דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סריקת ספרים - קרא את הספר שלך באייפד, קינדל או סמארטפון 

מאת    [ 05/03/2012 ]

מילים במאמר: 501   [ נצפה 2598 פעמים ]

אם יש לך ספר בפורמט נייר בכריכה רכה או קשה, אתה יכול לקרוא אותו רק אם אתה מחזיק אותו בידיך. עד כאן הכול טוב ויפה, אך מה תעשה אם תרצה להחזיק את כל הספרייה שלך עם מאות הספרים שהיא מכילה בשתי ידיים?

בעזרת הטכנולוגיה החדשה המאפשרת סריקת ספרים והמרת הקבצים הסרוקים לכאלה הניתנים לקריאה בקוראי הספרים הדיגיטליים של קינדל, סוני, בארנס אנד נובל ועוד (כולל קוראי ספרים תוצרת ישראל) ואפילו בסמארטפון ובאייפד, ניתן לטעון ספריות שלמות להתקן קריאה קטן ולקחת אותו איתך לכל מקום.

לא מזמן חברת אמזון דיווחה באופן רשמי כי בפעם הראשונה מכירת הספרים הדיגיטליים עברה את מכירת הספרים הפיזיים של החברה. הסיבה העיקרית לכך היא הנוחות הגדולה של קריאת ספר אלקטרוני בקורא ספרים דיגיטלי. התהליך למציאת הספר הרצוי באמצעות חיפוש קל, קנייתו והורדתו ישירות למכשיר, הפך את הסיפור לקל ונוח. אין צורך להמתין לקבלת הספר בדואר. פשוט משלמים וקוראים.

סריקת ספרים -  איך אתה יכול לנצל את הטכנולוגיה הזו?

אלפים רבים בעולם שקלטו את הפוטנציאל הרב הטמון בכך, הבינו שאם כבר יש לך את הספר שלך בפורמט דיגיטלי כגון קובץ של Microsoft Word או בכל פורמט אחר, אתה יכול להמיר אותו (בעזרת תוכנה חיצונית או באמצעות שירותי המרת קבצים של חברות המתמחות בכך) לפורמט המקובל על אמזון או לפורמט ePub אשר עובד על רוב קוראי הספרים האחרים בשוק.

אם אתה מחזיק ספר פיזי ואין לך אותו בגרסה דיגיטלית, הדרך היחידה היא להזמין שירות של סריקת ספרים (או לסרוק אותו בעצמך). ישנם בישראל מספר ספקים של שירותי סריקה של ספרים שיכולים להציע לך את השירות הזה ולהמיר את ספר הנייר שלך לקובץ דיגיטלי.

לחברות סריקה מסוימות יש ציוד סורקי ספרים מיוחדים וגדולים אשר מבטיחים שהספר שלך לא ייפגע בתהליך הסריקה. סורקים אלה יקרים מאוד ולכן אין הרבה כאלה בשוק. אפשרות שנייה היא סריקת ספרים באמצעות סורקים מקצועיים מהירים. הסריקה מתבצעת לאחר ששדרת הספר נקטמת בגיליוטינה ודפי הספר נסרקים בזה אחר זה בסורק.

אפשרות זו מתאימה למי שיש ברשותו עותק נוסף של הספר שמסר לסריקה, או שאין לו צורך בספר המקורי. שירות זה הוא יותר מהיר וגם עולה פחות, אבל צריך לקחת בחשבון שדפי הספר יפורקו ולא ניתן יהיה לשחזר את מקוריות הספר. מצד שני, סריקת ספרים בדרך זו היא חסכונית, מהירה ומומלצת.

סריקת ספרים – זיהוי הטקסט של הספר הסרוק והמרתו באמצעות תוכנת OCR

לאחר שיסתיים תהליך סריקת הספר, הוא יעבור בתוכנת זיהוי טקסט (OCR). OCR הוא תהליך שבו הדפים הסרוקים (שהם למעשה תמונות) יעברו תהליך זיהוי חכם בתוכנה מיוחדת והתמונות יומרו לטקסט בפורמט קריא ובר עריכה במחשב. בדרך כלל ההמרה היא לפורמט של Microsoft Word.

ברגע שזה נעשה, ניתן ליצור עם תוכנת Microsoft Word או תוכנת אופן אופיס של גוגל, תוכן עניינים דיגיטלי שיאפשר קפיצה לעמוד המתאים בספר בעזרת לחיצה על מספר העמוד הרצוי בתוכן העניינים.

בגמר התהליך, כל שנשאר לעשות הוא לבצע המרה נוספת של הקובץ שערכתם לקובץ בפורמט המתאים לקריאה בספר הדיגיטלי עליו תרצה להטעין את הספר.

אם אתה רוצה לדעת יותר על סריקת ספרים , אתה מוזמן לבקר באתר שלנו, שם ניתן גם ללמוד יותר על תהליכי ההמרה של הקבצים הדיגיטליים (PDF, WORD, DOC) לפורמט קריא בקוראי הספרים הדיגיטליים.

 

דוקיומנטס - ניהול מסמכים,סריקת מסמכים,שירותי סריקה,ארכיון דיגיטלי  http://www.documents.co.il
סקאנבוק - שירותי סריקה,סורקים להשכרה,סריקת ספרים
http://www.scanbook.co.il 
Rent A Scanner -  , השכרת סורקי מסמכים מקצועיים לסריקת ארכיון.
http://rentascanner.co.il 
מסמכים - ניהול מסמכים,סריקה,ארכיון ממוחשב
http://mismachim.co.il
טל: 054-5880060




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב