דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בגידה בבת הזוג - סיפור חקירה 

מאת    [ 08/07/2012 ]

מילים במאמר: 494   [ נצפה 2617 פעמים ]

חוקר פרטי נחשף במהלך עבודתו למקרים אשר רק הדמיון הפרוע יכול לייצרו וכך קרה כאשר למשרדי הגיעה אישה צעירה, היא ספרה כי יש לה אחות אשר חולה במחלת הסוכרת , ונשואה כבר 28 שנה . לדבריה אחותה רמזה לה כי היא חושדת כי בעלה אינו נאמן לה. פנייתה אלי באה בגלל שהלחץ הנפשי בה נמצאת האחות מגביר את הבעיה.

קבלתי פרטים על הבעל נועם (שם בדוי ) כולל תמונה שלו, נמסר לי כי הוא מהנדס מחשבים אשר עובד כשכיר בחברה ידועה , וכי יש ימים בהם הוא מגיע מאוחר בלילה בטענה כי הוא במכון כושר או בעבודה. וסוכם כי נבצע אחריו מעקב סמוי.

למרות שהדגש היה על ימים מסוימים החלטתי להוציא צוות חוקרים פרטיים לעבודה  מרגע שנועם יוצא מהבית ,ואכן הבחור יצא בשעות הבוקר , נראה משוחח בנייד כל הדרך, הגיע לבניין משרדים מפואר , והחנה את הרכב בחנייה חיצונית בה היה לו מקום חניה פרטי.

הצוות  תצפת את הרכב כאשר  צוות נוסף ישב על הכניסה לבניין, על מנת למנוע אפשרות כי נועם יצא רגלית. אחרי יבוש של 4 שעות נראה נועם יוצא רגלית מהבניין, היות ואנו ערוכים למקרה כזה , בוצע אחריו מעקב עם קטנוע , כאשר ההערכות הייתה מאד נכונה מסתבר, כי אחרי כמה מאות מטר

עצרה לידו של נועם מכונית מדגם הונדה , הנהגת ברכב אספה את נועם והחלה לדהור במהירות על הכביש , מסתבר כי ללא הקטנוע אי אפשר היה לבצע העבודה. היות והנהגת הייתה מיומנת מאד ותמרנה בין המכוניות.

לאחר שנוכחתי כי הנסיעה היא לכוון צפון , תגברתי את המעקב בעוד שני כלי רכב עם צוות חוקרים פרטיים נוספים, אחרי כחצי שעה נסיעה הגיעה הנהגת  לחוף ים בצפון, כאשר היא הולכת יד ביד עם הגבר , ושניהם עולים על יאכטה שככל הנראה המתינה להם. הצוות הצליח לשכור בשניה האחרונה סירת מנוע מהירה כאשר הם שטים אחרי היאכטה.

בשלב כל שהוא נראה נועם על סיפון היאכטה עם בגד ים ולידו הנהגת עם בגד ים שהבליט חטובי גופה , וכאשר קפצו למים הצליח הצוות לתעד אותם מאוהבים מעל הראש כאשר הם מתנשקים במים, מתחבקים ומשתובבים. לאחר מכן היו עוד מספר קטעים שתעדו את השניים.

אחרי שסיימו את ההפלגה ישבו השניים  במסעדה  ליד המרינה סעדו ליבם כאשר הם מונצחים מחזיקים ידיים ומתגפפים, בשלב כל שהוא תועד נועם לוקח בפיו תות מגביע  מגביע גלידה  שהזמינו והעביר לפיה של האישה לצידו שנראתה צעירה ממנו בשנים רבות.

בסיום המפגש הלכו השניים לאורך הטיילת מחובקים ומתנשקים. וכאשר נכנסו לרכב של הצעירה בקשתי לעקוב אחריה על מנת שנוכל לזהות היכן היא גרה ומיהי. אולם זה לא הסתייע היות והיא חנתה ליד בניין בן 18 קומות עלתה במעלית ולא ניתן לדעת להיכן נכנסה. גם בעלות הרכב הייתה על שם גבר.

זימנתי אלי את הלקוחה והתחלתי לתאר את המפגש כאשר אני מכניס את הדיסק למחשב , הלקוחה נראתה בהלם, ומלמלה אני מקווה כי זה מה שאני חושבת, אולם כאשר ראתה את המפגש החלה לבכות, "אני לא מאמינה שהיא יכולה לעשות את זה יבבה. וכאשר נרגעה התברר כי הבחורה הצעירה היא האחיינית בת 23 של הלקוחה וחולת הסוכרת. וכי היא סטודנטית לעבודה סוציאלית.

מסתבר כי היא מיישמת את הלימודים באופן הציני ביותר.

טל גולדפרב, מנהל חברת URL בניית אתרים באינטרנט, המתמחה בהקמת אתרי אינטרנט, קידום אתרים בגוגל ומיתוג עסקים ברשת האינטרנט. צוות URL הינו צוות מיומן ומקצועי ומאחוריו ניסיון עתיר בבנייה וקידום עסקים באינטרנט. מומלץ לבקר באתר: מדריך בניית אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב