דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלוואות לסטודנטים ללא ערבים 

מאת    [ 06/05/2012 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 2300 פעמים ]

בנקים וחברות מימון חוץ בנקאי משכללים את נושא ההלוואות עבור סטודנטים. סטודנטים הם קהל יעד ייחודי מאחר שמדובר לרוב בצעירים ללא נכס וללא הכנסה קבועה אך מצד שני מדובר בצעירים אשר לומדים באקדמיה ועתידם יובטח עם סיום לימודיהם. סטודנטים זקוקים להלוואות על מנת לממן את שכר הלימוד ועלויות המחיה בתקופת הלימודים כמו שכר דירה, הוצאות בסיסיות כמו אוכל, נסיעות ועוד וכן הוצאות נוספות הקשורות בלימודים ובחיים הסטודנטיאליים. בשנים האחרונות פותחו שלושה סוגי הלוואות לסטודנטים עיקריים: הלוואת למימון שכר לימוד בהחזר חודשי, הלוואות למימון שכר לימוד ותשלום עם סיום התואר והלוואות למימון צורכי מחייה. חשוב כי הסטודנטים יערכו סקר שוק ויבדקו את החלופות השונות שמציעים הבנקים וחברות המימון החוץ בנקאיות. יש לבדוק את תנאי ההלוואה, לקרוא את סעיפי חוזה ההלוואה, לבדוק מה היתרונות ומה החסרונות בכל סוג של הלוואה ולנסות ולדרוש לקחת הלוואות ללא ערבים על מנת שלא לערב בני משפחה או חברים בנושא.

פירוט סוגי הלוואות הניתנות לסטודנטים

סטודנטים זקוקים להלוואה עבור מימון שכר דירה ומימון הוצאות מחייה בזמן הלימודים. הלוואות לסטודנטים מתחלקות לשלושה סוגים עיקריים:


    • הלוואות למימון שכר לימוד רגילה- הלוואות ללא ערבים עבור סטודנטים מסוג זה הן לרוב נוחות מבחינת תנאי ריבית והצמדה מכיוון שהבנק לא לוקח סיכון רב. בנקים וחברות מימון מציעים סוג זה של הלוואה בריבית יחסית נמוכה והסטודנט מתחייב להחזיר את ההלוואה בפריסת תשלומים חודשיים במהלך שנת הלימודים. מידי שנה לוקח הסטודנט הלוואה חדשה עבור שנת הלימודים העדכנית.
    • הלוואות גרייס- בנקים וחברות מימון חוץ בנקאיות מסוימות מאפשרות לסטודנטים לקחת הלוואה ארוכת טווח בה ישלם הסטודנט את ההלוואה חזרה רק עם סיום לימודיו או אף מספר שנים אחרי זה. חברות מימון חוץ בנקאי מציעות הלוואות חוץ בנקאיות בהן הריבית נמוכה על מנת לפתות סטודנטים להפוך להיות לקוחות שלהם. (לדוגמה הלוואות חוץ בנקאיות מחברות כרטיסי אשראי וחברות ביטוח).
    • הלוואות למימון צורכי מחייה- יש סטודנטים המקבלים מלגות או מענקים אך בגלל מצבם הכלכלי עליהם לקחת הלוואות סטודנטים שיאפשרו להם לממן את תשלום שכר הדירה והוצאות אחרות וכך להתמקד בלימודיהם ולהצליח. בנקים וחברות מימון חוץ בנקאיות מנסים לפתות סטודנטים לקחת הלוואות מסוג זה על מנת שיהפכו להיות לקוחות לאורך זמן ולסטודנט כדאית העסקה מכיוון שהריבית נמוכה יותר מאשר תשלום על חריגות במסגרת האשראי שלו בחשבון העו"ש.

מי מאפשר לסטודנטים לקחת הלוואות

ענף ההלוואות בישראל הולך ומתפתח והתחרות לעתים עזה בין הבנקים השונים ובין חברות המימון החוץ בנקאיות. כולם מחזרים אחרי הסטודנטים ומנסים לפתות אותם בהטבות שומות ומגוונות או לפתות אותם במבצעי הלוואות ללא ערבים, הלוואות בריבית נמוכה ועוד. בנקים, חברות אשראי, חברות ביטוח וחברות מימון פרטיות רצות אחרי קהל היעד של הסטודנטים ומתחרים על לבם של הסטודנטים. הסטודנטים מצידם יכולים לנצל את המצב ולעתים אף להתמקח לגבי גובה הרבית או תנאי המסלול המוצעים להם. הלוואות עבוד סטודנטים כדאיות לרוב מכיוון שהריבית נמוכה ותנאי ההחזר ופריסת התשלומים נוחה ומפתה. כדאי לסטודנטים לבדוק מהן ההטבות הנוספות שהמלווים מציעים ולבחור במסלול מתאים עם הטבות כדאיות. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב