דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קנאביס,המזימה הגדולה. 

מאת    [ 18/05/2012 ]

מילים במאמר: 808   [ נצפה 33997 פעמים ]

 

אין לי כלל ענין אישי בקנאביס,או כפי שנקרא בלשון מקסיקו,מריחואנה. מעולם לא עשנתי,לא הרחתי ואף לא אכלתי ממנה,גם לא בביקורי באמסטרדם.

אני גם מתנגד בתוקף לכל צורה של נרקומניה,למרות שבעוונות אני מעשן סיגריות ומודע ,כי העישון שמלווה אותי מגיל העשרה, הוא סם לכל דבר.

לאחרונה אני שומע על קמפיין ציבורי גדול כי יש לאפשר עישון קנאביס למובחרים.וכך גם קורה גם בארצות נכר, ולכן התחלתי לבדוק מעט עניין זה.

ראשית כל לגבי הצמח.מסתבר שצמח זה,באופן פלאי יכול לצמוח בעושר ובאושר במדינות הנכונות ללא שום טיפול.הוא לא זקוק לשום חומרי הדברה.מעשרה דונם של אדמה ניתן להפיק בין 8 עד 20 טון סיבים יבשים לתעשיית הנייר ותעשיות אחרות ומסתבר כי לקנאביס באופן פלאי ובלתי ברור, יש תכונות מרפאות להרבה תחלואות וסבל.

בדקתי גם מה נכתב בספרות המקצועית לגבי ההשפעות השליליות של קנאביס על הגוף ועל הנפש. מסתבר כי בצמח הקנאביס יש כ-400 חומרים פעילים ומתוכם ל 260 יש תכונות מרפאות.קנאביס איננו רעיל ולא ניתן בשום דרך להגיע איתו למינון יתר.

לדעת מומחים בשטח הפרמקולוגיה והרפואה, תרופות המבוססות על קנאביס,יכולות להחליף בקלות כ-30% מהתרופות הקיימות היום בשוק.בשנת 1964 ,ד"ר רפאל משולם מישראל, הצליח לבודד את החומר הפסיכו-פעיל מקנאביס ונתן לו גם שם.והסתבר כי חומר זה יעיל לטיפול בסרטן המוח-גליומה ובהקטנת הלחץ התוך-עיני במחלת הגלאוקומה.כשבעת אלפים רופאים בצ'כיה, חתמו על עצומה לגבי התרת השימוש בו לצרכים הרפואיים והחל מינואר שנה זו, האזרחים במדינה זו, יכולים לקנות קנאביס באופן חופשי בבתי מרקחת, כנגד מרשם.

כבר בסוף המאה ה-19 נערכו מחקרים בבריטניה  בהתייחסות להתמכרות אפשרית לקנאביס.לא נמצאה עדות להתמכרות, להבדיל מהוכחות ברורות להתמכרות בשימוש בסמים קשים.

נמצא כי על מנת להגיע לרעילות מקנאביס יש לצרוך כשליש ממשקל הגוף.פי חמישים,מאשר בצריכת אלכוהול.

קצת מספרים לגבי תמותה ממוצעת שנתים,בארה"ב המתייחסת לשימוש בתכשירם כימיים.

תמותה מאלכוהל-85,000 קורבנות

תמותה מתרופות מרשם- 19,000 קורבנות

תמותה משימוש באספירין ושאר תרופות לא מבוססות על סטרואיגים-8000 קורבנות

תמותה מקוקאין-2500 קורבנות

תמותה מקפאין- 6000 קורבנות

תמותה מהרואין-2100 קורבנות

תמותה מקנאביס- 0 קורבנות

ומסתבר כי מנת יתר בקנאביס היא כמעט בלתי אפשרית. יש לצרוך 800 ג'וינטים ברצף על מנת להרוג אדם.וגם אז המוות לא יופיע מהחומר הפעיל, אלא כתוצאה מהרעלת דו-תחמוצת- הפחמן.מחקרים אחרונים אשר נעשו, הוכיחו כי בסיגריה שחלקנו מעשנים כחוק, יש אינדקס של 90% לפתח תלות.נמצא שהקפאין בתוך קפה גורם לתלות גבוהה יותר מקנאביס.בתוך סיגריה חוקית נמצאו 60 מרכיבים הגורמים למחלת הסרטן ובתוך קנאביס -38. אפילו בקפאין שאנו צורכים כל יום קיימים 16 מרכיבים מסרטנים.

ונמצא כי הקנאביס יעיל במיגרנות,מאיט התפתחות גרורות במוח,שד וריאות, עוזר במחלת פרקינסון,איידס,תסמונת טורט וטרשת נפוצה.

אז מה קורה כאן? באם יש כל כך הרבה הוכחות מבוססות מדעית כי הקנאביס יכול להביא מזור לאומללים הזקוקים לה, מדוע הוא מוחרם ולא יכול להנתן על פי מרשם רפואי רגיל?

אלמנט ההתמכרות הקשה,כמו לסיגריות ואלכוהול החוקיים-לא קיים.

החשש שמא שימוש בקנאביס יגרור את המשתמשים בו על פי מרשם לסמים קשים,לא הוכח כלל וכנראה זניח לחלוטין.

לא עולה על דעתי, אלא האפשרות כי פועלים בשוק העולמי כוחות כלכליים עצומים, מעבר לבינתנו,על מנת לא לתת דריסת רגל לצמח המענין הזה.

בוא נקח לדוגמא את ארה"ב של אמריקה. בשנת 1937 , בגין לחץ עצום של חברת דו-פונט הוטל איסור פדרלי על קנאביס אשר יעילותו בתעשיית הנייר היתה מעל כל ספק. מייד לאחר האיסור,חברת דו-פונט רשמה פטנט על ייצור נייר מעצים,סיבים ונפט. ויש לדעת שעד האיסור, 75% מתעשית הנייר בארה"ב התבססה על גידול קנאביס!.

ויש גם לדעת, כי הבנקאי של חברת דו-פונט היה אנדרו מלון! אנדרו מלון היה מספר שנים טרם כניסת החוק,מזכיר האוצר והשפעתו על הממשל עדיין,הייתה ברורה.

רק להזכיר בשנית, כי מ- 10 דונם של אדמה ניתן להפיק בקלות וללא מאמץ עד 20 טון סיבים יבשים של קנאביס שהוא מצויין לייצור נייר והרבה יותר "ירוק" לסביבה. מבליא להזכיר את ההרס המסיבי של יערות הגשם ,בעיקר בדרום אמריקה, אשר את השפעתו על האקלים והפאונה, אנו מרגישים היום.

בשנת 2005 הייתה פניה לנשיא בוש מטעם 530 כלכלנים,מתוכם כמה חתנים של פרס נובל,על מנת להוציא את הקנאביס  מהאיסור הפדראלי. הפניה נדחתה. הממשל מוציא כל שנה כמעט 8 מיליארד דולר למלחמה רק נגד הקנאביס.זה כסף שרשות הסמים לא יכולה לוותר עליו.מה יפטרו עשרות אלפי אנשים ויורידו השפעתם?

ומה יעשו חברות התרופות הגדולות? יזרקו שליש מהתרופות אשר פיתחו במיליארדים לפח? לחברות התרופות הגדולות השפעה עצומה על הכלכלה העולמית וגם על הממשל. הכנסת קנאביס לשימוש חוקי למטרות רפואיות זוהי התאבדות כלכלית והן יעשו הכל על מנת למנוע זאת.

ואחרון חביב אשר עולה על דעתי, הם חברות הסיגריות,בעיקר פיליפ-מוריס האמריקאית.

הוכח בודאות בבית משפט, כי חברות המייצרות סיגריות ממכרות את אוכלוסיית המשתמשים בכוונה תחילה.

זה היה סוד אשר נתגלה והחברות שילמו פיצויים של מיליארדים.

ומה הם עשו? הגדילו באופן מלאכותי את כמות החומרים הפעילים-הממכרים בתוך סיגריה,על מנת למכר יותר אנשים לניקוטין ולעשות מהם תלותיים בסיגריה עד יום מותם.

האם כל הכתוב הוא קמפיין מבחינתי ללגליזציה של קנאבים? ממש לא.

אבל לקורא הנבון, זה אמור לתת חומר למחשבה לפחות לגבי הקונספירציות הגדולות בעולם.

 

 

  

כותב הכתבה הוא מנתח פלסטי בכיר. http://www.dr-teman.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב