דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חנות וירטואלית- 6 פקטורים שגורמים ללקוח להחליט אם לרכוש בחנות אונליין שלכם 

מאת    [ 01/05/2012 ]

מילים במאמר: 483   [ נצפה 2081 פעמים ]

חנות וירטואלית- 6 פקטורים שגורמים ללקוח להחליט אם לרכוש בחנות אונליין שלכם

כיום תחום המסחר הדיגיטלי הוא שוק ששווה מיליוני דולרים. בניית אתרים מאפשרת לכם להיכנס לתחום המעניין הזה על ידי בניית חנות וירטואלית או בניית אתר לעסק. אחד מהאספקטים הכי חשובים באתר מכירות זה דף המוצר. דף המוצר הוא השלב הסופי שבו הגולש מחליט אם לרכוש את המוצר או שלא.

 

6 מהגורמים המשפיעים ביותר על הגולש באם לרכוש מוצרים בחנות הווירטואלית שלכם

 

1-מחיר- מחקרים שנעשו בתחום מראים שהגורם הכי מכריע באם לרכוש מוצר הוא המחיר. גולשים תמיד יחפשו את המחיר הנמוך ביותר. לכן תמיד תשתדל להיות במחיר סביר ולא גבוהה במיוחד. באם המחיר שלכם הוא המחיר הנמוך ביותר חשוב להבליט את זה  אחד מהדרכים המקוריות לעשות זאת היא על ידי הצגת טבלה של המחיר מול המתחרים.

 

2. מקוריות המוצר- באם אתם עסקתם בבניית אתרים שמוכרים מותגים מוכרים אתם כבר בטח יודעים שמקוריות המוצר הייתה תמיד בעיה מאז היות רשת האינטרנט. וזה בעיקר תודות לכך שמוצרים מזויפים מסין מציפים את השוק באתרים כגון איביי. דף המוצר שלכם צריך להכיל לוגו שמראה שהמוצר שלכם הוא מקורי. בעוד שלא כל האתרים צריכים את זה במיוחד אלו שמוכרים את המוצר במחיר מלא .  אולם הדבר חשוב ביותר לבעלי עסקים קטנים שרוצים לעסוק בבניית אתר לעסק של חנות וירטואלית.

3.חוות דעת של גולשים-ישנם המון גולשים שיודעים איזה מוצר הם רוצים. אבל יכול מאוד להיות שהם עדיין יפנו לגוגל כדי לחפש חוות דעת על המוצר. הם יחפשו מידע לא רק על האתר שלך אלא גם על המוצר עצמו. ישנם חברות שיספקו לכם את השירות הזה אלם כיום בבניית אתר לעסק מקובל להוסיף את זה למערכת עגלת הקניות.

אחד הסיבות שאמאזון היא חנות כל כך מצליחה היא שיש הרבה מידע לגבי כל מוצר כך שהלקוח יכול להחליט באם לבצע רכישה אם לאו. וגם אם הלקוח יחליט לא לרכוש מוצר הוא תמיד יחזור לאמאזון כיוון שכמות המידע שם היא נהדרת.

4.קוד קופון- גולשים רבים גולשים בגוגל כדי לחפש קופונים למוצרים שאתם מוכרים אתרם כגון retailmenot משגשגים תודות לדרישה של אנשים לקופונים והנחות. באם יש לכם קופונים תדאגו שהם יהיו נגישים לא רק בטקסט אלא על ידי באנר.

5.זמינות המוצר-להציג את זמינות המוצר בדף המוצר בבניית האתר לעסקים או באתר במכירות שלכם זה דבר שאין להמעיט בערכו. הלקוח לא יכול לשאול המוצר זמין?. באם המוצר נמצא אצלכם במלאי תדאגו שהגולש ידע זאת. טיפ נוסף הוא אתם יכולים ליצור אצל הלקוח הרגשה של דחיפות לקנות את המוצר אם תראו את כמות המלאי שלכם ככל שהיא יותר נמוכה כך גדלה הדחיפות.

6-כפתור "הוסף לעגלה"- בתור אנשים שעוסקים בבניית אתר מכירות עומדת בפניכם האפשרות לבחור כיצד הלקוח יבצע רכישה לכל שם של כפתור יהיו תוצאות אחרות כדאי לבדוק ולראות מה יביא יותר המרות.

 

חברת מאיה ויז'ן משיקה קמפיין של אתרי מכירות ב48 שעות ברמה הגבוהה ביותר ועם תמיכה של צוות מתכנתים לפרטים אנא לחצו על אחד הקישורים

בניית אתרים מאיה ויז'ן, בניית אתרים לעסקים, אתרי תדמית, אתרי מסחר, אתרי מכירות, מערכות ניהול תוכן חכמות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב