דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השוואת טיסות לאילת: ארקיע לאילת מול ישראייר לאילת 

מאת    [ 12/06/2012 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 3929 פעמים ]

נכון שרצית להפתיע אותה בחופשה רומנטית, עם טיסות לאילת וכל הפינוקים. מגיע לה. בינינו, מגיע לשניכם, שעובדים קשה כל כך כל השנה. אבל מצב החשבון שלך חושב אחרת והוא שולח אותך לחפש דרכים לצאת רומנטי אבל במחיר אטרקטיבי, מהסוג שאפשר להשיג דרך ארקיע לאילת או ישראייר לאילת. ועם זה אומר להיות יצירתי- הרווח הכפול הוא של שניכם. גם מפרגן וגם חוסך. זה לא פשוט לשמור ככה על סטייל בתקציב מצומצם. ולא תמיד הכוונה מספיקה.

טיסות זולות לאילת

יש דרכים רבות בהן אפשר להשיג את המחירים האטרקטיביים ביותר בנושא טיסות לאילת, מבלי לפגוע באיכות החופשה. גם ארקיע לאילת וגם ישראייר לאילת יכולים לבנות לכם חבילה מותאמת אישית לצרכים שלכם, טיסה לבד או נופש הכולל טיסה ואירוח בבית מלון. הצצה באתרי האינטרנט שלהם יגלו שלל מבצעים, של ארקיע לאילת כמו גם ישראייר לאילת. תמיד שווה גם לברר מה קורה אצל סוכן הנסיעות, לעיתים סוכן נסיעות טוב ומקושר יכול להשיג דילים מיוחדים רגע לפני שהם מתפרסמים. לפעמים תשלום העמלה חוסכת גם היא, בדרך פרדוכסלית, תמורת דיל משופר ופחות כאב ראש בתכנון. כל שנותר הוא שלב הארגון- להכריז על שעת ההמראה ולהיכנס למצב הרוח המתאים.

כמה מהדרכים המובילות לחסכון

קודם כל- תכנון מראש. חברות התעופה מעדיפות תכנון מראש ורכישת כרטיסים מבעוד מועד. תמיד יש אפשרות לחכות לדקה התשעים ולקוות לטוב על בסיס מקום פנוי אבל זו לא הדרך להתחלה רומנטית. הידיעה שסופי השבוע הם הימים הכי מבוקשים ולכן היקרים ביותר, בבתי המלון וגם עם שירות טיסות לאילת אמורה ללמד אותנו שיש מקום להתפשר ולחשוב על ימים אחרים ולא להתעקש דווקא על הזמנים המבוקשים ביותר. ארקיע לאילת וגם ישראייר לאילת נותנות שירות במהלך כל השבוע, כולל ביום שבת בבוקר, מה שמאפשר תכנון חסכוני. לכן, לא חייבים לטוס דווקא בימים ובשעות העמוסים ביותר אלא אפשר לנצל את שעות הבוקר המוקדמות או טיסות ערב, בעיקר אם מדובר בזוג ולא משפחה עם ילדים. רכישת כרטיסי טיסה הלוך וחזור היא רכישה חסכונית יותר ונוחה יותר מאשר כרטיסים בודדים לכל כיוון בניפרד.

שימוש מיטבי באתרי האינטרנט של חברות התעופה

רצוי להתעדכן באתרי האינטרנט של חברות התעופה ואף להזמין דרכם. הזמנה דרך האתר נותנת הנחה נאה וקבועה בנוסף למחירי המבצע העונתיים וגם חוסכת זמן. לכל אתר מדיניות משלו לגבי הרשמה למערכת העדכונים השוטפים שלהם, לרוב ההצטרפות היא פשוטה ודורשת מילוי זריז של טופס אישור קצר. מאותו הרגע תקבלו עדכונים שוטפים לגבי שלל מבצעי טיסות, בארץ ובעולם כמובן.

עוד אפשרויות ורעיונות לחסכון

רק המחשבה על הנהיגה הארוכה ומחירי הדלק הם סיבה טובה לשמוח שמחה כפולה במחירי הטיסות. את הכסף שחסכתם בתחנות ההתרעננות שבדרך תוכלו להשקיע בפעילות ספורט ימית, בכניסה לאתרים וכמובן- בקניות. כי איך אפשר להגיע לאילת ולוותר על קניות. רק בשביל זה כדאי להצטייד בעוד מזוודה. או אולי שווה לקנות עוד אחת שם. להגיע למלון רעננים, אחרי האיסוף משדה התעופה. מי שמבקש חיסכון נוסף מוטב שיטוס אל העיר הדרומית בתקופת החורף.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב