דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טבעות אירוסין בעיצוב אישי 

מאת    [ 10/05/2012 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 2111 פעמים ]

עיצוב ייחודי ואינדיוודואלי

על טעם ועל ריח אין להתכווח! אבל מעבר לזאת יש להפנים רצון כל אישה לקבל טבעת ייחודית, נדירה, מקורית, בעלת נוכחות, שרק שלה, שלא תמצא על אף אחת אחרת. הצעת נישואין רומנטית שבה החתן לעתיד שולף טבעת יהלום אשר עוצבה במיוחד עבור אהובתו, חושלה בדיוק על פי אהבותיה וסגנונה הייחודי, תיהיה בלתי נשכחת לעוד שנים רבות. בן הזוג יוכל, או יחד עם אהובתו, לגשת למעצב תכשיטים מוכר או צורף מקצועי ולתאר את הטבעת האידיאלית עבורה שתקבל בסופו של דבר משמעות עוצמתית ואישית הרבה יותר.

אפשרויות עיצוב

לפני שפונים לצרף או למעצב תכשיטים בפנייה ליצור טבעת אירוסין אישית מומלץ מאוד לסקור תחילה את השוק. למדו אלו טבעות שונות מוצעות בחנויות תכשיטים ונסו לגבש מספר העדפות וכללי יסוד שחשובים לכם בעיתוב הטבעת האישית. סך הכל קיים מגוון רחב מאוד של טבעות אירוסין מעוצבות, החל מטבעות קלאסיות ומוכרות של יהלום בודד במרכז, דרך מודיפיקציות לגודל היהלום, צורתו, אופן ליטושו, אופן השתלבותו בטבעת, עובי הטבעת וכן הלאה.

ישנו סגנון אחר של טבעות אירוסין אשר מבוססות על מספר רב של יהלומים ולא יהלום בודדים, לרוב קטנים יותר במימדים ופעמים רבות משתלבות בכל היקף הטבעת. אלמנטים נוספים כגון, צורת פרחים או פרפרים, קימורי גלים ועוד, גם מושכים את העין מבין העיצובים השונים. הסתכלות בהיצע הקיים בחנויות ואף בקטלוגים המצויים על גבי דפי האינטרנט יכול לסייע רבות בגיבוש רעיון לעיצוב הטבעת.

קחו בחשבון כי טבעות אירוסין בעיצוב אישי עשויות להיות בדרגת מחיר גבוהה יותר מאשר אחרות, אולם התמורה שמקבלים בני הזוג, ובמיוחד האישה, היא גבוהה יותר בעשרות מונים. 

טבעת אירוסין מעוצבת על פי דרישה אישית

אפשרות נוספת ואקסקלוסיבית היא לפנות למעצב תכשיטים או צורף מקצועי ולבקש טבעת יהלום מעוצבת בצורה אישית. בני הזוג יוכלו לסייע בעיצוב ע"פ דרישתם וטעם האישה, לבחור עיטור מסוים, שיבוצי יהלומים ע"פ דרישה, גודל היהלום ועוד כיד הדימיון. התוצר יהיה הרבה יותר ייחודי, מקורי ובעל נוכחות מטבעת אחרת. בסופו של דבר יהיה נדיר למצוא טבעת מעוצבת באופן דומה ואופי הטבעת יהפוך לאישי יותר ובעל משמעות עוצמתית יותר.

לסיכום, חשוב להקדיש זמן ומחשבה בבחירת טבעת אירוסין. בין אם בן הזוג מבצע את הרכישה לבדו בכדי להפתיע את זוגתו או לחילופין אם יחדיו בוחרים את הטבעת, יש להתאים מתוך מגוון העיצובים טבעת ההולמת את הסגנון האישי הייחודי. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב