דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסות לאילת- לדיל הטוב ביותר לנופש הטוב ביותר 

מאת    [ 16/05/2012 ]

מילים במאמר: 511   [ נצפה 3078 פעמים ]

אילת היא עיר תירות  שמציעה לנופש הישראלי שילוב הנאות שלא יוכל למצוא בשום מקום אחר, ראשית היא העיר היחידה בארץ על שפת ים סוף, היא מציעה נופים מפעימים של ים שידוע בצלילותו מול נופי מדבר עתיקים, מקבץ המלונות שבה הוא רב ובכך מוקנה לתייר המקומי יתרון בצורת ריבוים של דילים לאילת, הדילים כה רבים ומגוונים שבעתות מסוימות בשנה אף כוללים בחלקם את מחירי טיסות לאילת וממנה.

יתרון נוסף לתייר המקומי הוא טיסות זולות לאילת וזמן ההגעה הקצר שמאפשר להגיע לחופשה ללא הטרחה שקימת בטיסות חוץ, ויתרון נוסף עוד הוא ביטול המע'מ שבין גבולות העיר אילת, ביטול מס המע'מ מוזיל את המוצרים שאפשר לקנות בה מנותן אפשרות מצויינת לרכוש יותר בפחות. המלונות באילת מקבלים בזרועות פתוחות את התייר הישראלי ובה הוא לא ירגיש שמתנכרים לו או שלא מבינים לצרכיו, המנטליות הישראלית הטובה חיה באילת ובמלונותיה ולכן כאן התייר המקומי ירגיש בחופשה חלומית אך בסביבה תומכת ודוברת שפתו.

לכייף באילת

למשפחה- באילת פארק שעשועים משוכלל בשם פארק המלכים, הנושא של הפרק הוא דמויות תנכיות אך מתקניו חדישים ומאתגרים. בעיר קולנוע תלת מימד גדול ומשוכלל בשם אי מקס. המצפה התת מיימי מאפשר התוודעות למגוון יצורי הים של ים סוף מבלי להסתכן בצלילה. באילת ריף דולפינים שמאפשר שחייה עם דולפינים, ליטופם וצפייה במופעים אינטראקטיבים איתם, קניון מול ים מאפשר רכש למשפחה כולה במחירים פטורים ממע'מ וממבחר גדול ועדכני, הפלגות קטנות בים יוצאות עם יאכטות שהוכשרו לכך בשעות קבועות מהמרינה. טיולי טרקטרונים או בלווי מדריך לאתריה המדבריים של אילת, הפעלות לכול המשפחה בפארק תימנע.

לזוג- פאבים ומועדונים פתוחים עד אור ראשון, מסיבות חוף ומסיבות על יאכטות בים יש כול הזמן. טיולי שטח אתגריים במדבר, בהרי אילת ופארק תמנע, בנחל נטיפים או בהר צפחה ואף קמפינג מדברי רומנטי באורחות שבשמורות סביב בתיאום מראש, אתרי צלילה מרהיבים ובתי ספר לצלילה המכשירים לצלילה.

טיסות לאילת זולות קצרות ואמינות

טיסות זולות לאילת נפוצות היום בגלל התחרות בין שלושתחברות התעופה של ישראל בקו של אילת. הן מפעילות כול אחת קו משל של טיסות לאילת והתחרות מורידה מחירים, לפני כמה שדנים לא הינו יכולים לדמיין כרטיס טיסה לאילת בעונת הקיץ המבוקשת במחיר של כשלוש מאות שקלים ואילו היום זה אפשרי ונפוץ, בעונת החורף שלא מאד מורגשת באילת עם שמש העד שלה, מחיר כרטיס הטיסה יכול לרדת לאף מתחת למאה שקלים. טיסות זולות לאילת עושות רק טוב לנו הצרכנים ומבטיחות שתוך זמן קצר מאד נגיע אל יעד חופשתנו או הביתה כשחור קטן מאד בכיסנו, עכשיו האפשרות האחרת של הסחבות ארוכה בכביש הערבה כבר לא אטרקטיבית בכלל, במיוחד כשמחיר הדלק כבר מתקרב מאד למחיר כרטיס טיסה בתקופה הכי מבוקשת בשנה.

טיסות לאילת אפשר לתפוס בהתראה קצרה מבן גוריון או שדה דב, כיום המלונות אף מגדילים ראש ומציעות לעיתים דרך דילים לאילת לשאת בעלות כרטיסי הטיסה ולשלבם במחירי הנופש, כך הם מקילים עלינו בפרצדורה ואף ספוגים חלק ניכר מהעלות של הכרטיס אם לא את כולה, למלונות זה הימור משתלם כי כך אנו גם מבטיחים אצלם דווקא את הנופש שלנו ולנו זה כמובן משתלם לא פחות. לכן בבואנו לבחור לנו דילים לאילת כדאי שנבחר בדיל מחברה אמינה במלון שמתאיםלתקציבנו אך שגם נוטל על עצמו בתשלום הכולל את עלות כרטיסי הטיסה לאילת ובחזרה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב