דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סימנטק רוכשת את Nokuna כדי לסייע לעסקים לאמץ את תנועת Bring Your Own Device 

מאת    [ 22/03/2012 ]

מילים במאמר: 534   [ נצפה 2381 פעמים ]

סימנטק הודיעה כי חתמה על הסכם סופי לרכישת Nokuna, ספק פרטי של ניהול אפליקציות ניידות (Mobile Application Management – MAM). רכישה זו מרחיבה את פורטפוליו הניידות הארגונית של סימנטק, הכוללת פתרונות הגנה ליישומים ניידים חוצת-פלטפורמות אשר תסייע לארגוני IT להגן ולבודד מידע ויישומים ארגוניים במכשירים ניידים שהם גם בבעלות הארגון וגם בבעלות פרטית. העסקה צפויה להיסגר בחודש אפריל והיא כפופה לתנאי הסגירה המקובלים. התנאים הכספיים של הרכישה לא נמסרו.

 

רכישת Nukona משלימה את הרכישה שביצעה סימנטק בתחילת החודש, של חברת Odyssey Software, ספקית מובילה של כלי ניהול למכשירים ניידים

(Mobile Device Management-MDM). Odyssey מספקת את בסיס ה-MDM לרישום וניהול כל הגדרות המכשירים הניידים במגוון רחב של פלטפורמות, בעוד Nokuna מספקת גישה חדשנית אשר תסייע לארגונים להפיץ, לאבטח ולשלוט ביישומים ובמידע בצורה חלקה, ללא שהארגונים יידרשו לנהל את המכשירים.

בכך שהיא מספקת גם פתרונות MDM וגם פתרונות MAM על פני מגוון פלטפורמות, סימנטק תאפשר למנמ"רים להגיד "כן" למתקפת הדור הדיגיטלי – אנשים שנולדו אל תוך עולם של קישוריות - הדורשים שימוש במכשירים ניידים ובאפליקציות לפי בחירתם.

סימנטק תאפשר ללקוחותיה לאבטח אפליקציות ומידע קריטי לארגון על גבי מכשירים ניידים, תוך ניהולם והגנה עליהם באמצעות מדיניות, הכוללת בין היתר אימות משתמשים, הצפנה של קבצים רגישים, מניעת דליפת מידע, ומחיקה סלקטיבית של מידע ארגוני.

שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל, אומר כי רכישות אלה מבססות את המובילות של סימנטק בתחום הניידות הארגונית, על ידי שיפור היכולות להגנה על מכשירים ניידים, יישומים ומידע.

 

"בעוד האימוץ של מכשירים ויישומים ניידים ממשיך לגדול בקצב חסר תקדים, אחד האתגרים הגדולים ביותר עבור לקוחות הוא להגן ולנהל אפליקציות, מידע וסביבות במכשירים אלו," אומר אנג'ל. "רכישת  Nokuna מסייעת לנו להמשיך ולספק פתרונות התומכים במגמות הצרכנות של IT"

ו-"Bring Your Own Device", על ידי סיוע לארגונים בהגנה ובידוד של מידע ארגוני ויישומים במכשירים ניידים, גם כאלו בבעלות החברה וגם כאלו בבעלות פרטית של עובדים".

 

 

 

בעזרת יכולותיה של Nokuna להגן ולשלוט באופן בסיסי ביישומי iOS, אנדרואיד ו-HTML5, סימנטק מתמודדת עם בעיות הליבה של הפרדת מידע ארגוני ופרטי בלי להגביל את החוויה של משתמש הקצה או את אימוץ האפליקציות שלו. על ידי הפצה וניהול  מאובטחים של תוכן ואפליקציות ניידות, לקוחות סימנטק יוכלו להתמודד עם דאגות אבטחת המידע הארגוני בכל הנוגע לדליפת מידע, הצפנה ואימות על בסיס כל אפליקציה בנפרד, גם עבור מכשירים בבעלות ארגונית וגם עבור מכשירים פרטיים.

 

בשונה מפתרונות ה-Sandbox הקנייניים המסורתיים, גישת סימנטק תרחיב את הגנת היישומים המשלבת גם יישומי מקור על המכשיר וגם יישומים מבוססי-רשת בעזרת שכבה ניהולית המאפשרת למנהלי IT ליישם מדיניות אבטחה ללא הצורך ליישם שינויים באפליקציות, כך שלא תיגע באפליקציות ובפעילות פרטית. בנוסף, גמישות חנויות היישומים הארגוניות, גם מבוססות ענן וגם כאלו שנמצאות פיזית בחברה, מסייעת לספק דרך חלקה וניתנת להרחבה לפריסת יישומים ניידים. ספריית התוכן המאובטחת של Nokuna  מאפשרת גם הגנה וסנכרון של מסמכים לא חשש מאובדן מידע.

 

על פי סקר הניידות שערכה סימנטק לאחרונה, העלות השנתית הממוצעת לארגון בשל אירועים הקשורים למכשירים ניידים בארגונים, כולל אובדן מידע, נזק למותג, פגיעה ביצרנות ואובדן אמון הלקוחות, היה 429 אלף דולר. ועדיין, למרות הסיכונים, האמון ביישומים ניידים בארגונים רק עולה, עם 71% שנמצאים בשלב בו הם לפחות פורסים אפליקציות ניידות מותאמות, וכשליש כרגע מיישמים או שכבר סיימו ליישם אפליקציות ניידות מותאמות. בנוסף, 59% מהארגונים הופכים יישומים הקשורים לתחום העבודה, לזמינים לגישה ממכשירים ניידים, נתון המייצג שינוי דרמטי באופי הניידות, משליחת אימיילים לליבת הפעילויות המאפשרות העסקיות.

 

סימנטק היא מובילה עולמית באספקת פתרונות אבטחה, אחסון וניהול מערכות, שנועדו לסייע לצרכנים ולארגונים לאבטח ולנהל את עולם המידע של ימנו. המוצרים והשירותים של סימנטק, מגנים כנגד סיכונים רבים הנמצאים בנקודות רבות באופן שלם ויעיל, ומקנים ביטחון בכל מקום בו משתמשים או מאחסנים מידע. מידע נוסף זמין בכתובת:  www.symantec.com.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב