דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אינטרסקול סוגרת שנה - טקס סיכום פרויקט תעביר-את-זה-הלאה במעמד ראש עיריית הוד השרון חי אדיב 

מאת    [ 19/06/2012 ]

מילים במאמר: 619   [ נצפה 3598 פעמים ]

תכנית "תעביר את זה הלאה" מטפחת מנהיגות צעירה שתוביל פעילות בקהילה. בסיומה של התכנית מלווים החניכים אוכלוסיות עם צרכים ייחודיים ומהווים עבורם נאמני מחשב

 במעמד ראש עיריית הוד השרון, חי אדיב, הוענקו תעודות לבוגרי תוכנית ההכשרה העירונית "תעביר את זה הלאה". התוכנית היא יוזמה של חברת אינטרסקול ישראל, אשר פועלת בשיתוף פעולה עם עיריית הוד השרון לטיפוח מנהיגות צעירה שתוביל את הפעילות בקהילה.

 כ-25 תלמידים בגילאי תיכון השתתפו בתוכנית ההכשרה של עיריית הוד השרון. פרוייקט נוער מחשבים IT של חברת אינטרסקול ישראל קיימה קורס מיוחד שמטרתו הקניית כלים לתכנון פעילות ההדרכה, טיפוח מנהיגות צעירה שתוביל את הפעילות בקהילה, פיתוח יזמות חברתית, קהילתית, טכנולוגית ועסקית ורצון להשפיע ולשנות, וגם הקניית כלים לימודיים חדשים ושונים מהשיטות המוכרות היום לבני הנוער.

 במהלך הפרוייקט נפגשו חניכי הקורס אחת לשבוע ועסקו בלמידה אינטנסיבית של תכנים טכנולוגיים לצד תכנים מנהיגותיים, חברתיים וקהילתיים. החניכים בקורס למדו לזהות צרכי אוכלוסיות שונות תוך שימת דגש על מתן כלים הדרכתיים לחניכים. בנוסף, החניכים בקורס השתתפו  בקבוצות חשיבה בהן הם מפתחים מערכי פעילויות טכנולוגיים עבור ילדים בסיכון ועבור אוכלוסייה מבוגרת, כשבסיומו של תהליך הלמידה ילוו החניכים אוכלוסיות ויהוו עבורם נאמני מחשב. בין הנושאים הטכנולוגיים שמועברים: פיתוח ויצירת משחקי מחשב, הכרות עם עולם האינטרנט מפן ההוראה/ הדרכה ועוד.

 לדברי חי אדיב, ראש עריית הוד השרון, פרויקט ההכשרות העירוני הייחודי של הוד השרון הינו מקור לגאווה מיוחדת. "הפרויקט החל מתוך מטרה ליצור מעגלי התנדבות רחבים ככל הניתן בעיר הוד השרון, עיר הקהילה הירוקה. ההיענות לפרויקט, הכלים המקצועיים להם זכו בני הנוער, רוח ההתנדבות שנולדה סביבו מאות התושבים אשר הפיקו ממנו הנאה הינם ההוכחה הטובה ביותר להצלחתו. העיר הוד השרון התברכה בקהילה מעורבת ואכפתית ובבני נוער מצטיינים ומובילים."   

  מדריכים צעירים

בנוסף לפעילויות "נוער מחשבים IT" השונות, באינטרקסול מציעים גם קורס הדרכה לבני נוער, המעניק הכשרה ייעודית בתחום טכנולוגית התיקשוב והינו היחידי המוכר על ידי משרד החינוך. הסדנאות וההכשרות מבוססות על פעילות ממוחשבת ומאתגרת תוך גישה משימתית ומוכוונת פרויקטים ומתן דגש על התקדמות אישית של כל חניך, לצד הכשרת מנהיגות חברתית יוזמת ותורמת לקהילה. כל מדריכי הקייטנה הוכשרו בקורס מיוחד בכדי להבטיח רמת מקצועיות גבוהה ביותר.

 גם קייטנות, סדנאות ומחנה קיץ

מעבר לפעילות במהלך השנה, תקיים אינטרסקול זו השנה ה-22 את קייטנות וסדנאות "מחשבים וכיף" ב-30 מוקדים ברחבי הארץ, וביניהם: טבריה, נתניה, כפר סבא, רעננה, הוד השרון, הרצליה, חולון, פתח תקווה, רמת גן, גבעתיים, מודיעין, תל אביב, ראשון לציון, לוד, נס ציונה, רחובות, גן יבנה, אשדוד, מבשרת ציון ובית שמש ועוד. קייטנות מחשבים וכיף לילדים הצעירים (כיתות א'-ה') מתרכזות בגיבוש חברתי, בפעילויות ייחודיות מהנות ובפעילות טכנולוגית אינטרקטיבית ששמה דגש על מטרות כגון פיתוח חשיבה יוצרת, עבודה קבוצתית והתקדמות אישית באמצעות כלים טכנולוגים חדשניים וייחודיים.  בסדנאות היומיות של מחשבים וכיף לשכבות ו'- ט' יושם דגש על חיזוק ערכים חברתיים וקבוצתיים, תוך חיבור להעצמה אישית של כל חניך וחניך. דגש נרחב יושם על פיתוח חשיבה יצירתית ומתן אפשרות להעלאת רעיונות יזמיים וחדשניים. כמו כן, תקיים הקיץ אינטרסקול Start-Up Camp, מחנה טכנולוגיה וסטארט אפ לילדים ובני נוער, בכפר הנוער מוסינזון בהוד השרון. הנושאים העיקריים בהם יתמקד המחנה יהיו: פיתוח משחקי מחשב אינטרקטיביים של העתיד, עיצוב ותכנון מולטימדיה ותלת מימד, פיתוח אתרים בעולם האינטרנט וגם סדנאות שמוקדשות לרובוטיקה וחומרה. בנוסף לסדנאות אלו, יתקיימו במהלך המחנה גם הרצאות של אנשים מעולם הטכנולוגיה ואנשי סטארט אפ ויתקיימו קבוצות חשיבה וחממת רעיונות ייחודית. ה-Start-Up Camp יתקיים בשלושה מחזורים במחזורים של  6 ימים רצופים, בתנאי פנימיה מלאים, כל זאת על מנת להבטיח חוויה ייחודית עבור המשתתפים.

 מחירים ותאריכים:

 קייטנות וסדנאות מחשבים וכיף יתקיימו בשני מחזורים:

-          מחזור ראשון 1.7.2012-19.7.2012

-           מחזור שני 22.7.2012-9.8.2012

בין השעות  8:30-15:30

אורך כל מחזור 15 ימים

מחיר: 2519 ש"ח

 

Start-Up Camp

 יתקיים בשלושה מחזורים:

-          22.7.2012-27.7.2012

-          29.7.2012-3.8.2012

-          5.8.2012-10.8.2012

אורך כל מחזור 6 ימים

מחיר: 2,300 ש"ח

 

לפרטים נוספים או להרשמה: 1-700-50-2400 או באתר אינטרסקול


www.interschool.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב