דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משאיות מנוף - שימושים ויתרונות 

מאת    [ 28/05/2012 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 2738 פעמים ]

למשאית מנוף ישנם יתרונות רבים ומגוונים המסייעים ומקלים על העברתם של פריטים כבדים, וכן בעבודה במקומות גבוהים. הן משמשות את המגזר הפרטי והציבורי למטרות שונות, החל משינוע תכולת דירה, תיקון כבלי חשמל, הצבת מכונות כבדות, וככלי עזר חיוני לבניית בתי קומות, ועד להעברת בתים שלמים. מנופי המשאית הינם כלי עבודה חכם ומשוכלל הפועל לרוב על בסיס שתי טכנולוגיות - הידראולית או חשמלית.

סוגי מנופים

מנופים מיוצרים על ידי חברות המתמחות בתחום ייצור ארגזי משאיות בכלל, ובארגזי מנוף בפרט. קיימים שלושה סוגים עיקריים של מנופים המותקנים גם על גבי משאית:

  • משאית עם מנוף סל - זהו מנוף המצויד בזרוע שבקצה שלה מחובר סל המיועד להרמת אדם. מנופי סל מיועדים בדרך כלל לביצוע עבודות בגובה רב, כדוגמת עבודות חשמל, גיזום עצים, ניקוי חלונות בבניינים רבי קומות, שיפוץ חיצוני של בניין ותליית כרזות. מנופי סל הינם בטיחותיים יותר משימוש בסולם, והם גם יכולים להגיע למקומות שסולם אינו יכול להגיע אליהם. בנוסף, מנופים אלו יכולים להוות תחליף זול, ידידותי לסביבה, ופרקטי לפיגומים בעת שיפוץ הבניין.
  • משאית עם מנוף הרמה - מנוף הרמה מיועד להרמת פריטים כבדים במיוחד כדוגמת חומרי בניין, עצים, פסנתר וג'קוזי. אלו פריטים שמאוד קשה ומסובך להעבירם ללא מנוף בשל גודלם ומשקלם, ובמקרים רבים אין אפשרות להכניסם דרך דלתות הבית, לכן יש להכניסם דרך המרפסת ובקומות גבוהות חייבים להיעזר בשירותי מנוף. חשוב לציין כי מנוף הרמה טוב גם למצבים בהם יש לשנע חפצים בתוך מרחבים צרים וקשים לתמרון.
  • משאית עם מנוף כננת - מנוף כננת מורכב מסליל המלופף סביב כבל ומחובר לקצה המנוף. מנוף זה מיועד בדרך כלל לעבודות הדורשות החדרת ציוד לאדמה, כדוגמת התקנת צנרת לאינסטלציה בעת בניית בית. מדובר בכלי עבודה חיוני לבניית בתים, החוסך בזמן עבודה יקר. ניתן גם להשתמש במנוף זה לחילוץ רכבים כבדים כדוגמת טרקטור או משאית.

משאית מנוף בעת מעבר ושיפוץ דירה -  שימושים ויתרונות

העברת תכולת דירה הממוקמת בבניין קומות בעזרת סבלים הינו תהליך יקר וקשה בשל גובה הדירה וצרות חדר המדרגות. הדבר נכון במיוחד כאשר מדובר בחפצים כבדים, מורכבים וגדולים, כדוגמת מקרר או פסנתר, אשר בנוסף דורשים העברה מוקפדת וזהירה על מנת שלא לפגום במוצר. השימוש במשאית מנוף מהווה פתרון מהיר ונוח להעברת תכולת דירה בבתי קומות בקלות וללא נזקים לפרטי הרכוש. חשוב לציין שבקומות גבוהות במיוחד, מעל קומה עשירית, נדרש שימוש במשאית מנוף גדולה יותר להעברת תכולת הבית. כמו כן, בניגוד למשאיות הנושאות מרכבים רגילים, משאית מנוף מקלה על מלאכת שיפוץ הדירה, החל מהעלאת חומרי בניין כבדים לדירה כגון חול או לבנים, ועד לסילוק פסולת בניין כדוגמת ריצוף ישן או שברי קירות. בעזרת המנוף ישונעו חומרי הבנייה והפסולת במהירות וביעילות, ללא לכלוך ומבלי לפגוע בחדר המדרגות ובסביבה הציבורית. 

ComputerGeek




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב