דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תתפלאו כמה שימושים יש לפרגוד אחד 

מאת    [ 10/06/2012 ]

מילים במאמר: 483   [ נצפה 2658 פעמים ]

לא חייבים להיות נגרים מקצועיים, בשביל ליצור בעצמכם פרגודים המתאימים במיוחד בשבילכם.

ישנם לא מעט מצבים בהם אנו רוצים או נאלצים לבצע שינוי בחלל הבית כולו או אחד מחדריו או לחילופין בחלל המשרד. עם זאת, לא כל פעם שכזו מחייבת להתחיל לשבור או לבנות קירות. למעשה, ישנה דרך הרבה יותר קלה ופשוטה להשיג את אותה המטרה.

להביט גם מעבר

בעבר פרגוד שימש בעיקר כמחיצה המשולבת בחדר השינה, ומקנה לאישה או לגבר פרטיות בבואם להתלבש. עם זאת, לאורך הזמן עברו הפרגודים לא מעט שינויים.

עם זאת, כיום השימושים של פרגודים כבר מזמן יצאו מגבולות חדר השינה. תוכלו למצוא אותם בכל חדר בבית, כמו גם בכל משרד. יתרה מכך, הפרגודים משמשים לא מעט בתי ספר, תיאטראות ותערוכות נודדות.

כיום, בונים פרגודים מחומר הנקרא חלת דבש או קרטון דמויי כוורת. קרטון זה בנוי, כפי שאולי ניחשתם משמו, בצורת משושים כמו צורת הבניה של הכוורת. המבנה המיוחד מקנה לפרגוד חוזק רב יותר תוך הקטנת משקל הנשיאה.

 

באלו הידיים

בניית פרגודים אינה בהכרח עבודת נגרות המצריכה בעל מקצוע. אתם יכולים בקלות לרכוש את הלוחות בהתאם לצרכיכם, ואפילו לחתוך את הלוחות במו ידיכם.

כמו כן, החיבור בין הלוחות הינו פשוט למדי ומבוצע באמצעות צירים כך שאין כל בעיה לעשות זאת בעצמך. בנוסף ניתן להוסיף ללוחות אלו גם רגליים לצורך הגבהתם או לצורך קבלת מראה מעוצב יותר, בהתאם לשימוש העתידי במוצר וגם לשמירה על יציבות הלוחות.

בית חם

השילוב של מחיצה מתקפלת מתאים כפי שכבר ציינו לחדר השינה, אך גם לחדרים נוספים בבית. ניתן לשלב מחיצות גם בסלון הבית, במטבח וכמובן שגם בחדרי ילדים. לוחות קרטון כוורת מאפשרים לכם את היכולת לעצב אותם על פי רצונותיכם.

הלוחות קלים לחיתוך ומתאימים גם לעיבוד ולציור. בשל סיבות אלו ועוד הם נחשבים כקלים להתאמה לכל חדר וכמובן שגם לכל עיצוב. יתרה מכך, אם הם משולבים בחדר הילדים, תוכלו לעצבם יחד עם הילד כך שתזכו ליהנות גם מהדרך.

בבית הספר

לצד השימושים בפרגוד בתור מחיצה ניידת, ניתן למצוא לו גם שימושים יצירתיים יותר, כמו שמצאו בבתי הספר. שם, משמשים הפרגודים לצורך בנייה של תפאורות למסיבות הסיום, תפאורות להצגות, לוחות לתערוכות בבית הספר וכדומה.

טוב גם לעסק

יתרון נוסף של הלוחות הוא בכך שניתן לבודד אותם אקוסטית, על ידי ציפויים. בשל כך, הם משולבים בלא מעט משרדים, ועוזרים ליצור חיץ בין העובדים תוך שמירה על פרטיות וסביבת עבודה שקטה.

פעמים רבות העסק מתפתח וזקוק לעובדים נוספים, עוד בטרם נמצא התקציב למעבר למשרדים יותר גדולים. בדיוק במקרים אלו השימוש בפרגוד הוא אידיאלי במיוחד, ומאפשר חלוקה של החלל למספר 'משרדים' קטנים כפתרון זמני אשר אינו כרוך בהוצאות גבוהות לבית העסק.

ידידותי אליכם ולסביבה

אם כן, לא בכדי הפכו בשנים האחרונות פרגודים מקרטוני כוורת למוצר מבוקש בשוק. הקלות בה ניתן לבנות אותם, לעצב אותם, לנייד אותם והמגוון הרחב של שימושים אפשריים הם בהחלט סיבות מספקות דיו. אם כי, לרשימה זו ניתן גם להוסיף את העובדה כי הם עשויים מנייר ממוחזר, ולכן ידידותיים לא רק אליכם, אלא גם לסביבה.

אבי פורמייקה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב