בלאט לפידות יישמה פתרון Salesforce.com CRM בחברת harmon.ie
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

בלאט לפידות יישמה פתרון Salesforce.com CRM בחברת harmon.ie 

מאת    [ 16/04/2012 ]
מילים במאמר: 441   [ נצפה 1664 פעמים ]

 
 

חברת 'בלאט לפידות יישומים ארגוניים', נציגת Salesforce.com בישראל, סיימה פרויקט להטמעת מערכת ה- CRM של חברת Salesforce.com בחברת harmon.ie, המספקת פתרונות תוכנה לקידום עסקים חברתיים. מערכת Salesforce.com תשמש כליבת הארגון בכל הקשור למכירות, שיווק ושירות. חלקו הראשון של הפרויקט ארך כ- 3 חודשים, הפרוייקט כולו נאמד בכחצי מיליון שקלים.

 

harmon.ie היא ספקית של פתרונות תוכנה המשלבים פעילות עסקית חברתית על ידי שיתוף מסמכים, רשתות חברתיות ארגוניות, תקשורת מאוחדת וכלים חברתיים אחרים בתוך חשבון הדוא"ל והתוכנות האחרות בהן המשתמשים מבלים את יום העבודה שלהם, תוך חיסכון בזמן. אלפי עסקים כבר משתמשים ב-harmon.ie להגדלת כמות המשתמשים ביישומים כגון Microsoft SharePoint ו-Google Docs ™ לצרכים חברתיים ושיתופי פעולה.

 

בלאט לפידות יישמה בחברת harmon.ie את מערכת ה- CRM של חברת Salesforce.com, שתספק מענה מקיף למערך המכירות של החברה בארה"ב ובאירופה, בשילוב עם מערכת Marketo המאפשרת ניהול ואוטומציה מלאה של טיפוח ה"לידים" מרגע יצירתם במחלקת השיווק, וסינון שלהם בדרכים שונות לפני הגעתם לאנשי המכירות. המשתמשים במערכת יהיו אנשי המכירות, סמנכ"לי מכירות וכספים, והמנכ"ל.

 

לדברי משה זיברסקי, סמנכ"ל הכספים של חברת harmon.ie: "בזכות יישום מערכת ה- CRM של חברת Salesforce.com על ידי בלאט לפידות, אנו מצפים  להשיג התייעלות משמעותית בתהליך המכירות ותמיכה מערכתית, משלבי המכירה הראשוניים ועד סגירת העסקה  תוך ניהול הלידים וההזדמנויות  שהחברה מקבלת מדי יום. מאחר ואנו ארגון שמבוזר במספר יבשות, חיפשנו פתרון במודל מחשוב הענן והמערכת של Salesforce.com בהחלט סיפקה לנו את הפתרון המתאים לנו ביותר".

 

לדברי עומרי צ'וסנק, מנהל מכירות, מחברת בלאט לפידות יישומים ארגוניים, " harmon.ie יעבדו עם מערכת חדשנית שתומכת באופן דינמי בצרכים העסקיים שלהם. היתרון בשימוש במערכת ענן הוא שהארגון יכול להתפנות לעסוק בביזנס עצמו ולא בתשתיות.  שלב הפרוייקט הבא יכלול הטמעה של מודול השירות והתמיכה של Salesforce. עד לסוף הפרויקט כולו, הנהלת harmon.ie תוכל לראות בכל רגע נתון תמונת 360 מעלות על כל לקוח. המערכת תתמוך בצורה מלאה בכל תהליכי הארגון משלב המכירה, דרך תהליך ההטמעה ועד לשירות הלקוחות".

 

אודות בלאט לפידות יישומים ארגוניים

'בלאט לפידות יישומים ארגוניים' מקבוצת בלאט לפידות היא נציגתה הרשמית של Salesforce.com בישראל ושותפה בכירה של החברה בעולם. בלאט לפידות מתמחה ועוסקת במתן שירותי ייעוץ,יישום מערכת ניהול קשרי הלקוחות CRM Salesforce.com ופיתוח על פלטפורמת Force.com - . בלאט לפידות ביצעה למעלה מ- 500 פרוייקטים בתחום Salesforce.com בישראל ובעולם ומונה כ- 50 עובדים. בין לקוחותיה: הסוכנות היהודית, NICE, אלוט תקשורת, אודיו קודס, אונ' בן גוריון, בטר פלייס, רד ויז'ן, אונ' ת"א, לומניס, סרגון ועוד. קבוצת בלאט לפידות כוללת גם את בלאט לפידות שירותי ייעוץ וניהול שינויים, אשר הוקמה לפני כ- 20 שנה ופועלת בתחום הייעוץ הארגוני.

Salesforce.com, חברה ציבורית הקיימת כ- 11 שנה, היא אחת מחלוצות מיחשוב עננים ומודל התוכנה כשירות. לsalesforce.com- מעל ל 100,000 לקוחות ברחבי העולם, מתוכם 700 בישראל. החברה מדווחת על הכנסות של מעל מיליארד וחצי דולר בשנה.

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב