דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מועדון לקוחות 

מאת    [ 22/04/2012 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 3330 פעמים ]

שמעתם את המושג מועדון לקוחות אך אתם מתלבטים האם הוא זה שיגדיל את הפעילות והשגשוג של העסק שלכם, איך תדעו מהו מועדון לקוחות וכיצד תוכלו ליישם אותו על העסק שלכם.

 

ישנם סוגים רבים ואופציות פיתוח למועדון לקוחות, החל ממועדון לקוחות לעסקים קטנים ובינוניים ועד מועדון לקוחות לחברות גדולות עם אלפי לקוחות.

 

מועדון לקוחות הינו מאגר לקוחות, לדוגמא רשת שיווק או מועדון כושר המעוניין ליצור מאגר לקוחות כך שלכל לקוח יהיה כרטיס מועדון שיאפשר זיהוי מהיר של הלקוח בעת ההגעה שלו לעסק.

בד"כ מטרתו של מועדון לקוחות מעבר לזיהוי ומאגר לקוחות היא להעניק ללקוחות הקבועים הטבות שונות בעת ביקור חוזר ברשת.

 

בבתי עסק רבים בארץ ובעולם מועדון לקוחות הוא בעצם פרסום ישיר או שיווק ישיר ללקוח, כך שניתן ליצור מסד נתונים עם צרכים והעדפות הלקוח, ובכך לנתב אליו הצעות שיווקיות ופרסום מתאים.

הדרך הטובה והמפותחת ביותר ליצירת מועדון לקוחות היא שיווק באינטרנט, שיווק באמצעות דואר אלקטרוני לרוב – פתרון החוסך עלויות דיוור ויכול לשנות בצורה משמעותית את הרגלי הצריכה של הלקוח ולשנות עבורכם את צרכי ההפצה והשיווק.

 

מועדון לקוחות הינו שיתוף פעולה בין העסק לבין הלקוח, כאשר התהליך הראשוני הינו הפיכת הלקוח לחבר, לאחר מכן יש לאסוף מידע ולבצע עיבוד נתונים על החבר, שיוך לקבוצה מסוימת, יצירת תקשורת אפקטיבית ומענק הטבות, מתן שירות ייחודי ללקוח וכמובן מעקב אחר פעילות הלקוח ושינויים והתאמת השיווק.

 

בטרם הקמת מועדון לקוחות חשוב להבין האם בכלל יש צורך ומה צרכי הלקוח בהתאם לארגון, מועדון לקוחות לעסקים קטנים ובינוניים אינו מצריך פעילות ושיווק כמו בעסקים גדולים.

ותחזוקתו השוטפת של מועדון לקוחות היא עיבוד המידע מהלקוח כך שהמועדון יהיה יעיל ורלוונטי ללקוח בכל עת, בעזרת עיבוד המידע ועדכונו ניתן לבנות פרופיל לקוח, למקד פלחים שונים וליצור רשימות דיוור אלקטרוני ממוקד, מניעת ספאם מלקוחות שהמידע אינו רלוונטי להם.

 

למה לקוחות ירצו להצטרף למועדון שלכם? כיוון שעל פי מחקרים רבים אחוזים גבוהים מהלקוחות מרגישים שאכפת לחברה מהלקוחות כאשר יש מועדון ואכן יש שימוש רב בהטבות והנחות, והלקוחות מבצעים שימוש רב יותר ורכישות כאשר יש מועדון המעניק הנחות וממליצים לחברים להצטרף.

 

למועדון לקוחות יתרונות רבים, בין היתר:


    • מעקב אחר דפוס הצריכה של הלקוחות שלכם.
    • גישה ישירה ללקוחות לחשיפה למוצרים חדשים ומבצעים.
    • מועדון לקוחות מגדיל את מעגל הלקוחות ויוצר נאמנות.

 

ישנן סיבות ויתרונות רבים אחרים להקמת מועדון לקוחות לעסקים קטנים וגדולים, בדקו את הצורך שלכם ומהרו להקדים, כרטיס מגנטי, דיוור אלקטרוני ועוד.

 

 

רוצים לפרסם את העסק שלכם באינטרנט?! לקדם את העסק שלכם באינטרנט?! כל שתצטרכו, בבלוג שלנו...תהנו!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב