דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


Salesforce.com נכנסת בישראל לתחום ה- Retail: 

מאת    [ 09/05/2012 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 3493 פעמים ]

חברת 'בלאט לפידות יישומים ארגוניים', נציגת Salesforce.com בישראל נבחרה ליישם ולהטמיע את מערכת ה- CRM של חברתSalesforce.com  בגרסתה העברית בחברת שילב, רשת החנויות למוצרי תינוקות המונה כ- 50 סניפים בארץ. בלאט לפידות זכתה בפרויקט לאחר שגברה על מיקרוסופט ואורקל הישראליות. היקף הפרויקט נאמד בכ-500,000 ש"ח.

 

מערכת ה- CRM של Salesforce.com תסייע לעובדים ולמנהלים ברשת שילב לנהל את המידע הארגוני שלהם בנושא שירות מול לקוחות הקצה. המערכת תשמש כפורטל עבור הסניפים הפרוסים ברחבי הארץ ותאפשר להם לפתוח ולעקוב אחר קריאות שירות מול מחלקות הארגון השונות,  במטרה לשפר ולייעל את השירות ללקוח מהסניף.

 

במערכת שתטמיע בלאט לפידות בשילב ישתמשו עשרות משתמשים. שילב גם תשלב במערכת ה- CRM של Salesforce.com אפליקציה לניהול סקרים ללקוחות, במטרה לבדוק את שביעות רצון הלקוחות בסיום הטיפול בקריאת השירות.

 

לדברי מרקו קטלוניה, מנמ"ר שילב: "חזון שילב מאז ומתמיד היה לתת שירות מהיר ואיכותי לאישה ההרה או לאמא הטריה בסניף, מערכת הCRM – של Salesforce.com משתלבת מצויין עם חזון זה ומאפשרת לסניף מתן שירות מיידי וטוב יותר ללקוחות.

המערכת מאפשרת מעקב מהיר מהסניף אחר קריאות השירות וקיצור זמן הטיפול של כל קריאה מול הגורמים המטפלים במטה הרשת. לאחר בחינה של מספר מערכות שונות בשוק, החלטנו כי מערכת ה- CRM של Salesforce.com היא המתאימה ביותר לדרישות העסקיות שלנו.

תהליך הטמעת Salesforce היה מהיר ביותר, ובלאט לפידות התאימה לנו את הפתרון תוך עמידה בלוחות הזמנים שהגדרנו."

  

לדברי מאיה קומרוב, מנכ"ל בלאט לפידות יישומים ארגוניים, "כניסת הגרסה העברית של מערכת ה- CRM של Salesforce.com, היא ההזדמנות לקחת את הנסיון האדיר שיש לסיילספורס בתעשיית ה- Retail  בעולם ולבצע פרויקטים דומים בארץ ובעברית. כבר קיבלנו פניות רבות לבחינת המערכת בשוק ה- Retail. העובדה שנכנסנו לתהליך הבחינה של שילב שבוע לפני הבחירה מוכיחה את יתרון השקיפות שיש לנו על גבי המתחרים. רשת שילב היא אחת מהלקוחות הראשונים מתחום ה- Retail שנכנסים למחשוב ענן.

 

אודות בלאט לפידות יישומים ארגוניים

'בלאט לפידות יישומים ארגוניים' מקבוצת בלאט לפידות היא נציגתה הרשמית של Salesforce.com בישראל ושותפה בכירה של החברה בעולם. בלאט לפידות מתמחה ועוסקת במתן שירותי ייעוץ, ישום מערכת ניהול קשרי הלקוחות CRM Salesforce.com ופיתוח על פלטפורמת Force.com. בלאט לפידות ביצעה למעלה מ- 500 פרויקטים בתחום Salesforce.com בישראל ובעולם ומונה כ- 50 עובדים. בין לקוחותיה: הסוכנות היהודית, NICE, אלוט תקשורת, אודיו קודס, אונ' בן גוריון, בטר פלייס, רד ויז'ן, אונ' ת"א, לומניס, סרגון ועוד.

קבוצת בלאט לפידות כוללת גם את 'בלאט לפידות שירותי ייעוץ וניהול שינויים', אשר הוקמה לפני כ- 20 שנה ופועלת בתחום הייעוץ הארגוני.

Salesforce.com, חברה ציבורית הקיימת כ- 11 שנה, היא אחת מחלוצות מחשוב עננים ומודל התוכנה כשירות. לsalesforce.com- מעל ל 100,000 לקוחות ברחבי העולם, מתוכם 700 בישראל. החברה מדווחת על הכנסות של יותר ממיליארד וחצי דולר בשנה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב