דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


Veeam מרחיבה תמיכה ל- Windows Server Hyper-V 

מאת    [ 26/03/2012 ]

מילים במאמר: 396   [ נצפה 2226 פעמים ]

 Veeam ONE v6 תספק ניטור ודיווח ל- Hyper-V 

Veeam Software  – ספקית של פתרונות חדשניים להגנת נתונים, התאוששות מאסונות וניהול עבור סביבות מרכזי מחשבים וירטואליים, מוסיפה תמיכה עבור Windows Server Hyper-V ו- Microsoft Hyper-V Server.

 Veeam ONE v6 מביאה אל  Hyper-V טכנולוגיה מוכחת בכמעט 10,000 אתרי לקוחות, בפתרון יחיד הכולל ניטור בזמן אמת, תיעוד ודיווח ניהול.

 ורד ליברמן, מנהלת פעילות Veeam בישראל, אומרת כי כפתרון משולב הבנוי על העוצמה של ה- Veeam Monitor, Veeam Reporter  ו- Veeam Business View , מתאימה Veeam ONE  היטב למקצועני IT  בעסקים קטנים ובינוניים (SMBs) שלעתים קרובות עובדים תחת מגבלות תקציב וכוח אדם.

במיוחד מביאה Veeam ONE ל- Hyper-V יכולות העונות לאתגרי וירטואליזציה קריטיים, כמו ניטור בזמן אמת, הקצאה יעילה של משאבים, תיעוד של התשתית הווירטואלית, ודיווח ניהולי על ביצועים, ניצולת ועומסי עבודה.

Veeam ONE הנה בלתי תלויה במסגרת וקלה להטמעה וניהול. שלא כמו מוצרים אחרים המנטרים רק מספר מדדי ביצועים בסביבות Hyper-V, מנטרת Veeam ONE  יותר מ- 60 מדדים. 

היא גם מספקת התראות נקודתיות המצביעות על המכונה הווירטואלית בה מתרחשת ההתראה, וכוללת ניטור משולב של   CSVs) Cluster Shared Volumes).

בנוסף להשקת תמיכת Hyper-V תכלול  Veeam ONE v6 יכולות חדשות המשפרות קלות שימוש ומציעות יכולות ניהול וירטואליזציה חזקות יותר.

 Veeam ONE זמינה כמוצר עצמאי וגם כחלק של  Veeam Essentials  ו-  Veeam Management Suite – היצע האורז את Veeam ONE עם Veeam Backup&Replication כדי לספק פתרון מקיף לניהול וירטואליזציה והגנת נתונים.

 מארק באוקר, אנליסט בכיר ב- Enterprise Strategy Group, אמר: "יותר ויותר אנו רואים פעילויות IT  המאמצות hypervisors (מנהלי מכונות וירטואליות) על פי צרכיהם עבור סביבה ספציפית. טוב שלמנהלים יהיה כלי יחיד היכול לנהל יותר מסביבה אחת. Veeam ONE מספק את ערכו ברחבי סביבות IT  הטרוגנית ע"י מינוף כישורים קיימים, ומאפשר ל- IT   לשנות במהירות או להרחיב פלטפורמות hypervisor מתוך דרגה גבוהה של ביטחון".

 אדווין יואן, מנהל במיקרוסופט, אמר: "מספר גדל במהירות של ארגונים מסתמכים על Windows Server Hyper, לרבים יש גם hypervisors אחרים וצריכים לנהל סביבות הטרוגניות אלה. Veeam זיהתה את הצורך בפתרון ניהול יחיד עבור שוק ה- SMB, ועתה Veeam ONE תספק תמיכה עבור Windows Server Hyper-V".

Veeam היא חברה בינלאומית עם מטה צפון אמריקה בקולומבוס אוהיו, מטה אירופאי ברידינג – בריטניה, מטה לדרום מזרח אסיה בסידני אוסטרליה, ומרכז פיתוח בסנט פטרסבורג.

המוצרים הבולטים של Veeam הם Backup and Replication, ו- Nworks - כלי ניהול. ל- Veeam יש יותר מ- 30,000 לקוחות בעולם, ומספרם גדל בקצב של 1500 לקוחות חדשים מדי חודש.

בשנת 2011 גדלו הכנסותיה של Veeam ב- 124 אחוז לעומת 2010, עם גידול של 116 אחוז בהכנסות חדשות מרישיונות. 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב