דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוגי ביטוח רכב 

מאת    [ 10/06/2012 ]

מילים במאמר: 471   [ נצפה 2703 פעמים ]

ביטוח רכב חובה לרכוש מידי שנה בהתאם לחוק בישראל. הביטוח מעניק כיסוי עבור נזקי גוף לנהג הרכב ולנוסעים עמו וכן להולכי רגל שנפגעו מהרכב כתוצאה מתאונה. ענף הביטוחים עבר שינויים רבים במהלך השנים האחרונות וחברות הביטוח מתמקצעות כמו גם תחרות עזה בין החברות ובייחוד מכניסת חברות הביטוח הישיר. על פי החוק בישראל חייב כל בעל רכב לרכוש ביטוח חובה בעוד שההחלטה לגבי רכישת ביטוח מקיף וביטוח צד ג' היא רשות ובעל הרכב מחליט האם הוא מעוניין להוסיף את ביטוחי הרשות לפוליסה. התחרות העזה בין חברות הביטוח והמעבר לזירת האינטרנט עוזרת לצרכן לקבל שירות מהיר, נוח ולרוב זול יותר. חברות הביטוח מעודדות לקוחות לרכוש ביטוח דרך האתר ולכן הן מציעות מחירים משתלמים והטבות שונות לבעלי רכבים הפונים דרך האתר. כמובן שמחיר הביטוחים השונים יושפע מעברו הביטוחי של בעל הרכב והנהגים הנוהגים ברכב.

אפשר לקנות ביטוח באינטרנט

קל כיום לגלוש באינטרנט ולבצע השוואת מחירי ביטוח רכב, כל מה שנדרש הוא לגלוש לאתר של חברת הביטוח או לאתר המאפשר מילוי טופס קצר וכך חוזרים נציגי חברות הביטוח עם הצעות לגבי ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג'. יש אנשים המפצלים את הביטוח בין מספר חברות וכך מצליחים להוזיל את עלות הפוליסה אך לרוב נהוג לרכוש ביטוח מחברה אחת וכך במקרה הצורך שיש להפעיל את הביטוח קל יותר להתמודד מה גם שהאינטרס של חברות הביטוח הוא לקבל את כל הפוליסה ולא רק חלק ממנה לכן לרוב ניתן להגיע להסדר עם חברה אחת. באמצעות האתר באינטרנט יכול לקוח המעוניין לרכוש ביטוח לרכב מסוים הנמצא בבעלותו לקרוא מידע לגבי סוגי הביטוחים והמסלולים השונים בין החברות. כיום נוהגות חברות הביטוח להתאים פוליסת ביטוח בהתאם לסוג הרכב שבבעלות הלקוח אך המחיר והרכב הפוליסה משתנה בהתאם לעבר הביטוחי ולהתנהגות הכביש של בעל הרכב והנהגים. כאשר מצרפים נהג חדש או נהג צעיר לפוליסה משפיע הדבר על המחיר לכן כדאי לדבר עם יועץ ביטוח העובד בחברת הביטוח ולהתאים את הרכב הפוליסה על סמך הנתונים כמו גיל הנהג, מספר הנהגים, סוג הרכב, שנת ייצור, אבזור הרכב, מקום מגורים ועוד.

לקנות מקיףבאינטרנט

חברות הביטוח הישיר וגם שאר חברות הביטוח מציעות לרוב הנחה ברכישת ביטוח רכב דרך אתר הבית שלהם. לעתים יציעו החברות הנחה במחיר ולעתים ההצעה תהיה הטבה כמו הרחבות לביטוח בחינם, לדוגמה הרחבה חינמית לגבי כיסוי שמשות. כאשר רוכשים ביטוח מקיף לרכב דרך האינטרנט ניתן להוזיל משמעותית את מחיר הפוליסה ולכן כדאי לערוך סקר שוק ולבדוק מהן חלופות הביטוח בין חברות הביטוח השונות ולהשוות ביניהן. כאשר משווים יש לבדוק לא רק את המחיר אלא להתמקד בתנאי הפוליסה והסעיפים הנכללים בפוליסה. ביטוח חובה מכסה נזקי גוף בעוד שביטוח לרכב מסוג מקיף מציע כיסוי ופיצוי בגין נזקים הנגרמים לרכב, לרכוש ופיצוי בגין גניבת הרכב או ניסיונות פריצה שהסבו נזק לרכב. ברכבים חדשים חשוב להבטיח את שלום הרכב ולמנוע גניבות לכן ביטוח זה יעניק שקט לבעל הרכב במקרה של גניבה או במקרה של נזק הנגרם לרכב כתוצאה מפגעי מזג אויר או נזק לרכב הנגרם בתאונה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב