דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השוואת מלונות באילת : קראון פלאזה אילת מול דן פנורמה אילת 

מאת    [ 16/05/2012 ]

מילים במאמר: 502   [ נצפה 18095 פעמים ]

חופשה בעיר השמש הנצחית, הלא היא העיר הדרומית ביותר, אילת, היא החופשה האידיאלית לאוהבי מנעמי החיים, ולמי שכבר הספיק לטעום טעמו של נופש יוקרתי ואיכותי. המגוון הרחב של מלונות באילת הידועים ברמת השירות המקצועית שהם מעניקים לנופשיהם, מעמיד בפני האורחים אינספור אפשרויות להתענג, להתרווח, ולשכוח מהיומיום.

 

עיר הנופש הנצחית מעניקה לאורחיה מגוון אפשרויות בילוי, החל בסנפלינג וטיולי ג'יפים, טיולי אופניים וסנפלינג, צלילה וטניס, ועוד ועוד. את שפע ההצעות שמעמידה עיר השמש הנצחית לרשות מבקריה אפשר לחוות מכל פן אפשרי, בין אם ברוגע ופסטורליות נצחית, בין אם בפעילויות הספורט הרבות, חיי הלילה התוססים של העיר ומרכזי הקניות השופעים.

 

בין המגוון הרחב של מלונות באילת מוצעות לנופשים מגוון אפשרויות חופשה, כאשר לכל מלון האופי הייחודי שלו. ביניהם, נמצא את מלון קראון פלאזה אילת המעניק תחושת גן עדן אמיתי ומפנק לכל אורך החופשה, וכמוהו גם מלון דן פנורמה אילת המוכר  והידוע בשירות המעולה שהוא מציע לנופשים לכל אורך שנות פעילותו.

 

מלון קראון פלאזה אילת – כשעונג ויוקרה מתאהבים

 

מלון קראון פלאזה אילת מציע לנופשיו את החופשה האידיאלית, על 266 חדריו היוקרתיים המשקיפים אל מפרץ אילת הקסום, אל הרי אדום המרהיבים או בריכת המלון. העיצוב הייחודי של מלון קראון פלאזה אילת מעניק תחושה ייחודית וטעם גן עדן, כמו המסעדה שבו המציעה בר בריאות ייחודי ואף מסעדה חלבית. בריכות השחייה של המלון מציעות הנאה הן למבוגרים והן לילדים, כשבסמוך משטחי שיזוף, סנייק בר ושולחנות פינג פונג. מועדון ילדים, פארק מתנפחים, צוות בידור ופעילויות לילדים ולמבוגרים הן רק חלק מההנאות המתלוות לכל אורך החופשה.

 

ב'פראנה ספא' ייהנו אורחי המלון ממגוון טיפולי בריאות ויופי מפנקים ומרגיעים, סאונה יבשה וסאונה רטובה, חדר כושר מאובזר ועוד תענוגות רבים וטובים. האורחים ייהנו מטיולי גמלים, טיולי ג'יפים וסיור ב 'עיר המלכים'. קיר טיפוס, לא פחות, ממתין לאורחים המחפשים אטרקציות ייחודיות.

 

אין ספק כי המלון הוא הבחירה האידיאלית לחופשה האולטימטיבית בעיר הנופש הדרומית, המציעה מכל טוב.

 

מלון דן פנורמה אילת -  החופשה למשפחה

 

מנקודת התצפית היפה ביותר באילת כולה, משקיף מלון דן פנורמה אילת אל הלגונה היפהפייה. מגוון אפשרויות להתענג ולהתפנק, תפריט קולינארי עשיר ופעילויות אינספור, מעמיד המלון לאורחיו את החופשה היוקרתית ביותר, ביחס האישי והמקצועי הידוע של רשת מלונות דן. לאורחים יוגשו שפע בשרים איכותיים בארוחות, ואם לא די בכך, סעודות קלות מוצעות לאורך כל היום, מטעמים ופינוקים מענגי חיך.

 

שתי בריכות השחייה המפנקות של מלון דן פנורמה אילת עומדות לרשות האורחים וחדר כושר מאובזר ממתין לספורטאים שבינינו. במועדון הבריאות ניתן להתפנק על טיפולי יופי מרגיעים ומשיבי חיים, כמו גם סאונה וג'קוזי. במרחק נגיעה, נמצאים כל מרכזי הקניות, הטיילת התוססת, חנויות יוקרה וחופה המדהים של עיר התיירות.

 

בין הפעילויות מהן יכולים ליהנות האורחים נמצא טיולי טרקטורונים או רכיבה על אופניים, מועדון 'דנילנד' המוכר לילדים ומועדון 'דניקלאב' לנוער, משחקי מחשב ועמדות סוניפלייסטיישן, ספריית DVD ממנה ניתן לשאול סרטים והתפנק איתם בחדרי היוקרה ומגוון אפשרויות אחרות לילדים ולהורים כאחד. אין ספק כי זהו המלון האידיאלי לחופשות משפחתיות או זוגיות, המקנות תחושה אמיתית של חופש ומרחב שאינם נגמרים. לפחות עד החופשה הבאה במלון.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב