דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברת דאסו סיסטמס, אוניברסיטת Cape Peninsula לטכנולוגיה ומשרד החינוך הצרפתי מקימים מרכז חדשנות לניהול מחזור חיי מוצר (PLM) 

מאת    [ 23/05/2012 ]

מילים במאמר: 458   [ נצפה 1745 פעמים ]

מרכז ההכשרה הראשון באפריקה לניהול מחזור חיי מוצר (PLMCC), יביא את תעשיית ה-3D Experience לאוניברסיטה ויאיץ את החינוך לחדשנות דיגיטלית

 דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), המובילה העולמית בעיצוב בתלת ממד, הדמיות תלת ממדיות וניהול מחזור חיי מוצר (PLM), אוניברסיטת Cape Peninsulaלטכנולוגיה (CPUT), מקייפטאון דרום אפריקה, ומשרד החינוך הצרפתי, חנכו מרכז חדשנות לחינוך ל-PLM, בקמפוס האוניברסיטה בעיירה בלוויל (Bellville).

 המרכז יתמקד בתחומים שונים של יישום PLM, ובמיוחד בפיתוח שיטות חינוכיות חדשות המותאמות לציפיות המיומנות הגבוהות של התעשיות העולמיות ושל מרכזי מחקר ופיתוח (R&D) בדרום אפריקה, במיוחד עבור תעשיית המכוניות ותעשיית התעופה. פלטפורמה זו תאפשר רפורמה בתוכנית הלימודים להנדסה ותשמש כסוכן אינטגרציה למרכזי מחקר ופיתוח. היא גם תספק יכולות נטוורקינג עבור פרויקטים של למידה משולבת הנערכים בין צוותים מפוזרים גאוגרפית.

 בפעילות המרכז יהיו מעורבים מאות סטודנטים ומחנכים מאוניברסיטת Cape Peninsula, והוא יהיה קשור באופן ישיר  ליוזמות פיתוח תעשייתיות, מבוססות קהילה וכפריות, גם מהסקטור הפרטי וגם מהציבורי. יתרה מכך, המרכז צפוי לשחק תפקיד מרכזי במאמצים אסטרטגיים לאומיים, כגון פרויקטי תשתיות גדולים בתחומי האנרגיה והתחבורה, וכן פרויקטים במדעי החלל, כולל טכנולוגיות לוויינים ותשתיות אסטרונומיות.

 במסגרת שיתוף הפעולה, משרד החינוך הצרפתי מקצה פרופסור במשרה מלאה בכדי לעצב תכניות הכשרה עבור המרכז. דאסו סיסטמס תספק את חבילת הפתרונות המלאה לתכנון ועיצוב חווייתי בתלת ממד (3D Experience) של מהדורה 6 שלה (Version 6), הכוללת את תוכנות CATIA לעיצוב ותכנון מוצרים באופן וירטואלי; ENOVIA לשיתופיות גלובלית בניהול מחזור חיי המוצר; SIMULIA לאנליזות וסימולציות ריאליסטיות; ו-DELMIA להדמיה ואופטימיזציה של תהליכי ייצור. בנוסף, תספק את פלטפורמת הפיתוח 3DVIA עבור יישומי וירטואליים-ריאליסטיים, אשר תשלים את יכולות המידול וההדמיה פרי פיתוח אוניברסיטת Cape Peninsula, התומכות בתעשייה הדרום אפריקנית.

 "חברות לאומיות ובינלאומיות גדולות ברחבי דרום אפריקה משתמשות בתוכנות ה-PLM של דאסו סיסטמס, ומצפות להמשך הזרמת בוגרים חדשים המותאמים לתעסוקה כדי להמשיך ולקיים את התחרותיות שלהם", אמר ד"ר מחמוד נאוואז (Mahomed Nawaz), דיקן הפקולטה להנדסה באוניברסיטת Cape Peninsula. "סטודנטים להנדסה מכאנית, מכאטרונית וחשמלית צריכים היום לנהל תוכנות, החל משלב העיצוב המכאני ועד לייצוג בתלת ממד של מערכות משולבות. האינטגרציות הגלובליות של פלטפורמת דאסו סיסטמס ממלאת צורך זה באופן מושלם. שיתוף הפעולה עם דאסו סיסטמס ומשרד החינוך הצרפתי ייצור מודל הוראה חדשני לתוכנות מתקדמות, ויתרום לקידום החדשנות ופיתוח בר קיימא בדרום אפריקה."

 "התעשייה העולמית מתפתחת לנקודת מבט ארוכה, רחבה ואסטרטגית של אספקת 'חוויה' (experience) טובה למשתמשי קצה. מוסדות אקדמיים עם ראיית הנולד, כמו Cape Peninsula, מכירים בכך ונותנים ביטוי לנקודת מבט זו בתכנית הלימודים שלהם. כחלק מרשת עולמית של מרכזי PLMCC המקדמים חדשנות טכנולוגית בחינוך להנדסה, למרכז יהיה תפקיד מרכזי בפיתוח הכישרון שהתעשייה העולמית מחפשת, באמצעות רשת לאומית של מרכזי PLM," אמר חוויאר פוגר (Xavier Fouger), מנהל בכיר לתוכניות אקדמיות בדאסו סיסטמס. "העיצוב שלו מבוסס על מודל שיתופי שהוקם בברזיל, הודו, סין ומקסיקו כדי להאיץ את הפיתוח של חינוך ברמה עולמית."

 למידע נוסף על יוזמות של דאסו סיסטמס בתחום החינוך העולמי החדשני: www.academy.3ds.com

דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממד 3D Experience)) Dassault Systemes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות החברה משנים את הדרך בה מעצבים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמיתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-150,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-80 מדינות.


CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SolidWorks, 3DVIA, EXALEAD, 3DSwYm ו-Netvibes הם סימנים מסחריים רשומים של דאסו סיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות. למידע נוסף על דאסו סיסטמס ישראל בקרו באתר: www.3ds.comIsrael .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב