאליות 

מאת    [ 12/07/2012 ]

מילים במאמר: 630   [ נצפה 2428 פעמים ]

הזמנת אומנים מחו"ל ומהארץ

מה הקשר בין הקוסם הנודע דייוויד קופרפילד, כריס אנג'לס, אורי גלר, להקת  "ג'פרסון סטארשיפ", יהודה פוליקר, גרי סיניפלד, עדי אשכנזי ואביגדור קהלני - את כולם אפשר להזמין להופעה בפני מנהלים/ות השאלה איזה אפקט אתם רוצים שיגרם.   

 

תפקידו של יום גיבוש

יום גיבוש למנהלים עונה על מספר דרישות : הוא יכול לגרום לעלייה ברמת הקונסנזוס ושיתוף הפעולה בין המנהלים/ות. הוא יכול לעודד חשיבה יצירתית ופתוחה, הוא גורם למיתון רגעי ורגשי מול הלחץ והשחיקה והוא יכול להעצים את המנהלים וליחצן את החברה או הארגון כמקום שכיף להיות בו.

 

לופט אקסקלוסיבי או וילה מפוארת

אם הקונספט הוא של "בטן גב" והמטרה היא  fun fun funאפשר למצוא לופט עם ג'קוזי או ווילה מפוארת עם בריכת שחייה שעליה ניתן להביא מטפלים/ות שיפנקו את הגב, רגלים והפנים של המנהלים/ות. לאחר שחייה והתפרקות במסג' מפנק עוברים לחלק הקולינרי של ברביקיו על טהרת אנגוס אנטריקוט לצד קוקטיל או וויסקי משובח. דרך נוספת לתת למוח "לנפוש" הוא לשכור אולם סרטים שבו המנהלים/ות יקבלו כיבוד ויראו סרט פרטי.

 

Co - labore

פירוש המונח הלטיני הוא "לעבוד יחד". יום גיבוש למנהלים יכול להתמקד במשחקי תקשורת בין אישית ומשחקי חשיבה אשר יעודדו שיתוף פעולה במיוחד אם יש פרויקטים פנים מחלקתיים הדרושים דינאמיקה לפתרון הדדי. במכון לכימיה באוניברסיטה העברית ובמכון וויצמן הצליחו צוות חוקרים בראשותם של אסף פרידלר ואיתן גרוס לגרום לשילוב בין חלבון למולקולות אשר מחולל הרס עצמי של תאי הסרטן. המחקר הוא ראש בראשיתו אך מדגים את הפוטנציאל והצורך בשיתוף פעולה בין צוותים ובין מנהלים/ות בכירים/ות מסניפים שונים בכדי להגיע לביצועי שיא ויצירת חדשנות.

 

בחירת אומנים תושפע מי...

אם אתם חושבים/ות במונחים של ארגון יום גיבוש למנהלים, בדיקת תקציב וניתוח משובים שהופקו בעבר אחרי ימי כיף סביר שאתם משתמשים בהמיספרה השמאלית של המוח. לאומת זאת אם אתם חושבים במונחים של אטרקציות, חוויות. אתם מפעילים את המיספרה הימנית של המוח. כיוון שגם למנהלים יש תחום שהוא יותר חזק כדאי לשלב בין השניים.

 

מצוינות ויצירתיות

ד"ר צ'ארלס גארפילד ערך מחקר על ספורטאים בין לאומים שהגיעו למצוינות ועשו זאת דרך דמיון מודרך. הדמיון המודרך עובד בעיקר על המוח הימני שמעוד יצירתיות. ניתן להזמין. אפשר לשלב מדיטציה לצד דמיון מודרך. חוקרים שהציעו כסף עבור פתרונות יצירתיים נוכחו לדעת כי תגמול כספי חיצוני הוא הרבה פעמים פחות אפקטיבי מאשר תגמול פנימי כשיש התעניינות כנה בבעיה והממונים מעריכים זאת. מיקל דל מייסד חברת דל רואה בילדים שלא נשמעים לכללים ולהוראות כאלה שיסתדרו בחיים כמעט בלי בעיות מיוחדות בגלל שהם כבר יודעים מה באמת הדברים שחשובים להם.

 

הדברים הקטנים והמרגיזים

כמה פעמים קרה שבלי לדעת קולגה שלכם התפרץ עליכם בלי סיבה מיוחדת. לעיתים אנו דורכים על רגישויות שלא כל אחד מכיר. בסדנת אימפרוביזציה ניתן לעלות דברים בצורה מצחיקה כי בינינו הדברים שהכי מרגיזים יכולים להפוך לדברים הכי מצחיקים.

 

להכיר את נקודות החוזקה

כאשר מנהלים/ות משאבי אנוש עורכים גם אבחונים גרפולוגים יש משהו מאוד מרתיע. דרך מעולה לחיזוק ההכרות ויצירת העצמה היא דרך הכתיבה והשרבוט. החתימות כפי שמבטאים את הרושם הראשוני של בני האדם מאפשרים לקבל מידע מרתק על הצד השני שלו לדבר על הזוגיות היצרים ומה שנמצא בין שניהם.

 

מנהיגות בטבע

ישנם חיות בטבע שאנו מגדירים אותם כמלכים (אריה) יש חיות שאנו מגדירים אותם במונחים חברתיים "הכלב חברו הטוב של האדם" ויש כאלה שהם ממש "שועלים". סדנאות ODT שבה מתנהלת הפעילות במרחב הפתוח תעניק הזדמנות להיפתח וליהנות מתחושת חופש ניתן לקיים סדנאות מנהיגות או סדנאות צחוק שהמנהלים/ות ישתחררו אך גם יקבלו אנרגיה מחודשת עם תובנות לחיים.

 

הקוקטיל המיוחד

הקוקטיל המיוחד בנוי ממספר אלמנטים שיחברו, יעצימו, ישחררו ויצחיקו. השילוב מתקיים בין מספר סגנונות : אימפרוביזציה, גרפולוגיה, יוגה צחוק, תקשורת ושפת גוף כך שהוא יותאם לכל צוות מנהלים באשר הוא. לקבלת פירוט מלא "לקוקטיל המיוחד" הקליקו על שלושת מילות המפתח  יום גיבוש למנהלים...

יובל בן בסט - מנחה קבוצות וגרפולוג. עורך סדנאות בתחום גרפולוגיה, אינטליגנציה רגשית, אסרטיביות, גרפולוגיה, צחוק והומור, לחץ ושחיקה, ניהול זמן, עבודת צוות, שפת גוף בין גברים לנשים. כתובת האתר  http://www.graphologia.net טלפון 050-5711160




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב