דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אקטימל יוגורט פרוביוטי 

מאת    [ 09/07/2012 ]

מילים במאמר: 462   [ נצפה 5439 פעמים ]

מחקרים רבים הוכיחו כי מוצרי החלה השונים הינם גורמים המסייעים לנו בבריאותנו- מוצרי חלב כוללים בתוכם מגוון רחב של חלבונים, מינרלים שונים וויטמינים. הסידן שיש במוצרי החלב מסייע לחיזוק עצמות ולשמירה על תיפקוד תקין של הגוף שלנו. אחד ממוצרי החלב המומלצים ביותר לצרכן, הכולל מגוון רחב של חיידקים פרוביוטיים, ויטמינים ומינירלים הינו משקה האקטימל. אקטימל הינו משקה חלבי מתוק המגיע באריזת 100 מ"ל ונועד כדי לשמור על ההגנה הטבעית של הגוף שלנו. לפניכם מאמר בנושא אקטימל יוגורט פרוביוטי.

מהו אקטימל?

אקטימל הינו משקה יוגורט פרוביוטי המסייע להגנה הטבעית של הגוף שלנו. המשקה הינו מתוק וטעים. האקטימל נוצר באמצעות חלב מותסס אליו מתווספים שני חיידקי יוגורט חיוביים המכונים לקטובצילוסבולגריקוס וסטרפטוקוקוס תרמופילוס. המיוחד במשקה האקטימל והדבר המעניק לו את יכולתו לחיזוק מערכת ההגנה הטבעית של הגוף הוא החיידק המיוחד והפרוביוטי L.casei. חיידקים פרוביוטיים הינם חיידקים מיוחדים המסייעים למערכות השונות בגוף לפעול בצורה תקינה. המושג פרוביוטי פירושי בעד חיים, כלומר, החיידקים הפרוביוטיי מסייעים לנו בחיינו בשמירה על בריאותינו. כל בקבוקון אקטימל מכיל 100 מ"ל וכ-10 מיליארד חיידקי L.casei.

כיצד יוגורט האקטימל פועל ולמה הוא נועד?

פעילותו של יוגורט האקטימל מבית דנונה מתרכזת בעיקר באזור המעיים של הגוף שלנו. החיידקים החיוביים הרגילים וחיידק ה-L.casei מגיעים אל אזור המעי שפ הם מתחילים להתפשט ולפעול. פעולתו של החיידק L.casei גורמת לחיזוקה של ההגנה הטבעית של הגוף שלנו. בנוסף לחיזוק ההגנה הטבעית של הגוף, האקטימל מסייע לנו בצדדים נוספים בבריאות שלנו. קודם כל משקה האקטימל מגדיל את כמות החיידקים הטובים במעיים שלנו, ומונע נזקים של חיידקים מזיקים, מחלות שונות ווירוסים. משקה האקטימל והחיידקים הטובים שבו מסייעים בחיזוק מערכת החיסון הנמצאת במעי ובכך הם מגנים עלינו ממחלות ווירוסים שונים.

למה משקה האקטימל הינו משקה פרוביוטי כה ייחודי?

חייזקים פרוביוטיים, בייחוד חיידק ה- L.casei הינם חיידקים שלא ניתן למצוא בגוף האדם באופן טבעי, כלומר, החיידקים הללו הם חיידקים שאנחנו צריכים כדי לשמור על הבריאות שלנו אך הם לא חיידקים הנמצאים כבר בגוף ולכן צריך לקבל אותן מגורם חיצוני כדוגמת האקטימל. חיידקים חיוביים הם דבר שלא ניתן למצוא בגוף האדם באופן טבעי. חיידק ה- L.casei הינו חיידק המצליח לשרוד בתוך המעי ובכך הוא גם זה שמצליח להגן עלינו מכל מיני מזיקים וחיידקים רעים. כמו כן, ייחודי של החיידק הנ"ל במשקה האקטימל הוא שהוא מצליח לסייע למערכות ההגנה הטבעיות של הגוף.

אקטימל מבית דנונה- כמה, מתי ולמה?

אקטימל מבית דנונה הינו משקה יוגורט המגיע בבקבוקונים של 100 מ"ל כל אחד. המשקה אקטימל הינו משקה המסייע להגנה הטבעית של הגוף בנוסף לוויטמיני, לחלבונים ולמינרלים השונים שהוא נותן לגוף. בניגוד ליוגורט, משקה האקטימל כולל בתוכו את חיידק ה- L.casei הייחודי המעניק משקה את כל יתרונותיו ויכולתיו על הגוף. מומלץ בדרך כלל לצרוך בקבוקון אקטימל אחד ביום- למרות שאין הגבלה אליו. חשוב לציין כי פעמים רבות שתיית אקטימל עלולה לבוא על חשבון אבות מזון אחרים וצריך לשים לב שזה לא יקרה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב