דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סימנטק: ישראל במקום הראשון בהסמכת שותפים באזור הים התיכון 

מאת    [ 21/02/2012 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 2011 פעמים ]

פחות משנתיים מאז שהושקה רשמית, תכנית השותפים החדשה של סימנטק בישראל רושמת מספרים מרשימים, גם בהסמכת התמחויות בפתרונות (Solution Specializations) וגם בהסמכת התמחויות ברמת מאסטר (Master Specializations). תכנית השותפים החדשה של סימנטק הוצגה באפריל 2010, והכילה שינויים ועדכונים אסטרטגים להתמחויות הפתרונות, כמו גם הוספת תחום התמחות חדש עבור שותפים מוסמכים בעלי שיטות ייעוץ מוכחות, בתחום טכנולוגי אחד או יותר.

 שינויים אלו, אשר נועדו לעודד ולהעמיק את מעורבותם של השותפים בחלק מן השווקים החשובים ביותר של סימנטק, הניבו עד כה תוצאות מצוינות: השלמת הסמכה של 26 התמחויות בפתרונות ו-10 הסמכות התמחויות ברמת מאסטר, הכמות הגדולה ביותר במחוז הים התיכון של החברה (הכולל, בנוסף לישראל גם מדינות כמו איטליה, ספרד, פורטוגל ויוון).

"אנו גאים ביותר  בהישגי השותפים שלנו בישראל הנמצאים בתיאום עם המטרות שהושגו על ידי אזור הים התיכון, עם יותר מ-130 התמחויות בפתרונות ו-40 התמחויות מאסטר בכל האזור," מספר ראם מגן, מנהל ערוצי ההפצה והשותפים בסימנטק ישראל, "זוהי עדות מצוינת לכך שבישראל הבינו השותפים מהר יותר את היתרונות של התוכנית." עוד מוסיף מגן כי "מאז ומתמיד סימנטק תמכה ופיתחה מדיניות חזקה הממוקדת בפיתוח ערוץ שותפים בעזרת יוזמות חדשות שנועדו לטפח ולחזק את התוכניות המצליחות ביותר. המספרים שהתקבלו מאשרים כי אנו בנתיב הנכון, וכי השותפים הם משאב מרכזי וכן גורם חיזוק עיקרי עבור העסקים שלנו."

תכנית השותפים של סימנטק מסייעת לשותפים לבדל את העסק שלהם ולספק שירות באיכות הגבוהה ביותר עבור לקוחותיהם. חידושים אלו, יחד עם יתרונות פיננסיים ותחרותיים רבים, נועדו לסייע לשותפים להגדיל הכנסות ממכירות ולחזק את הקשר שלהם עם החברה. "התכנית מבוססת על מודל של מומחיות (Specialization) על פי משפחות המוצרים השונות, המתגמלת את השותף בהתאם למידת מחויבותו לסימנטק ולהשקעותיו," מספר מגן. "התכנית נועדה לסייע לשותפיה המנוהלים של החברה ליצור יתרון תחרותי, לשפר את ההכרה בהם, להגביר את הרווחיות, ולקדם את יכולתם הטכנולוגית במידה ניכרת."

 ההתמחויות מוכיחות ומתעדות את הידע והניסיון שמקבל שותף של סימנטק במשפחת פתרונות ייחודית: כאשר השותפים המוסמכים, אשר ישענו על רמה גבוהה יותר של מיומנות טכנולוגית בתחום, יבחרו להציע ללקוחותיהם סל מוצרים גדול יותר של סימנטק, כך יגדל היקף העסקאות. ראם מגן מציין כי שותפים מומחים מתוגמלים בתנאים מסחריים מועדפים, בהגנת עסקאות, בגישה בלעדית למידע ומשאבי סימנטק, ביכולות מתקדמות, ובהכרה על ידי סימנטק והלקוחות. השותפים נמדדים ומתוגמלים לפי כמות העסקאות החדשות שהם מביאים לחברה, ומקבלים תמריצים שונים שמעניקים להם יתרון עסקי על פני המתחרים.

תוכנית השותפים החדשה של סימנטק מציעה התמחות מאסטר עבור שותפים מתמחים בעלי הסמכה שמסוגלים לעמוד בדרישות הספציפיות הקשורות ליכולת לספק שירותי ייעוץ, תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר. התמחויות המאסטר מספקות לשותפים הטבות ויתרונות תחרותיים, כמו גם גישה מועדפת לכלים של סימנטק ולאנשי הצוות הטכני. אין ספק כי אמוץ תכנית השותפים באופן מוצלח בישראל יתרום להגדלת המקצועיות והרווחיות של כל שותף.

 

 

סימנטק היא מובילה עולמית באספקת פתרונות אבטחה, אחסון וניהול מערכות, שנועדו לסייע לצרכנים ולארגונים לאבטח ולנהל את עולם המידע של ימנו. המוצרים והשירותים של סימנטק, מגנים כנגד סיכונים רבים הנמצאים בנקודות רבות באופן שלם ויעיל, ומקנים ביטחון בכל מקום בו משתמשים או מאחסנים מידע. מידע נוסף זמין בכתובת:  www.symantec.com.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב