דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפרמטרים החשובים בעיצוב כרטיסי ביקור 

מאת    [ 28/03/2012 ]

מילים במאמר: 435   [ נצפה 1976 פעמים ]

ליהנות מ"שלט פרסומת נייד" שעושה את העבודה

בעלי עסקים, אנשי מכירות וכל אדם שמעוניין לשווק את עצמו, יודע ודאי עד כמה כרטיס ביקור הוא דבר שעושה שירות עצום לכל מטרה עסקית או "קידומית" שהיא. רבים הם אלו שמסתובבים עם כרטיסי ביקור בכיסם או בתיקם כשהם מנסים לעשות בהם שימוש ליצירת קשר עתידי עם גורמים שונים. אך בל נשכח שמאחר וללא מעט עסקים וגופים שונים מגיעים כרטיסי ביקור רבים הרי שרק כרטיסים שמעוצבים ומנוסחים בצורה מקצועית זוכים להישאר קרוב לבעל העניין שגם יעשה בהם שימוש בעתיד.

כרטיסי ביקור הם חלק ממיתוג העסק או כל גוף אחר. כפי שאנו רואים כיום כיצד מהלכים של מיתוג משאיות וכלי רכב אחרים או מיתוג של מוצרים ושירותים שונים הוא כזה שמבוצע כמעט בכל מקום בעולם המסחרי, הרי שגם הישענות על מהלכי המיתוג שכוללים כרטיסי ביקור יצירתיים ואיכותיים היא דבר חשוב מאוד. הפקת כרטיסי ביקור איכותיים, מעוצבים, מדויקים ובהתאם לאופי מי שנותן אותם, גם יוקרתיים, היא צעד חשוב.

כרטיס ביקור הוא מין שלט פרסומת אישי ונייד שבו יש לשלב בצורה נכונה את כל האלמנטים שיביאו בסופו של דבר לרצון של המחזיק בו ליצור קשר עם מי שנתן לו אותו. לכן יש משמעות רבה להתייחסות לגודל הכרטיס בכדי להציג את כל הנתונים החשובים (הן הנדרשים והאלמנטאריים והן אלו שיכולים ליצור עניין רב יותר ולגרום למקבל הכרטיס להחזיק בו לזמן רב) בצורה רצינית ומכובדת.

הנתונים מוצגים בצורה הנכונה

בראש ובראשונה יש לשלב את נתוני העסק או של כל גוף/אדם אחרים שמעוניינים להופיע על כרטיס הביקור שלהם. לאף אחד לא יהיה מה לעשות עם כרטיס ביקור שבו פרטי העסק לא נראים לעין בצורה ברורה או שהכרטיס עמוס בפרטים והופך לכזה ש"מרוב עצים לא רואים את היער". שם העסק שיופיע במרכז ופרטי יצירת הקשר בחלקים הצדדיים בתחתית הכרטיס הם כאלו שמונעים בלבול מיותר בזמן שמישהו מעוניין לעשות שימוש בכרטיס שקיבל.

עיצוב חדשני של כרטיסי ביקור אפשרי כיום בזכות היכולת להציג על שני צדי הכרטיס. הדבר מתאים למי שמעוניין להציג את עצמו גם בשפה זרה או למי שמעוניין ליצור גימיק מיוחד שיתרום להשארת הכרטיס אצל מי שמקבל אותו (כמו למשל לוח שנה קטן וברור). שימוש בצבעי העסק או בדמויות ברורות שמעבירות מסר לגבי אופי העסק הם מהלכים חשובים שיש לבצע אותם בצורה מקצועית.

מאיכות חסרת פשרות ועד לרמות יוקרה מדהימות

כרטיס ביקור מעוצב שבו כל מילה מנוסחת ומוצגת בצורה ברורה הוא אלמנט שיווקי מצוין. אך מה קרוה אם זכינו לעיצוב ולניסוח מדהימים אך חומרי הייצור שמהם עשוי כרטיס הביקור שלנו אינם איכותיים, בלשון המעטה. צבע שדוהה במהירות או כזה שאינו מציג קווים מדויקים, נייר דק מדי או כזה שסופח אליו לכלוך בקלות, ועבודה לא מקצועית על כרטיסי ביקור תביא לכך שכל מי שמקבל אותם לא יעניק להם ולמי שנתן אותם את הכבוד הרצוי.

ComputerGeek




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב