דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היתרונות של מחסן עצים עם הדרכה בתחום עשה זאת בעצמך נגרות 

מאת    [ 19/06/2012 ]

מילים במאמר: 620   [ נצפה 4084 פעמים ]

בתקופה האחרונה אנו נתקלים בתופעה מעניינת שלא הכרנו בעבר. יותר ויותר אנשים מעוניינים לפקח על פרויקטים שונים הקשורים בבנייה ונגרות. חלקם אף אינם מסתפקים בפיקוח בלבד, ומחליטים ליטול יוזמה אישית ולשפץ את ביתם במו ידם ואפילו מתנסים בבניית רהיטים שונים, מטבחים, ארונות, פרגולות, דקים ועוד. מן הסתם, לא רק חדוות היצירה גורמת לעליה בהתעניינות הגוברת והולכת של נטייה זו, אלא גם, ואולי במיוחד, הרצון להימנע מהוצאות כלכליות כבדות הכרוכות בשיפוץ הבית. סדנאות וקורסים בנגרות צצים כפטריות לאחר הגשם על מנת לענות על הביקוש הרב לאנשים המעוניינים לעשות את הפרויקטים במסגרת "עשה זאת בעצמך".

כיום, ישנם מספר לא מבוטל של מחסני עצים שניתן לרכוש דרכם באופן ישיר את העץ וליהנות ממחירים זולים ואטרקטיביים במיוחד. אם בעבר נהנו משירותי מחסן עצים רק קבלני שיפוצים למיניהם, כיום מגיעים גם אנשים פרטיים הנהנים מחדוות היצירה בעץ. רובם צוברים התנסות חיובית מתהליך היצירה והופכים זאת לתחביב מועיל שחוסך מהם כסף רב. לאנשים המעוניינים לבנות פרויקטים שונים מעץ והם חסרי ניסיון בתחום להלן מספר טיפים בטרם התחלת הפרויקט.

  • ראשית, מומלץ מאד לערוך סיור בתערוכות ובחנויות על מנת להחליט כיצד ומאיזה חומרים מעוניינים לבנות את הרהיט.
  • אם המוצר (למשל פרגולה/דק/ריהוט גינה) יהיה חשוף לשמש ו/או פגעי מזג האוויר כדאי לשקול היטב מאיזה סוג עץ כדאי לבנות. הגורמים הכי חשובים בבחירה הם, עד כמה העץ נוח לעבודה, עמידות העץ לפגעי מזג האוויר והוראות התחזוקה השוטפת. במחסן עצים ישמחו להמליץ ולהתאים עבורכם את העץ המתאים לכם.
  • אם נתקלתם ברהיט שמוצא חן בעיניכם כדאי אף לצלמו לקחת מידות מדויקות ולהגיע אתו למחסן העצים. אם במחסן העצים יש מרכז הדרכה - עשה זאת בעצמך נגרות, עם נגריה שנותנת שירותי חיתוך לפי מידה, כל מה שתצטרכו לעשות בהמשך זה פשוט להרכיב את הרהיט על פי ההוראות שתקבלו על ידי צוות הנגרייה של מחסן העצים.
  • מומלץ גם לבחור מחסן עצים שתוכלו למצוא בו את המוצרים המשלימים לפרויקט שלכם, כמו כל הברגים, מחברים פרזולים ועוד. אין דבר מתסכל יותר מלהתחיל לעבוד על פרויקט ולגלות שחסרים לכם חלקים.
  • אם אתם מעוניינים לנהל את הפרויקט כולו בעצמכם, מוטב שתרכשו את העץ ממחסן עצים בעל מוניטין אמין שמתמחה באספקת עצים מכל הסוגים.  מומלץ לבחור מחסני עצים  אטרקטיביים שמהם תוכלו גם לשכור כלי עבודה מתאימים.
  • כמו כן, אל תוותרו על הדרכה וטיפים לעבודה כולה. כמובן, שאם אתם מתכוונים לעשות מספר רב של פרויקטים בעצמכם, כדאי לשקול אפילו רכישה של כלי עבודה חשמליים וכך לחסוך בעתיד את שירותי החיתוך לפי מידה.

לסיכום, כדאי לבחור במחסן עצים אמין עם מוניטין, שיש בו הדרכה בתחום עשה זאת בעצמך נגרות ושירותי חיתוך לפי מידה על מנת להקל עליכם את מלאכת החיתוך. חיתוך העץ דורש דיוק רב ולעיתים, עדיף שבמחסן העצים יחתכו עבורכם את העץ לפי מידה, יחוררו בהתאם לצורך, יתאימו לכם את כל האביזרים המשלימים וכך כל מה שתצטרכו לעשות זה פשוט להרכיב את כל החלקים כמו פאזל. אם חשקה נפשכם בכל זאת לעשות את כל הפרויקט בעצמכם, כדאי שתבחרו במחסן עצים עם מרכז הדרכה ל"עשה זאת בעצמך" לליווי הפרויקט ייעוץ וכולי. הוזלה משמעותית של הפרויקט הבנייה מובטחת כמו גם סיפוק והנאה מהיצירה. בהצלחה.

 

מטר סנטר, מחסן עצים המתמחה באספקת עצים לדקים, פרגולות, מטבחים וחומרי בניין. ניתן גם לקבל הדרכה חינם לפי שיטת עשה זאת בעצמך נגרות. לפרטים נוספים : טלפון 09-7939005




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב