דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאמן כושר פרטי בתחום הפילאטיס 

מאת    [ 26/03/2012 ]

מילים במאמר: 544   [ נצפה 3809 פעמים ]

תרגילי כושר היא דבר נחוץ במידה רבה אשר יש לשים תשומת לב להכניס בחיינו בזווית רצופה שכן זה שומר על הכושר האישי ועל המערכת חיסונית גבוהה ובהחלט בדומה כי כושר אישי במקביל אל ירידה במשקל זה דבר שנחוץ רבות לשמור עליו בפן אדוק ועקבי שכן כושר אישי הוא שקף על מערכת חיסונית גבוהה לטווח הארוך. הכוונה, כי כאשר אנחנו נבצע מיני תרגילי כושר אחרים בדומה ל לדוגמא פילאטיס, ריצה, הליכה, שחייה, הרמת משקולות, או שנעשה כל מיני תרגילים ביתיים כלומר כושר ביתי, אנחנו משמרים על כושר המבנה קיומי אשר שייכת לנו לעלייה זמן ובצד נבונה יותר ש בנוסף משפרת את איכות החיים בבעלותנו ומביאה לנו לחוש טוב יותר עם עצמנו.

מחקרים מציגים כי תחזוק על כושר למשל בנוסף שימור על ירידה במשקל על ידי תרגילים או כושר ביתי או ספורט כמו פילאטיס, גם המערכת חיסונית גבוהה המנטאלית שלנו משתפרת וזה עוזר ומסייע למצב הרוח ורף האנרגיות בגופנו ובנפשנו.

אז איזה כושר בבית כבר ניתן לעשות? אנשים המונים יתהו כי כושר בבית הוא דבר שכמעט לא אפשרי לקיים אף ההיפך הוא. אפשרי לבצע תרגילים המונים ואפילו לשלב את זה יחד עם כושר לילדים האם ויש לנו ילדים. אופציונאלי להיוועץ עם מאמן כושר פרטי ולבחון אילו תרגילים אפשר לתפעל בבית ואיך נתון לבחירה לשלב זאת בנוסף עם כושר לילדים ואותו מאמן כושר פרטי יוכלו להדריך אותנו לדוגמא עלייה וירידה של מדרגות, כיווץ שרירים ומתיחת שרירים בזמן שאנחנו עומדים ומבשלים או סתם ממתינים בעת שיחת טלפון לאיזה עסק.

למידע נוסף הכנסו לאתר  – באתר מידע רב המלווה בטיפים לכושר אישי
מה המטרה למעשה של מאמן כושר פרטי? מאמן כושר פרטי הוא מאמן כושר פרטי אשר הוסמך לכך ואחרי שהוא קיבל את כל ההדרכה וההכשרה שהוא צריך על מנת להיות מאמן כושר פרטי ואנחנו מיודעים כי הוא עבר את ההדרכה שהוא צריך לעבור, אנחנו יש באפשרותנו לשכור את שירותיו בתור מאמן כושר פרטי בין או זה בחוץ בכיוון חיצונית או במכון הכושר, ובין או זה מאמן כושר פרטי שהוא מאמן כושר פרטי בבית. מאמן כושר פרטי שהוא בנוסף מאמן כושר פרטי בבית הוא איש אשר קבע להרחיב את חוג הלקוחות שלו והוא מודע למידע כי במתחם המגורים שבו הוא נמצא ועובד בתור מדריך ספורט או מאמן כושר פרטי הוא יש באפשרותו להרוויח תוספת ולעזור לעוד בני אדם כש יעניק את עצמו בצד פרטנית בנוסף בבית.

מדריך ספורט או כל מין של מאמן כושר פרטי הם בני אדם אשר תפקידם בצורה עיקרית לדרבן ולכוון. כלומר ראשית מאמן כושר פרטי מעניקים ללקוחות שלהם את ההדרכה שהם אמורים מבחינה טכנית למשל איך לשים את היד או הרגל בתנוחה מדויקת בתרגיל מדויק אך כש העת מתקדם והעשייה הביחד כבר שוטפת, התפקיד של אותו מאמן כושר פרטי להיות פשוט על הפיקוח ולעזור לנו לא להתייאש ולדחוף אותנו להמשיך קדימה, שכן אנחנו המאומנים והם מאמן כושר פרטי כלומר – לעזור לנו לשמר על הכושר.

אז אילו תרגילים מקיימים ביחד עם מאמן או מאמנת כושר? מתבקש בעיקר לבצע עם מאמן או מאמנת כושר תרגילים של עיצוב וחיטוב, ש מסייעים לנו להפוך מאסת שומן אל מאסת שרירים וכך אנחנו מקיימים עיצוב וחיטוב של גופנו. הדבר לא אומר דווקא להוריד המון במשקל אלא פשוט להתעצב. באמצעות מאמן או מאמנת כושר אישית אנחנו יכולים להגיע לתוצאות גבוהות ורבות לכן כדאי לברר על מאמן או מאמנת כושר אישית באזור מגורינו ולקבוע פגישה עוד היום כדי להתחיל לשמור על המבנה קיומי ועל הבריאות שלנו.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב