דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השוואת מלונות באילת :רימונים אילת מול אסטרל וילג' מול ישרוטל ים סוף 

מאת    [ 17/05/2012 ]

מילים במאמר: 441   [ נצפה 17109 פעמים ]

הבחירה בין שלוש המלונות רימונים אילת , אסטרל וילג' או ישרוטל ים סוף לא קלה, מדובר בשלושה בתי מלון ייחודיים , מעולים בשירות ומשופעים באפשרויות הנאה ובילוי. המאמר הבא ינסה לעזור לכם בבחירה זו על ידי ציון המאפיינים העיקריים של כל מלון.

רימונים אילת

נפתח במלון רימונים אילת , בית המלון הוא ברמה של חמישה כוכבים, עבר שיפוץ לאחרונה במסגרתו חודש כל מתחם בית המלון. למלון רימונים אילת בר משקאות משובח חדרי משחקים לילדים המציעים פעילות מגוונת. וכן שירותי ספא, חדר כושר  (בתשלום ) סאונה ובריכה, עיסויים מקצועיים  ושירותי יופי שונים. הקרבה לים של מלון רימונים אילת  במרחק של הליכה קצרה . וקרבה לטיילת העיר וההמצאות במרכז התיירות של העיר, הופך את המלון לאטרקטיבי במיוחד. מלון רימונים אילת ממוקם במרכז העיר, קרוב לקניון אילת.

במלון רימונים החדרים גדולים, נוחים , מותאמים לצרכי הנופשים  , מצוידים בכל אמצעי האבזור הנחוצים( כגון טלוויזיה , בר , כספת , מייבש שיער , ערכת קפה , כבלים ) החדרים מעוצבים בעיצוב חדשני, הנוף מהמרפסות משקיף אל הים. בלובי , יש  אפשרויות חיבור לאינטרנט וחשוב לציין שהכול במלון רימונים בתודעת שירות גבוהה מאוד של כל עובדי צוות המלון.

ישרוטל ים סוף

מלון ישרוטל ים סוף שלא בדומה למלון רימונים השוכן במרכז , ממוקם דווקא הרחק ממרכזי "הרעש", והוא מיועד לחובבי הטבע  והספורט . המלון מציע פעילויות ספורט מגוונים ובעיקר -  ים,  מדבר ושמש, בלילה אור השמש הופך לאורות נרות ולפידים.  רומנטיקה לשמה,  ליטוף של הטבע בנדנדות קש , טיולי ג'יפים בסביבה, ואפילו מטווחי ירי (בהנחה רבה לאורחי המלון).  גולת הכותרת של הפעילות של מלון ישרוטל ים סוף היא כמובן  צלילה בחוף אלמוג הקרוב,

 מלון ישרוטל ים סוף , שוכן ממש מול שמורת האלמוגים. כמובן שלמי שלא צולל יש אפשרות ליהנות מספא מאובזר היטב , משירותי עיסוי וטיפולים שונים (בתשלום כמובן) , ובערב ליהנות ממועדון הלילה של המלון.

אסטרל וילג'

מלון אסטרל וילג' הוא מלון וילות , הנגישות לחדרים נוחה מאוד , אין צורך לחכות למעלית בימים עמוסי מבקרים , זהו יתרון אדיר. מלון אסטרל וילג' מציע בריכת שחיה הממוקמת במרכז גינות בירק ובעצים המעניקים לשוהים במתחם הבריכה, נוף  צל ויופי . הבריכות מותאמות גם לילדים ולפעוטות ויש גם בריכה מקורה

מלון אסטרל וילג' מציע פעילות לילדים , ולמבוגרים בחודשי הקיץ , סביב הבריכה הפעלות מדליקות ומהנות כמו כן בשעות הערב , מתקיימות הופעות של להקת הבית ואורחים. אסטרל וילג' אילת נמצא קרוב לים ,  הוא מציע את כל השירותים הנזקקים להם בשהות בחופשה כולל אינטרנט אלחוטי ללא תשלום , ובית כנסת.

אם נמקד את עיקר הייחודיות של כל מלון אז נוכל לומר שהמיקום של רימונים ורמת השירות שלו מצוינים , גם המיקום של ישרוטל ים סוף , נותן לו יתרון שכן מאפשר התרגעות טבע נופש וספורט ,  מלון אסטרל וילז' , גם הוא ממוקם במקום מצוין קרוב לאתרי הנופש והבילוי והוא בהחלט מצטיין בפעילויות ובשירותים ומאפשר ניצול זמן חופשה במלון באופן אופטימלי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב