דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרסי המנמר המצטיין לשנת 2012 יוענקו בכנס השנתי של לשכת מנתחי מערכות מידע ב-5.3.2012 

מאת    [ 28/02/2012 ]

מילים במאמר: 374   [ נצפה 2004 פעמים ]

פרס מנמ"ר מצטיין לשנת 2012  יוענק לסופיה מינץ, מנמ"רית משרד החינוך ולרן הרפז, סמנכ"ל טכנולוגיות 013 נטוויז'ן  

בכנס השנתי של לשכת מנתחי מערכות מידע ב-5.3.12

לשכת מנתחי מערכות מידע החליטה להעניק השנה את פרס מנהל מערכות מידע  מצטיין לשנת 2012, ע"ש לודוויג מיטווך ז"ל לשני מנמ"רים מצטיינים - לסופיה מינץ, מנמ"רית משרד החינוך, ולרן הרפז, סמנכ"ל טכנולוגיות 013 נטוויז'ן.

 הפרס לסופיה מינץ יוענק על הובלת מינהל התקשוב ומערכות מידע בסביבה ארגונית מורכבת ומשתנה ללא הרף, המשרתת את כלל מערכת החינוך (150 אלף מורים, 1.5 מיליון תלמידים והוריהם, 3,500 בתי ספר, 11,000 גני ילדים, וכן רשויות ובעלויות חינוך), כאשר היא פועלת בשלושה צירים מרכזיים : איכות, שירותיות, התחדשות וחדשנות.

סופיה מינץ הובילה בו זמנית ארבעה תחומי פרויקטים המצטיינים בתרומתם לשורה התחתונה של המשרד : "חוות הדעת" - פרויקט טכנולוגי חדשני וייחודי להקמת "ענן חינוכי" לשירות מערכת החינוך בישראל; מימוש הרפורמות בחינוך וההסכמים עם ארגוני המורים;  שיפור מתמיד של טיב וזמינות השירות שנותן המשרד ללקוחותיו; ייעול תהליכי עבודה במשרד באמצעות טכנולוגיות חדשות.

כן היא מקבלת את הפרס על תרומתה בתפקידים נוספים, דוגמת תפקיד הממונה על יישום חופש המידע במשרד, וכשותפה לפעילויות רוחביות ברמת הממשלה כחברה ועדת התקשוב המרכזית במשרד האוצר ובהובלת וועדות משנה מקצועיות.

 הפרס לרן הרפז ניתן, על היותו מצטיין ביכולת להוביל שינויים בסביבה עסקית משתנה בחדשנות עסקית ויזמות טכנולוגית,  תוך הרחבה מתמדת של תחומי העשייה והפיכת טכנולוגיות-המידע למרכיב אסטרטגי בהצלחת החברהמעניקי הפרס אומרים כי המנהיגות שהרפז מפגין, מעודדת את העובדים עמו להצטיין ולתרום להצלחת החברה לעמוד ביעדיה העסקיים המשתנים.הוא מקבל את הפרס גם על לקיחת חלק מוביל בהטמעת תורת "הניהול הממוקד" ליצירת ערך ארגוני בכלל החברה, תוך הפעלתה באופן שיטתי ומובנה בכל תהליכי העבודה של חטיבת טכנולוגיות המידע.

התהליך הוביל לשיפור מדיד של 21% תפוקות,  תוך שיפור באיכות התוצרים ובלו"ז. זאת ללא תוספת תקציבית ותוך שמירה על כח האדם הקיים.

רן הרפז ממשיך להוביל פרויקטים טכנולוגיים אסטרטגיים לחברה,  בהם עיצוב ארכיטקטורה כוללת לפי המלצות בינלאומיות של קונסורציום הטלקום, ובניית תוכנית רב-שנתית ליישום.

 

הפרסים  יוענקו  במסגרת  הכנס  השנתי ה-18  של  לשכת  מנתחי  מערכות  מידע  שיתקיים ביום שני 5 במרץ 2012 בכפר המכביה, רמת גן. 

הכנס השנתי של לשכת מנתחי מערכות מידע למקצועני IT, יתקיים השנה תחת הכותרת "נתפסים ברשת". אורחת הכבוד במליאת פתיחה תהיה אסתר לבנון, מנכ"ל הבורסה לניירות ערך, עם הרצאה שכותרתה "בורסות ומחשוב – לא מה שחשבת".

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב