דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יום כיף בצפון לעובדים - פינוק וגיבוש בספא בים וביבשה 

מאת    [ 10/06/2012 ]

מילים במאמר: 925   [ נצפה 2413 פעמים ]

יום כיף בצפון לעובדים

הנהרות השוצפים, הירוק באביב, הציפורים בשמורת החולה, החרמון המלבין בשיא החורף, נחל גילבון, זוויתן, בריכת רם, קיאקים בקיבוץ כפר בלום, טרקטורונים בדישון, "מדינת אכזיב", הגדר הטובה, ממטולה ועד ראש פינה, מטבריה ועד צפת מהגליל התחתון ועד העליון יש אין סוף של מקומות שבהם אפשר לערוך יום כיף בצפון לעובדים. הכול מתחיל בקביעת קונספט נכון.

 

כיצד לבחור קונספט נכון

חמש עצות שיעזרו לכם לבחור את הקונספט הנכון עבור יום כיף בצפון :

1.החליטו מה המטרות המרכזיות שאתם וההנהלה רוצים להשיג ביום הכיף.

2.יום כיף יכול לעודד סביבת עבודה נעימה יותר, גיבוש, שביעות רצון, נאמנות, הפגת לחצים

3.ערכו אבחון של העובדים על פי משתנים כמו הכרות, גיל, סטאטוס בתפקיד,

4.בדקו איזה ימי כיף לעובדים נערכו בשנים האחרונות. קחו את הרעיונות הטובים.

5.תאמו ציפיות מול נציגי העובדים/ות.

6.בררו מה מסגרת התקציב שעומדת לרשותכם.

7.יחסי ציבור ומוניטין הם תוצר משלים של יום כיף לעובדים. זכרו זאת.

8.הבחינו בין יום כיף שנועד יותר לרווחה לבין יום גיבוש שבו המיקוד על הפעלות מגבשות. 

 

בחירת יום כיף פינוק

זוכרים את הביטוי "בטן גב". כשאתם מחליטים ללכת על קונספט של פינוק לעובדים/ות זה המשפט שאיתו אתם צריכים להפיק את יום הכיף. כי בין אם יום הכיף הוא למנהלים/ות ובין אם הוא עבור פועלים/ות הציפיות שתהיה חופשה מפנקת. בדרך כלל מדובר על סופי שבוע. לכן במקרה כזה אפשר לקחת אותם לטיול דרך האוטובוס עם עצירה לאכילה או בכדי להשקיף על הנוף. יום הפינוק צריך לכלול גם טיפולים מפנקים כגון מסג'ים, טיפולי פנים, עיסוי רקמות, טווינא, רפלקסולוגיה, הילינג, שיאצו, אבנים חמות ועוד. כדאי להכין רשימה של בחירת טיפולים עוד במשרד. זכרו כי יש אנשים שלא מתחברים לטיפול במגע ולכן צריך למצוא חלופות כגון רייקי, דמיון מודרך, או אפילו סדנת מדיטציה או גרפולוגיה.

 

בתי מלון לפינוק וכיף בצפון

ישנם מספר רשתות של בתי מלון כמו רשת פאתל שמציע בטבריה שלושה מלונות, לאונרדו קלאב, לאונרדו פלאזה, לאונרדו טבריה. מלון מצפה הימים בצפת מאכלס קרוב ל89 חדרים, מלון ספא באמירים, מלון פסטורל כפר בלום. כשצריך לארגן יום כיף למאות עובדים/ות עובדים/ות לעיתים לא מספיק מלון אחד. לכן בצפון העיר טבריה והעיר חיפה הינם בסיס להרבה טיולים שמתקיימים באזור הצפון. כמות בתי המלון, עלות השכרת חדר, טיב האוכל, שירותי הספא, ציפיות מצד המנהלים/ות והעובדים/ות הם אלה שיעזרו בקביעת המקום.

 

טיולי מים לעובדים בצפון

יש משהו במים שמרגיע, שנותן תחושה של זרימה, התחדשות. אם הגעתם לצפון רמת הגולן בחורף כדאי לבקר בנחל סער. ישנם מספר מקומות פופולאריים בצפון רמת הגולן לטיולי מים : בריכת רם, נחל גילבון, נחל זוויתן העליון והתחתון, נחל משושים, נחל יהודיה ונחל אל על. עוד שני נחלים קטנים מסתתרים בואכם מנווה אטיב דרך הבניאס : נחל חזורי ונחל גובתה. הדבר החשוב להתאים את הטיול לציפיות וליכולות של העובדים/ות. ישנם טיולים שאורכם כשעה ויש שייקחו חצי יום. התייעצו עם החברה להגנת הטבע וגבשו יחד אם נציגי העובדים/ות את הטיול הטוב ביותר.

 

יום כיף בים

אין ספק כי בשעות המוקדמות או המאוחרות פעילות ODT בים הינה פתרון מצוין. החול, המים, האוויר גורמים לריכוך ראשוני של קונפליקטים ומתחים. ניתן לבחור בין פעילות רגוע כמו מדיטציה לבין משחקי ילדות עם תחרויות משלהבות. משחקי כדור, משחקי מים ועוד...... המטרה היא לנצל את המשאבים הטבעיים של הים לטובת העובדים/ות המנהלים/ות. מחוף דדו בחיפה דרך עכו, חוף אכזיב. ניתן לערוך פעילות מיוחדת שתתואם לקבוצה.

 

הפעלות ליום כיף בצפון

מלבד האוכל והאטרקציות באתרי התיירות השונים. ניתן לשלב ביום כיף גם סדנאות לחוויה ולחיזוק ההוויה. לפניכם רשימה של מספר הפעלות ליום כיף וגיבוש

 

סדנת גרפולוגיה – הסרט שמתגלה על פי השרבוט והכתב

בסדנה רווית הומור נצחק על הדברים שמרגיזים אותנו בעבודה ובחיים דרך כתב היד. "ניסואים" ונישואים, זוגיות ויצרים ונגלה מי "חייה בסרטים" ועוד..

 

סדנת יוגה צחוק –  כי כל האנשים צוחקים באותה השפה

כידוע שעת צחוק שווה לכ- חמש מאות קלוריות. הפעילות משעשעת ונועדה להצחיק את העובדים/ות. דרך משחקים ותחרויות צחוק המנהלים/ות העובדים/ות יתחברו. נוסיף הפעלות מעולם האימפרוביזציה כמו פנטומימה, החלפת תפקידים, דיבור בג'יבריש ונקבל פעילות סופר אפקטיבית.

 

סדנת שפת גוף – אומנות הפיתוי של הגוף

בדייט עסקי או בדייט זוגי שפת הגוף היא כמו כדור בדולח. נתוודה לעולם הקסום של שפת הגוף, נבחן את הצבעים שהעובדים/ות בחרו לשים "עליהם", נצחק על מי שיושב "פתוח מידי", אם צריך ניתן למנהלים טיפים מעולמו של הנשיא ברק אובמה. בסדנה נאתגר את העובדים במשחקי תקשורת בין אישית מדליקים.

 

סדנת משחקי ילדות – לחזור למקורות הכיף

זוכרים כיצד בילדות היינו מבלים את חופשת הקיץ בעידן תרום האינטרנט. משחקי תופסת, קלאס, מחבואים, עלי באבה, אבן יהו מספרים. משחקים מעודדים יצירתיות ומחזקים את הקשר בין חברי הקבוצה. משחק כמו הליכה בעיניים עצומות תוך כדי מגע גורם לצד השני באופן לא מילולי לסמוך על המוביל/ה.

 

סדנת לחץ ושחיקה – להפיג את הלחצים

אם החלטתם ללכת על חופשה מפנקת הכוללת גם טיפול ספא, כדי להשלים את התמונה אפשר להזמין הרצאה או סדנה של שעה שתמוקד בלחץ ושחיקה ובדרכים לצאת מהשגרה. יינתנו טיפים כיצד ניתן לצאת ממצבי לחץ (דחק), נבחין בין לחץ חיובי לשלילי, נצחק על הרגלי האכילה שלנו וכיצד הם תורמים לגוף.

 

הרצאה על הומור – אושר ויצירתיות ומה שבינהם

כפי שנכתב מחקרים מראים כי אנשים בעלי חוש הומור הם יותר יצירתיים. להומור תפקיד חשוב בהתמודדות מול המציאות היום יומית השוחקת. לכן ההרצאה תידון במהות האושר, נצחק דרך סגנונות של בדיחות שונות, נלמד כיצד לצחוק על האגו שלנו, נספר על אנשים יצירתיים שידעו להשתמש בהומור לקידום מטרותיהם. באפשרותכם לעבור לטווח המלא של רעיונות, אטרקציות, ופעילויות. הקישו על המילה יום כיף לעובדים

 

 

 

יובל בן בסט - מנחה קבוצות וגרפולוג. עורך סדנאות בתחום גרפולוגיה, אינטליגנציה רגשית, אסרטיביות, גרפולוגיה, צחוק והומור, לחץ ושחיקה, ניהול זמן, עבודת צוות, שפת גוף בין גברים לנשים. כתובת האתר  http://www.graphologia.net טלפון 050-5711160




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב