דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דאסו סיסטמס וה-National Composites Centre בבריטניה ישתפו פעולה בהובלת חדשנות של חומרים מרוכבים 

מאת    [ 18/04/2012 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 2930 פעמים ]

המרכז החדש לתעשייה מרוכבת מתקדמת, שנחנך לאחרונה בהשקעה של 25 מיליון ליש"ט, בחר בפלטפורמת Experience 3D של דאסו סיסטמס לפיתוח שיטות וטכנולוגיות חדשות של מוצרים מרוכבים באיכות גבוהה

 דאסו סיסטמס (Dassault Systemes), המובילה העולמית בעיצוב בתלת ממד (3D), הדמיות תלת ממדיות וניהול מחזור חיי מוצר (PLM), הודיעה על חתימת הסכם שותפות עם ה-(National Composites Centre (NCC מבריטניה, במסגרתו תוקם סביבה שיתופית בה יעבדו ה- NCC ושותפיו על פיתוח חומרים מרוכבים (composite materials) מתקדמים עתידיים, שתתבסס על פלטפורמת 3D Experience Version 6  של דאסו סיסטמס.

 כעמית מתמחה רשמית ראשונה של המרכז, דאסו סיסטמס מצטרפת לחברות אחרות וגופי אקדמיה לפיתוח שיטות וטכנולוגיות חדשות, במטרה להפוך למרכז הבריטי המוביל לתכנון וייצור מהיר של מוצרים מרוכבים באיכות גבוהה.

ה-NCC, שנחנך בנובמבר 2011 וממוקם בפארק המדע בריסטול ובאת' בבריטניה, מספק לחברים בו סביבת מידול וסימולציה שיתופית המבוססת על פתרונות V6 של דאסו סיסטמס, לפיתוח מוצרים מרוכבים חדשניים במרחב נטרלי, עם חוויות משתמש ייחודיות מתכנון-לייצור.

חברות העובדות יחד עם האקדמיה יוכלו לחקור, לבחון ולתקף תכנונים, כמו גם אופציות הנדסה וייצור. תהליכים, שיטות ופתרונות ישולבו בהרמוניה, ויקיפו תכנון, סימולציה וייצור בתוך סביבה יחידה, תוך אספקת חוויית משתמש איכותית.

פיטר צ'יברס, מנכ"ל ה- NCC, אמר: "עם Version 6, דאסו סיסטמס מספקת ל-NCC  מערכת 3D Experience מושלמת ופתוחה לתכנון, סימולציה, וייצור וירטואלי. דאסו סיסטמס תעזור לנו מאוד במשימתנו לפיתוח מצוינות ידע עבור ייצור חומרים מרוכבים, והיא מצדה תיהנה מהידע התעשייתי של NCC ומקשרינו ההדוקים עם מרכזי טכנולוגיה וחדשנות מובילים אחרים ברחבי העולם."

עם השקעה של 25 מיליון ליש"ט, ה-NCC  מקשר בין אוניברסיטאות לתעשייה על ידי תיאום רשת מחוזקת של מרכזים אזוריים למצוינות ייצור מרוכב.  ועדת ההיגוי של ה- NCC כוללת נציגים מתעשיות שונות, כולל רולס רויס, איירבוס, אוניברסיטת בריסטול ועוד.

גלעד פרידמן, מנכ"ל דאסו סיסטמס ישראל, "ה-NCC  הנו קריטי לפיתוח התעשייה המרוכבת הגלובלית, והנו שותף אידיאלי עבור דאסו סיסטמס. בניית שותפויות חזקות עם מוסדות אקדמיים, מובילים בתחום מרכזי מחקר ואשכולות תעשייה ברחבי העולם, הנה מיקוד מרכזי עבור דאסו סיסטמס במטרה להישאר בקדמת החדשנות הטכנולוגית." 

 

 

דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממד 3D Experience)) Dassault Systemes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות החברה משנים את הדרך בה מעצבים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמיתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-150,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-80 מדינות.

CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SolidWorks, 3DVIA, EXALEAD, 3DSwYm ו- Netvibes הם סימנים מסחריים רשומים של דאסו סיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות. למידע נוסף על דאסו סיסטמס ישראל בקרו באתר: www.3ds.comIsrael .

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב