דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ייעוץ משפטי - עורכי דין טובים 

מאת    [ 02/05/2012 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 2253 פעמים ]

ייעוץ הוא בעל ערך בכל תחום באשר הוא, שכן הוא עשוי לספק למקבל העיצות הערות או הארות שעשויות להועיל לו או למנוע ממנו ביצוע החלטות לא נבונות. כשמדובר בנושא משפטי, הרי שהייעוץ מקבל חשיבות מהמעלה הראשונה, שכן עורכי דין הבקיאים ברזי החוק, ידעו להניע את הלקוח שלהם לפעולה בכל סוגיה משפטית.

אנחנו בתור אזרחים מן השורה, עתידים להיתקל במהלך חיינו במצבים אשר ברור לנו שמצריכים התייחסות אך לא תמיד נהיה בטוחים באיזו התייחסות מדובר ובאילו צעדים יש לנקוט. כאן בדיוק נכנסים לפעולה עורכי דין בתחומי ההתמחות הרלוונטיים והיכולת שלהם להעניק לנו ייעוץ משפטי מקיף ויעיל.

לדוגמא: עורך דין גירושין יסביר לאישה המתעתדת להתגרש מבעלה, איך עליה לתכנן את הליך הגירושין, מה יש להכין לפני הגשת המסמכים ומתי מומלץ שתיידע על כך את בעלה. עורך דין יסביר לעובדת בהריון אשר רוצה להודיע למעסיקה לגבי הלידה הצפויה, מתי כדאי לעשות זאת כדי שלא יפטר אותה או יביא להרעת תנאיה כנקמה.

עורכי דין מייעצים לא רק כתכנון מקדים, אלא גם לאחר מעשה, ובייחוד במקרים לא נעימים שבהם לא ברור כיצד ולאן יש לפנות מרוב סערת רגשות. לדוגמא: עורך דין יסביר לאם שבנה נלקח למעצר, מה עליה לעשות כדי לשחרר את בנה, האם עליה לשתף פעולה עם חוקרי המשטרה וכו'.

כמה זה עולה לי?

חשוב לדעת כי ישנם ייעוצים משפטיים אשר ניתנים בחינם ללא עלות, בעוד שאחרים ניתנים בתשלום. מדובר בשיקול דעתו של עורך הדין ופעמים רבות הוא ההחלטה היא נגזרת של התחום שבו הוא עוסק. עורכי דין לענייני נזיקין ברוב המקרים יעדיפו לקבל לקוחות פוטנציאליים לפגישת ייעוץ ללא התחייבות או תשלום, כדי לבדוק האם מלכתחילה יש כאן קייס מוצק.

מאחר ועורכי דין מהתחום הזה לרוב מקבלים אחוזים על תיקים שבהם הצליחו וניצחו, הגיוני שהם יעדיפו לוותר על כמה מאות שקלים בעבור ייעוצים שהם מעניקים בחינם, כדי להיצמד רק לתיקים בעלי סיכוי ממשי להצליח.

בתחום דיני עבודה לעומת זאת, שעת ייעוץ לרוב תהיה בתשלום, שכן התחום הזה מונע בצורה שונה, אם כי גם כאן ניתן יהיה למצוא עורכי דין המעניקים ייעוץ ללא תשלום או לחילופין מוותרים על התשלום בעבור הייעוץ במידה והתיק מתפתח.

מה להעדיף?

אם נתקלתם בבעיה משפטית, לעיצה טובה יש ערך רב, ולכן לא תמיד הפתרון הזול, שהוא במקרה שלנו ייעוץ בחינם- יהיה הפתרון הטוב ביותר עבורכם, שכן איש אינו יכול לערוב לאיכות העיצות שינתנו לכם בפורום כזה.

בתור התחלה, אנו תמיד ממליצים לכל מי שמחפש ייעוץ משפטי, לפנות לאינטרנט כמקור מידע חשוב. עורכי דין רבים משתפים את הגולשים במידע שהוא יקר ערך וללא עלות, במטרה למשוך לקוחות פוטנציאליים. גם אם אין בכוונתכם לשכור את שירותיו של עורך דיןכזה או אחר, הרי שלמידת המאמרים המקצועיים שמתפרסמים באתרים השייכים לעורכי דין מובילים, עשויה להוסיף לכם הרבה אינפורמציה חשובה.

טל גולדפרב, מנהל חברת URL בניית אתרים באינטרנט, המתמחה בהקמת אתרי אינטרנט, קידום אתרים בגוגל ומיתוג עסקים ברשת האינטרנט. צוות URL הינו צוות מיומן ומקצועי ומאחוריו ניסיון עתיר בבנייה וקידום עסקים באינטרנט. מומלץ לבקר באתר: מדריך בניית אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב