קידום אתרים באמצעות מודעה ממומנת
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

קידום אתרים באמצעות מודעה ממומנת 

מאת    [ 12/06/2012 ]
מילים במאמר: 391   [ נצפה 2817 פעמים ]

 
 

 

כיום ניתן לקדם אתרים בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש בשתי דרכים עיקריות – באמצעות מודעה ממומנת, שנקראת גם PPC או באמצעות אפיון מילות מפתח וכתיבת תוכן, תוך התבססות על קישורים איכותיים (קידום אתרים אורגני). יש יתרונות וחסרונות לכל סוג של קידום, ובמאמר זה נתרכז ביתרונות הקידום באמצעות מודעה ממומנת. ראשית, יש להתחשב בעובדה שקל יותר לעקוב אחרי קידום אתרים ממומן. כאשר הפרסום הוא מידי, ואינו תלוי בדבר, ניתן גם לבחון אותו באופן מידי ולראות האם הוא מצליח להגדיל את קהל הלקוחות, שלא בדומה לקידום האתרים האורגני שלוקח זמן, ודורש איכות גבוהה של תוכן וחקר ביטויי מפתח.

מה היתרון הגדול של קידום אתרים באמצעות PPC ?

 קידום אתרים ממומן נחשב מהיר יותר וקל לבקרה. למעשה, תוך שעה אחת בלבד, אתם יכולים לחשוף את העסק שלכם למיליוני גולשים, אך מה שהופך את הפרסום באמצעות המודעה הממומנת לייחודי, היא העובדה שניתן למקד את הפרסום לפי פילוח קהל יעד שכולל גיל, מין ומיקום – מה שהופך את הפרסום ליעיל במיוחד כאשר מדובר על שירות שמתאים לאוכלוסייה מסוימת.

פרסום מסוג זה מתאים במיוחד לחברות או עסקים שמעוניינים לשווק מוצר באופן מסיבי ומידי. חברות גדולות במשק מנהלות קמפיינים של מודעות קישורים ממומנים בתקציבים עצומים, אך יתרון גדול של שוק המודעות הממומנות הוא שהוא נגיש לכולם – גם לעסקים קטנים שרוצים להשקיע כמה אלפי שקלים בלבד.

 מה חשוב לדעת על הודעה ממומנת?

 נוסח המודעה ישפיע באופן ישיר על תפקוד המודעה ויעילותה, שכן היא משולה לכרטיס הביקור של העסק שלכם. חשוב להבין שכותרת המודעה מוגבלת ל-25 תווים, וגוף המודעה מוגבל ל-35 תווים. לאנשים נדמה לפעמים שחיבור נוסח המודעה הוא פשוט וקל, אולם חשוב להבין שכתיבה מוצלחת של מודעה היא תורה בפני עצמה, וכדי שהמודעה תהיה מוצלחת עליה להיות מנוסחת היטב, כך מיצוי הפוטנציאל של קידום אתר באמצעות מודעה ממומנת גדול יותר

 טיפים חשובים בתחום הודעות ממומנות

 


    • שאלו את עצמכם מה מייחד את העסק שלכם והדגישו זאת במידת האפשר במודעה.
    • בחנו את סוג המסר שאתם מעוניינים להעביר לגולש. ישנם שלושה סוגים עיקריים של מסר שתוכלו להעביר – אינפורמטיבי (פרסום מידע לגבי המוצר), רגשי (פרסום מוצר תוך ניסיון לעורר בגולש רגשות) או מיתוגי (שימוש במיתוג העסק).
    • כשהגולש מקליק על המודעה הוא מגיע לדף נחיתה, שם הוא אמור לקבל את המידע לו הוא זקוק. השתדלו שתהיה רלוונטיות ברורה בין מה שכתוב במודעה ובין מה שכתוב בדף הנחיתה. חוסר רלוונטיות עלול לגרום לגולש לברוח מהר מהדף. 

 קידום אתרים , ניהול ועריכת אתרי תוכן באינטרנט,  כתיבה מקצועית ומותאמת עפ"י צרכי הלקוח, להזמנות - didi@seolink.co.il

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב