דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ליווי על ידי טכנאי מחשבים לעסק שלך 

מאת    [ 15/03/2012 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 2088 פעמים ]

בין אם אתם נזקקים לשירותיו של טכנאי מחשבים בחיפה או בתל אביב עבור העסק, כדאי לדעת שאמנם מרבית הטכנאים הפועלים בארץ הינם מקצועיים ואמינים, אך יש להיזהר מליפול ברשתם של שרלטנים או של טכנאי חסרי ידע וניסיון. לכן, מומלץ לבחור בטכנאי מחשבים אחראי המספק שירות איכותי וזמין, ושהינו גם בעל ידע רב בתחום עיסוקו. המידע האגור במחשבים של בתי עסק הינו רגיש ביותר ובעל חשיבות עליונה להצלחת חברה, לכן יש לבחור בטכנאי מחשבים מנוסה ואמין אשר לא יעלים או יפגע במידע. על הטכנאי לבצע את עבודתו במהירות וביעילות, להיות בעל שליטה מקיפה בפתרון בעיות ותקלות בשרתים ובציוד התקשורת של העסק, ולספק פתרונות גיבוי למחשבים. כמו כן, עליו להיות בעל ידע רב בתחום אבטחת המידע, הכולל בין היתר עדכון מערכות, הקשחת ציוד, והתקנת תוכנות אנטי וירוס לאנדרואיד ולמחשבים של עובדי החברה.

???בחירת טכנאי מחשבים המתאים לעסק שלכם

תהליך הבחירה בטכנאי המחשבים אשר ילווה את העסק שלכם, כרוכה בין היתר במספר המחשבים, באמצעי התקשורת ובסוג התוכנות הקיימות בעסק. מספר המחשבים קובע את כמות שירותי הטכנאות אשר להם תזדקקו, כאשר עסק של עד חמישה מחשבים ללא שרת יכול בדרך כלל  להסתפק בהזמנת טכנאי במידת הצורך, ובביקורת חודשית מטעמו. עם זאת, במידה ולעסק יש שרת וכן מספר גדול של מחשבים, מומלץ להיעזר בשירות צמוד של טכנאי מחשבים על בסיס יומי או שבועי. גורם משמעותי נוסף בבחירת טכנאי מחשבים הוא היכרות הטכנאי והתמצאותו בתוכנות המותקנות בעסק. אומנם ברוב המשרדים מותקנות תוכנות וורד ואקסל שמרבית הטכנאים מכירים, אך במידה ויש באמתחתכם תוכנות מיוחדות כדוגמת תוכנות פוטושופ לגרפיקאים, אוטקארד לאדריכלים וחשבשבת להנהלת חשבונות, חשוב לוודא מראש שהטכנאי מכיר ומיומן בטיפול ובתיקון תוכנות אלו.

תחזוקת רשתות תקשורת ואבטחתן

ככל שהעסק מכיל מידע רגיש, דיסקרטי ומסווג יותר, כך גדלה חשיבות אבטחת המידע מפני מזיקים כמו רוגלות והנתונים העוברים באמצעות מערכות התקשורת. מכאן שבסוג עסקים זה קיים הכרח להעסיק טכנאי מחשבים מיומן, אמין ומקצועי ביותר בתחום אבטחת מידע, אשר יקבע את מדיניות התקנים וההרשאות של העסק וידאג לגיבוי המערכות והציוד, כך שגם אם תהיה תקלה כללית בכל המערכות עדיין תהיה מערכת גיבוי חלופית שתפעל.

בנוסף לכך, טכנאי מחשבים לעסקים נדרש להיות בעל ידע נרחב בתחזוקה ובתיקון של מערכות התקשורת במשרד, הכוללות בין היתר הגדרת מודמים לרשת, רשתות פנימיות, וכן אבטחת מחשבים הכוללת התקנת תוכנות אנטי וירוס למחשבים, התקנת תוכנות אנטי וירוס לאייפון והורדת אפליקציות אבטחה לאייפון ולאנדרואידים. כל זאת על מנת לאבטח את המידע והנתונים בתוך העסק עצמו ובין סניפיו השונים, מול הבנק והספקים, ובין המכשירים הסלולאריים של העובדים. יש לציין כי תחום אבטחת המידע לאייפונים, הכולל בין היתר אנטי וירוס לסמארטפון וסיפוק אפליקציות אבטחה, הינו תחום חדש יחסית, ולכן חשוב לוודא שטכנאי המחשבים שלכם מתמצא בנושאים אלו.

ComputerGeek




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב