דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עורך דין פלילי יניב גבריאל 

מאת    [ 18/02/2012 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 2137 פעמים ]

 

מי בכלל האמין שדבר כזה יכול לקרות דווקא לך? האם נראה הגיוני שאתה מכולם תצטרך עורך דין? בתי משפט ואתה? מה הקשר בכלל? אבל עובדה זה יכול לקרות לכולם וחייבים להיות מוכנים גם למצבים כאלו בחיים, כי כולנו בני אדם אחרי הכול, עושים טעויות לפעמים.

 

אני זוכר את הפעם שזה קרה לי, אני מצטער שלא ידעתי על דברים כאלו לפני כן. זה היה עוול נורא שגרם לי להפסיק להאמין במערכת המשפט הישראלית, פשט בדיחה. ללא עורך דין פלילי יניב גבריאל, הייתי היום בבעיה גדולה.

 

מתי זה קורה?

 

זה בהחלט יכול לקרות. תאונה חס וחלילה, בעיה כזו או אחרת, הרי ברור שזה לא בכוונה, בעיקר רשלנות פושעת. לך תסביר לשופט שלא התכוונת. הוא אפילו מאמין לך אבל עדיין לא מעניין אותו. כדאי שתכין עורך דין פלילי מעולה.

 

ואז מתחילות השאלות הקשות? מה אני צריך עורך דין? למה אבל אני באמת לא עשיתי כלום, הרי אני לא פושע בכל. מה עושים? לאן הולכים?

 

התשובה לכל השאלות הללו, בין אם אתם הקורבן, עובר העבירה או כל צד במשפט בעוון עבירה פלילית היא בשלוש מילים פשוטות: עורך דין פלילי.

 

כאשר אנו נתקלים בסיטואציות השונות והחוזרות ונשנות מדי יום המוגדרות תחת עבירה פלילית – אנו חייבים להיות מיוצגים על-ידי גורם מקצועי ומדופלם בתחום, והאחד הזה קרוי כמובן עורך דין פלילי.

 

באמצעותו נוכל להתנהל באופן הנכון והטוב ביותר כך שלא נעשה טעויות שטותיות אשר יגרמו לנו לצאת חייבים במשפט.

באמצעות עורך דין פלילי נוכל לקבל ייצוג משפטי כביל ויעיל ונוכל להציג טענות והוכחות שונות אשר אפילו לא חלמנו וחשבנו שנגלה שהיו אפשריות וקיימות.

 

תחום המשפט מורכב הרבה יותר ממה שאדם ממוצע שלא עסק בו במשך חייו יודע, לכאורה טענות משפטיות נראות בנויות על-פי ההיגיון הבריא הקיים בכולנו וכי אין צורך לדעת הרבה מעבר לכך.

 

אני מודה, אפילו אני עד שהגעתי והתקרבתי אל התחום אחזתי בעמדה הזו וחשבתי שאין לי כל צורך בייצוג משפטי על ידי עורך דין פלילי או כל עורך דין כזה או אחר. טענה זו מופרכת לחלוטין, כיוון שלא סתם עורך דין פלילי עובר הכשרה כל-כך ארוכה ומפרכת מבחינה לימודית ומעשית ולא סתם הקריטריונים לקבלה מאוד גבוהים ודורשים נתונים מאוד טובים אשר לא קיימים אצל מרבית האוכלוסייה.

 

חשוב לזכור שעורך דין פלילי במיוחד, הוא אדם אשר נחשב מהאליטה של הציבור וכי הוא אדם מאוד מלומד בעל כישרונות ויכולת שפותחו עם השנים שאנו איננו מחזיקים. לכן, הפנייה לעורך דין פלילי במקרה של נטילת חלק במשפט בכל הנוגע לפלילים היא הכרחית – העונשים עבור עבירה פלילית יכולים להיות מאוד חמורים לעיתים והתעסקות באש איננה אסורה לא רק לילדים קטנים, אלא לכל אחד.

 

כמו שילד קטן יכול להיכוות מהמשחק באש, כך גם אנחנו ובניגוד לפלסתר וקצת מים אשר יעבירו לאותו ילדון את הכוויה, אנו יכולים למצוא את עצמנו תחת סורג ובריח בעשרים השנה הבאות במידה ולא נקבל ייצוג ראוי על-ידי עורך דין פלילי מוצלח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב