דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלוואות לסטודנטים ללא ערבים 

מאת    [ 12/06/2012 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 2652 פעמים ]

סטודנטים רבים מחפשים מידע בנושא הלוואות לסטודנטים כדי להצליח לעמוד במשימת מימון הלימודים ומימון חיי היום יום במהלך הלימודים האורכים שלוש שנים או יותר. סטודנטים רבים אינם מצליחים לעבור את תקופת הלימודים ללא עזרה מההורים ומי שלומד מודע לעומס הקשה שבשילוב לימודים ועבודה. כך קשה לסיים את הלימודים בהצלחה והעתיד המקצועי עלול להיפגע. גובה שכר הלימוד מאמיר ועומד כיום על כ- 10,000 ש"ח בעוד שבמכללות שכר הלימוד גבוה אף יותר. מעבר לשכר הלימוד צריך הסטודנט לממן מגורים ולעמוד בהוצאות השוטפות. הלוואות לסטודנטים נועדו לעזור לסטודנט לתפקד במהלך הלימודים ולהצליח להתמקד בלימודים כמו גם לעמוד בכבוד בנטל ההוצאות השוטפות. כך יכול הסטודנט להשקיע בלימודיו, להשתתף בכל השיעורים והתרגילים, לבלות את הזמן הנדרש בספרייה ובלימוד עם קבוצת חברים וסיכוייו להשלים את התואר בהצלחה עולים. חיי הסטודנט כרוכים גם בחיים הסטודנטיאליים וזו תקופה שרבים אוהבים. מפגשים עם חברים חדשים, בילויים, ערבי שיחות לתוך הלילה על פילוסופיה ועל החיים וטיולים. בנקים, חברות ביטוח וחברות מימון פרטית חוץ בנקאיות מבינות את הצרכים של הסטודנטים ולכן פיתחו במהלך השנים האחרונות מסלולי הלוואות ללא ערבים למימון שכר לימוד או מימון המחייה.

מה עדיף? בנקים או חברה חוץ בנקאית?

סטודנטים יכולים לבחור בין מסלולי הלוואות שונים ומגוונים. רבים פונים לעזרת הבנק אך אז מגלים כי הלוואה מהבנק כרוכה בהשפעה על האובליגו ואז הם בבעיה לנהל באופן שוטף את ההוצאות החודשיות ונהל אורח חיים תקין. לכן רבים פונים גם לעזרת חברות מימון חוץ בנקאיות כמו חברות הביטוח, חברות האשראי וחברות מימון פרטיות. חברות אלה מציעות הלוואות חוץ בנקאיות בתנאים אטרקטיביים. אמנם התנאים לרוב פחות טובים מאשר הלוואה דרך הבנק אך יש מסלולי הלוואות ללא ערבים שפותחו במיוחד עבור הסטודנטים ובהם שיעורי ריבית נמוכים ובעיקר, את ההחזר של ההלוואה מתחילים רק עם סיום הלימודים ולאורך שנים רבות. סטודנט שיכול לעמוד בנטל החזרים חודשיים יעדיף לקחת הלוואת ללא ערבים המיועדות לסטודנטים מהבנק ולממן מידי שנה את שכר הלימוד. מי שלא יכול לעמוד בכך יוכל לבחור במסלולי הלוואות מסוג גרייס, בהם מתחילים לשלם חזרה את ההלוואה רק עם סיום הלימודים או אפילו כמה שנים מאוחר יותר. בתקופת הלימודים משלמים רק את הריביות.

מה עושים

הלוואות לסטודנטים יש במגוון מסלולים לכן חשוב כי סטודנטים חדשים, או סטודנטים הנמצאים כבר במהלך לימודיהם, יפנו לקבל הצעות מהבנקים וכן לקבל הצעות עבור הלוואות חוץ בנקאיות מחברות המימון החוץ בנקאיות. לאחר שאוספים את המידע ניתן להשוות בין תנאי ההלוואות ולהחליט האם מעוניינים בהלוואה למימון שכר לימוד, הלוואה למימון מחיה, הלוואה המאפשרת תשלום שכר לימוד והוצאות מחיה ועוד. יש להבין את ההשלכות של לקיחת הלוואה מהבנק וההשפעה על מסגרת האשראי וכן חשוב לראות האם מסוגלים לעמוד בתשלומי החזר גבוהים של ההלוואה מידי חודש במהלך הלימודים או שעדיף לקחת הלוואות חוץ בנקאיות אותן יש להחזיר רק עם סיום הלימודים או אפילו להתחיל לשלם כמה שנים לאחר הלימודים כאשר הסטודנט כבר מבוסס בעבודה ויכול לעמוד בנטל תשלומי ההחזר. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב